Kleuren voor Volwassenen - Deel 2

21-04-2017 18:45 806 berichten
Dames, we kleuren lekker verder!



Wie wil, sluit aan, voeg bij! Of je nu een korte kleurvraag hebt of zelf ook een kleurder bent, wij staan open voor iedereen. Hier kletsen we over kleuren, kleurboeken, kleurpotloden, stiften, puntenslijpers, etuis en meer van dat soort dingen.



Deel 1 vind je hier: Kleuren voor volwassenen



Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ikzelf heb hem van deze website:

nuoffice.nl polychromos studiobox

Ze kwamen best wel snel aan trouwens.



En die van € 40:

discountoffice polychromos studiobox
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:TwistedGeek schreef op 28 april 2017 @ 16:27:

Ikzelf heb hem van deze website:

nuoffice.nl polychromos studiobox

Ze kwamen best wel snel aan trouwens.



En die van € 40:

discountoffice polychromos studioboxDie zijn wel erg mooi en de displays zijn overzichtelijk met veel kleuren. Die van bijna 1000 euro incl. BTW vind ik het mooiste en het meest overzichtelijke.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Jaja007 schreef op 28 april 2017 @ 18:45:

[...]





Die zijn wel erg mooi en de displays zijn overzichtelijk met veel kleuren. Die van bijna 1000 euro incl. BTW vind ik het mooiste en het meest overzichtelijke.Is dat geen winkeldisplay?
De 150 houten box is erg mooi maar als je klein bent niet zo handig in het gebruik. Dan zie je de bovenste kleuren niet goed omdat die laag erg hoog zit.
IBA: stoel hoger zetten?



Ik ga in ieder geval vanavond weer kleuren, en misschien vanmiddag al. Hangt even af van hoe leuk mijn boek is.
Dan pas ik niet meer onder de tafel.
Dan maar op de bank kleuren iba! Doe ik ook vaak!



Dames, vraagje. Vriendin van mij spreekt/verstaat geen woord Engels. Komt letterlijk niet verder dan 'yes' en 'no'. Zij is ook bezig met kleuren en heeft veel baat bij instructies die ze kan kijken. Chris Cheng is zonder woorden, dus die kan ze kijken. Maar hebben jullie nog meer kanalen op YouTube, zonder woorden of in het Nederlands?
De namen die ik eerder noemde zijn of Nederlands of woordloos Blue, behalve Peta Hewitt.
Super! Van peta Hewitt weet ik dat het in het Engels is, van de rest wist ik het niet zeker. En aangezien ik morgen met m'n nieuwe baan begin, ook even geen tijd/ruimte in m'n hoofd om het uit te zoeken.
Succes vandaag Blue!
Color with Iris is ook nog een leuke. Passion for pencils praat wel wat Engels maar ik zet het geluid altijd af want het is small talk en je kunt haar kleurproces ook zonder woorden goed volgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:blueeyes*3 schreef op 30 april 2017 @ 12:16:

Super! Van peta Hewitt weet ik dat het in het Engels is, van de rest wist ik het niet zeker. En aangezien ik morgen met m'n nieuwe baan begin, ook even geen tijd/ruimte in m'n hoofd om het uit te zoeken.Gefeliciteerd! Succes vandaag :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Ikbenanoniem schreef op 29 april 2017 @ 10:31:

[...]



Is dat geen winkeldisplay?Lijkt er wel op.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren Quote




vanmiddag deze afgemaakt. Nog 2 dagen en het nieuwe deel van romantic country wordt bezorgd. Ben erg benieuwd!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooi ibi!



Ik heb mezelf vandaag getrakteerd op een kleurboek voor volwassenen van de nationale parken waar we op vakantie zijn. Dat vind ik nou een leuk souvenier!

Nu de foto's er maar bij pakken en hopen dat ze net zo mooi worden als in het echt...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren Quote
Blue: hoe bevalt je nieuwe baan?



Leuk gedaan IBI :-).



Dat klinkt inderdaad als een mooi souvenier Anna. In welk land ben je op vakantie?



Misschien een tip voor een van jullie: Deze week bij Kruidvat verschillende kleurboeken voor volwassenen voor maar 1 euro. Zelf heb ik het derde enige echte mandala kleurboek gescoord, blij mee!
Alle reacties Link kopieren Quote
@ IBI: mooi!



@ Jeetjemina: bedankt voor de tip! Gelijk even heen geweest. Nu hoef ik de komende jaren echt geen Mandalaboeken meer te kopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:AnnA_C schreef op 02 mei 2017 @ 01:18:



Ik heb mezelf vandaag getrakteerd op een kleurboek voor volwassenen van de nationale parken waar we op vakantie zijn. Dat vind ik nou een leuk souvenier!

Nu de foto's er maar bij pakken en hopen dat ze net zo mooi worden als in het echt...



Wat een leuk idee, zo'n souvenier.



Mooie plaat, IBI.



Jeetjemina en Nijevelt, dat is idd niet duur. Als je een voorraad kan inslaan.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk souvenier anne!



Hmmm kijken of er nog wat ligt bij de kruidvat dus morgen.







Vandaag post gehad. Ik vind het zulke leuke boeken enorm blij mee!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, hij is er eindelijk IBI! Daar heb je best lang op gewacht volgens mij. Veel plezier met kleuren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dames,



Ik heb dit als kado gekregen.

Het zijn prachtige Pastel design Aquarel? kleuren.

Vergeleken met de andere Bruynzeel potloden vlekken ze enorm. Of doe ik iets fout.

Heeft er iemand ervaring met deze prachtige doos aquarel potloden?

Als ik mijn hand op de kleurplaat schuif, lopen de kleuren door.



Ik ben aan het oefenen uit kleurboeken voor volwassenen die bij het kruidvat 1 euro kosten.

Zit er in het potlood een soort krijt-achtige substantie? Dan zijn het pastelpotloden. Die hebben idd een aparte gebruiksaanwijzing. Google even op Pitt pastel tutorial. Dan kom je bij gebruiksaanwijzingen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind er net even te weinig goede platen in voor mijn gelpennen, maar voor een euro ben je niet bekocht natuurlijk.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:blueeyes*3 schreef op 08 mei 2017 @ 14:52:

Zit er in het potlood een soort krijt-achtige substantie? Dan zijn het pastelpotloden. Die hebben idd een aparte gebruiksaanwijzing. Google even op Pitt pastel tutorial. Dan kom je bij gebruiksaanwijzingen Ik ben al begonnen met filmpjes kijken, bedankt voor de tip!
Ik heb een digitale vvv-bon gekregen. Ik denk dat ik dit weekeind maar eens ga uitzoeken of je daar ook kleurspullen mee kunt kopen :whistle: :proud:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven