Napraattopic 131
vrijdag 26 juni 2020 om 20:32
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 8 juli 2020 om 21:55
digi/printeradvies-nodig/list_messages/465192
Kunnen jullie allemaal even meedenken?
Kunnen jullie allemaal even meedenken?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 8 juli 2020 om 21:56
Gelukkig hoef je er ook geen touw aan vast te knopen, want dat kan je ook niet.Wilhetnietweten schreef: ↑08-07-2020 21:42Goh, toch fijn dat dat mag van jou!
Verder, ik kan er geen touw aan vast knopen. Lijkt me een goed plan dat je eerst eens wat aan je taalvaardigheid gaat doen. Stijl, zinsbouw, spelling, etc.
Ik vraag je ook niet mee te zingen met een liedje die je niet kent.
Dit bericht was niet aan jouw. Mijn andere reactie wel trouwens, maarja daar komt helaas geen reactie op. Dat blijkt weer moeilijk. Dacht even dat je het meende met je zelfreflectie comment en dat je serieus was. Leek erop.
Blijkaar gaat het alleen om leuke lollige reacties. Nou daar gaan jullie vast wel weer mee door. daar twijfel ik niet aan.
woensdag 8 juli 2020 om 21:57
Abyss schreef: ↑08-07-2020 21:56Gelukkig hoef je er ook geen touw aan vast te knopen, want dat kan je ook niet.
Dit bericht was niet aan jouw. Mijn andere reactie wel trouwens, maarja daar komt helaas geen reactie op. Dat blijkt weer moeilijk. Dacht even dat je het meende met je zelfreflectie comment en dat je serieus was. Leek erop.
Blijkaar gaat het alleen om leuke lollige reacties. Nou daar gaan jullie vast wel weer mee door. daar twijfel ik niet aan.
Ik denk niet dat het opschiet dit nog vaker te herhalen. Ik word er nogal moe van eerlijk gezegd.
woensdag 8 juli 2020 om 22:00
Beter een holle lies dan eh.... eh....charlottew88 schreef: ↑08-07-2020 21:46Als je lies hol is gaat er iets niet helemaal goed hoor volgens mij![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 8 juli 2020 om 22:02
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 8 juli 2020 om 22:03
Deze reactie elke keer weer schiet ook niet op. Maar toch kom je er weer tussen.
gelukkig wordt ik niet zo snel moe..
en gelukkig wordt jij wel moe. Dus zullen deze reacties op mij wel een keer ophouden van jouw kant?
woensdag 8 juli 2020 om 22:05
woensdag 8 juli 2020 om 22:06
Ik had daar onlangs inktcartridge gekocht van het merk van mijn (stokoude) printer. Merkloze werkte nooit. Toen belden ze me over hun merkloze, dat die zeker zou werken, met garantie geld terug als dat niet zo zou zijn.
Toch maar geprobeerd en het werkt inderdaad prima!
Ze reageren ook redelijk snel op mails.
woensdag 8 juli 2020 om 22:07
Zeker als je foto's en kleur wil printen is een inktjet printer kwalitatief een goeie keuze denk ik.
Mooi simpel all-in-one-printerje:
https://www.coolblue.nl/product/834433/ ... zwart.html
Laserkleur-all-in-one is dan meer office-kwaliteit (printer zelf is beter/afdrukken van foto's niet)
https://www.coolblue.nl/product/833236/ ... 641cw.html
https://www.coolblue.nl/product/860463/ ... 6adwe.html
woensdag 8 juli 2020 om 22:23
Abyss, je hebt je nu al een paar keer afgevraagd waarom je hier geen hartelijke ontvangst ten deel viel. Het antwoord was keer op keer, en ook nog eens van een heleboel verschillende forummers: omdat je zo dramt. Kennelijk vind je afwijzende reacties dus wel vervelend, maar kun je niet ophouden met drammen waardoor je nog meer vervelende reacties krijgt.
Misschien moet je je eens afvragen waarom je ten koste van zo’n beetje alles je gelijk wilt halen op een vrouwenforum, waar je al meerdere keren te verstaan is gegeven dat niemand daarop zit te wachten. En even afstand nemen, want je zemelt nu echt alle pijlers vol en dat lijkt me niet gezond.
woensdag 8 juli 2020 om 22:24
Amen.Griebus67 schreef: ↑08-07-2020 22:23Abyss, je hebt je nu al een paar keer afgevraagd waarom je hier geen hartelijke ontvangst ten deel viel. Het antwoord was keer op keer, en ook nog eens van een heleboel verschillende forummers: omdat je zo dramt. Kennelijk vind je afwijzende reacties dus wel vervelend, maar kun je niet ophouden met drammen waardoor je nog meer vervelende reacties krijgt.
Misschien moet je je eens afvragen waarom je ten koste van zo’n beetje alles je gelijk wilt halen op een vrouwenforum, waar je al meerdere keren te verstaan is gegeven dat niemand daarop zit te wachten. En even afstand nemen, want je zemelt nu echt alle pijlers vol en dat lijkt me niet gezond.
woensdag 8 juli 2020 om 22:26
Griebus67 schreef: ↑08-07-2020 22:23Abyss, je hebt je nu al een paar keer afgevraagd waarom je hier geen hartelijke ontvangst ten deel viel. Het antwoord was keer op keer, en ook nog eens van een heleboel verschillende forummers: omdat je zo dramt. Kennelijk vind je afwijzende reacties dus wel vervelend, maar kun je niet ophouden met drammen waardoor je nog meer vervelende reacties krijgt.
Precies.
Zeