Kleuren voor Volwassenen - Deel 2

21-04-2017 18:45 806 berichten
Dames, we kleuren lekker verder!



Wie wil, sluit aan, voeg bij! Of je nu een korte kleurvraag hebt of zelf ook een kleurder bent, wij staan open voor iedereen. Hier kletsen we over kleuren, kleurboeken, kleurpotloden, stiften, puntenslijpers, etuis en meer van dat soort dingen.



Deel 1 vind je hier: Kleuren voor volwassenen



Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb mezelf getrakteerd op glittergelpennen. Alles glittert nu heel vrolijk :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Wat leuk Anna! Waar heb je ze vandaan?

Ik vind het aanbod kleurspullen erg teleurstellend bij de digi-vvv-bon...
Alle reacties Link kopieren Quote
Daar kleur ik ook mee, glitter en metallic, die laatste zijn er niet te veel meer helaas.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren Quote
Daar kleur ik ook mee, glitter en metallic, die laatste zijn er niet te veel meer helaas.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt even wennen dus het nieuwe viva forum
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt even wennen dus het nieuwe viva forum
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren Quote
Excuses, zomaar alles dubbel
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren Quote
Excuses, zomaar alles dubbel
die ik wilde bestaat al...
Attribuutje: dat probleem hebben we allemaal. Frustratie-forum is momenteel passender dan viva-forum...

Ik zit lekker te kleuren bij de tv. De plaat voor mijn ouders wordt erg mooi!
Alle reacties Link kopieren Quote
AnnA_C schreef:
12-05-2017 19:56
Ik heb mezelf getrakteerd op glittergelpennen. Alles glittert nu heel vrolijk :)
Waar heb je die gekocht? En, wil je eens laten zien hoe je ze gebruikt?
Als to in dit topic gooi ik er geheel off topic een waarschuwing uit: er is een mega bug hier inclusief data-lek.
Ik heb een probleem.

Ik wil mooie kleurspulletjes kopen maar dat kan even niet. En eigenlijk heb ik ook al best wel wat kleurspulletjes. Maar ik wil meer kleurspulletjes, maar dat kan niet. Dus dat is een probleem...

Iemand een vergelijkbaar probleem? Of een dergelijk probleem met kleurboeken oid?
Alle reacties Link kopieren Quote
blueeyes*3 schreef:
18-05-2017 20:38
Ik heb een probleem.

Ik wil mooie kleurspulletjes kopen maar dat kan even niet. En eigenlijk heb ik ook al best wel wat kleurspulletjes. Maar ik wil meer kleurspulletjes, maar dat kan niet. Dus dat is een probleem...

Iemand een vergelijkbaar probleem? Of een dergelijk probleem met kleurboeken oid?
Nee eigenlijk niet. Ik heb zowaar het gevoel dat ik wel verzadigd ben. Niks wat momenteel echt trekt eigenlijk, ook wel vreemd.

Maar ik ben ook momenteel meer bezig met mijn bullet journal dan met kleuren hoewel kleuren daar voor mij ook wel een onderdeel is.

Maar waarom kan het nu eventje niet? Centen op?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit ergens heel vaag te overwegen hierheen te gaan. Nog meer mensen hier toevallig?

Wel erg duur en ik zit niet zo lekker in mijn vel en weet niet of ik het aan kan maar zo ergens ook wel erg leuk en leerzaam kunnen zijn.

Grrrr ik wilde dus een plaatje plakken wat gisteren wel ging en nu geeft die in het engels weer dat er te weinig tekens in mijn bericht staan. Ik ga even kijken of het een bekende bug is.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Waarheen, IBI?

En klopt, er is even geen geld voor extraatjes. Ik heb even alleen mijn Wajong en ik weet dat er nog wat dingen gaan komen aan kosten... Even wachten dus tot ik weer echt salaris heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
http://www.juliawoning.com/cursussen.html

Hierheen, hopelijk pakt die het nu.

Das jammer zeg! Ik heb ook alleen mijn WIA en mijn spaargeld gaat hard maar die cursus lijkt me wel erg leuk maar idd wel veel geld eigenlijk.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had zelf een klein pakje gekocht van 5 gelpennen van topmodels (voelde me wel een puber inderdaad), omdat ik geen anderen kon vinden en zoon iets wilde bestellen en we zo geen verzendkosten meer hadden.
Maar ik kreeg zondag van man voor moederdag een pakje glittergelpennen en metallic gelpennen. :cheer2: .
Even gevraagd waar hij ze gekocht had:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 2: ik kon niet meer zien wat ik typte.
Hij heeft ze via internet gekocht bij Pb winkel . nl
Ze kosten bijna niets, verzendkosten zijn het duurst :) .

Ik zal binnenkort even kijken of ik foto's kan maken en kan plaatsen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Kleur-deformatie: collega stond van de week een presentatie te houden met een getekende plaat, allemaal kleine zwart-wit-plaatjes, beetje cartoon-stijl. En ik dacht steeds: 'ik wil die plaatjes inkleuren!!'
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze hebben zat glitterpennen bij de big bazaar, en ze hadden ze nog 1 pakje metallic bij de wibra, van de week kijken of er meer binnen is. Glitter hebben ze ook nog bij action, ik kleur tegenwoordig een hoop in regenboogkleuren. En de verzadiging snap ik ook, ik heb steeds meer boeken waarvan ik zelf maar 1 of 2 platen leuk vind voor mijn manier van kleuren, geldt ook voor een hoop mandala's.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren Quote
blueeyes*3 schreef:
13-05-2017 22:41
Als to in dit topic gooi ik er geheel off topic een waarschuwing uit: er is een mega bug hier inclusief data-lek.
D'r is een datalek?


blueeyes*3 schreef:
20-05-2017 22:21
Kleur-deformatie: collega stond van de week een presentatie te houden met een getekende plaat, allemaal kleine zwart-wit-plaatjes, beetje cartoon-stijl. En ik dacht steeds: 'ik wil die plaatjes inkleuren!!'
Dat heb ik ook bij een zwart-wit-grijs dekbedovertrek van mij, voelt zo incompleet om het zo te laten. Het liefst wil ik d'r met stift overheen gaan :hyper: Ik kan me nog net inhouden haha
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij de hema en de ikea verkopen ze textielstiften, dus wat houdt je tegen? :P
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Twisted: bug-topic. Er was sprake van een behoorlijk lek, pb's oa.
Wie kleurt er nog meer lekker door met dit warme weer?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik, heb lekker in het zonnetje zitten kleuren, anderhalve mandala af, regenboogglitter met metallic. (beetje verbrand)
die ik wilde bestaat al...

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven