Napraattopic 131
vrijdag 26 juni 2020 om 20:32
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 8 juli 2020 om 21:18
woensdag 8 juli 2020 om 21:20
doornroosje9 schreef: ↑08-07-2020 21:18Ik moest digitaliseren van jou! Papier en pen, dat is nog altijd het beste.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 8 juli 2020 om 21:23
Hij bedoelt mij, denk ik. Maar begrijpend lezen en schrijven is niet zo zijn ding. Probeer maar eens door die woordenbrij heen te komen en daar de clou uit te filteren.Luci_Morgenster schreef: ↑08-07-2020 20:29Deze nog een keer dan maar. Misschien kan je wat duidelijker zijn?
En wie is de dame in kwestie uit je net andere/eerder post? En wie is er om bannen aan het vragen? Iemand van hier?
Er was al meerdere keren gestaft in dat misbruiktopic en ik meldde in het modtopic of ze daar naar wilden kijken.
Daarop reageerde hij in het modtopic dat er toch zeker niks onwelgevoegelijks plaatsvond en dat ik in het napraattopic maar moest gaan klagen want hier was het modtopic niet voor.
Blijkbaar staat melden in het modtopic gelijk aan bannen vragen.
En omdat ik bijval kreeg van meerdere forummers denkt hij dat er een groepje vrouwen onder leiding van mij, samenspant tegen hem, omdat wij achter elkaar aanlopen en zo. Of zo.
woensdag 8 juli 2020 om 21:25
Ik schrijf nog heel veel.Oudblond schreef: ↑08-07-2020 21:20Ik print bijna niets meer maar heb wel nog steeds mijn 'boekje' naast me liggen. Zonder zo nu en dan wat op te krabbelen kan ik niet werken. Verrassend ook hoe vaak dat boekje me 'redt'; dan vind ik toch nog dat telefoonnummer of die naam die ik opgekrabbeld heb als ik hem weken later onverwacht toch nodig heb.
woensdag 8 juli 2020 om 21:28
woensdag 8 juli 2020 om 21:34
woensdag 8 juli 2020 om 21:34
hey jij.LaFleurNoire schreef: ↑08-07-2020 21:23Hij bedoelt mij, denk ik. Maar begrijpend lezen en schrijven is niet zo zijn ding. Probeer maar eens door die woordenbrij heen te komen en daar de clou uit te filteren.
Er was al meerdere keren gestaft in dat misbruiktopic en ik meldde in het modtopic of ze daar naar wilden kijken.
Daarop reageerde hij in het modtopic dat er toch zeker niks onwelgevoegelijks plaatsvond en dat ik in het napraattopic maar moest gaan klagen want hier was het modtopic niet voor.
Blijkbaar staat melden in het modtopic gelijk aan bannen vragen.
En omdat ik bijval kreeg van meerdere forummers denkt hij dat er een groepje vrouwen onder leiding van mij, samenspant tegen hem, omdat wij achter elkaar aanlopen en zo. Of zo.
Klopt allemaal wat je zegt. Je mag van mij discussiëren of ik gelijk had dat ik ging reageren op het feit dat je iemand stafte.
Misschien had ik inderdaad even niet moeten reageren. En misschien had je best wel gelijk. Dat blijkt wel doordat er ook iemand is geband volgens mij. Dida toch?
Maar om vervolgens te gaan roepen dat ik ook dingen heb gezegd die gestaft moeten worden en niet kunnen, en ik een ban moet krijgen.
Dat is dan niet zo goed van jouw kant? En vervolgens knikken er twee mensen ja. je hebt gelijk, ban hem maar..(waarvaan ik aanneem dat ze mijn berichten niet eens gelezen hebben)
Enkel om het feit dat ik reageerde of je stafje?
Vervolgens vraag ik als ik iets gezegd zou hebben dat niet kan, en ik geband moet worden. Om het dan te benoemen. Maar dat kan jij niet en de anderen ook niet. En vandaag verzin je er nog eens bij dat ik dan op Dida ook gereageerd zou hebben,, maar dat is ook niet zo.
Ik begrijp dat je tegen mijn eerste reactie in dat topic in gaat. Prima. Maar ik vind het dan weer ver gaan om het dan om te draaien en dat ik ook maar geband moet worden. En mensen ja knikken.. Maar niemand gaat er vervolgens achter staan en benoemt het bericht in dat topic van mij. (omdat die er niet is)
woensdag 8 juli 2020 om 21:35
Mag van Roosje niet bij de Mediamarkt.Wilhetnietweten schreef: ↑08-07-2020 21:28Mediamarkt! Schijnt dat je daar een iMac voor 2 euro kunt kopen. Dus een goed(e)(kope) printer moet vast ook lukken!![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 8 juli 2020 om 21:40
Gewone magnum met dubbele chocolade.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 8 juli 2020 om 21:42
Goh, toch fijn dat dat mag van jou!Abyss schreef: ↑08-07-2020 21:34hey jij.
Klopt allemaal wat je zegt. Je mag van mij discussiëren of ik gelijk had dat ik ging reageren op het feit dat je iemand stafte.
Misschien had ik inderdaad even niet moeten reageren. En misschien had je best wel gelijk. Dat blijkt wel doordat er ook iemand is geband volgens mij. Dida toch?
Maar om vervolgens te gaan roepen dat ik ook dingen heb gezegd die gestaft moeten worden en niet kunnen, en ik een ban moet krijgen.
Dat is dan niet zo goed van jouw kant? En vervolgens knikken er twee mensen ja. je hebt gelijk, ban hem maar..(waarvaan ik aanneem dat ze mijn berichten niet eens gelezen hebben)
Vervolgens vraag ik als ik iets gezegd zou hebben dat niet kan, en ik geband moet worden. Om het dan te benoemen. Maar dat kan jij niet en de anderen ook niet. En vandaag verzin je er nog eens bij dat ik dan op Dida ook gereageerd zou hebben,, maar dat is ook niet zo.
Ik begrijp dat je tegen mijn eerste reactie in dat topic in gaat. Prima. Maar ik vind het dan weer ver gaan om het dan om te draaien en dat ik ook maar geband moet worden. En mensen ja knikken.. Maar niemand gaat er vervolgens achter staan en benoemt het bericht in dat topic van mij. (omdat die er niet is)
Verder, ik kan er geen touw aan vast knopen. Lijkt me een goed plan dat je eerst eens wat aan je taalvaardigheid gaat doen. Stijl, zinsbouw, spelling, etc.
woensdag 8 juli 2020 om 21:45
Gelukkig ik dacht dat ik de enige was die er geen touw aan vast kan knopen.Wilhetnietweten schreef: ↑08-07-2020 21:42Goh, toch fijn dat dat mag van jou!
Verder, ik kan er geen touw aan vast knopen. Lijkt me een goed plan dat je eerst eens wat aan je taalvaardigheid gaat doen. Stijl, zinsbouw, spelling, etc.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 8 juli 2020 om 21:46
Als je lies hol is gaat er iets niet helemaal goed hoor volgens mij
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 8 juli 2020 om 21:47
Joh, driekwart van wat jij schrijft is pertinent onwaar. Of je dat zelf verzint of niet begrijpend kunt lezen laat ik in het midden, maar ik ben klaar met je gezuig, je lijkt wel een wijf.Abyss schreef: ↑08-07-2020 21:34hey jij.
Je wordt in allerlei topics door allerlei mensen als vervelend ervaren, doe daar iets mee, of niet, maar blijf niet zo verongelijkt janken.
woensdag 8 juli 2020 om 21:47
123 inkt.
woensdag 8 juli 2020 om 21:48
Papier en pen potlood, dat is nog altijd het beste.doornroosje9 schreef: ↑08-07-2020 21:18Ik moest digitaliseren van jou! Papier en pen, dat is nog altijd het beste.
woensdag 8 juli 2020 om 21:51
Hoe is de klantenservice daar?
Life is short. Eat dessert first.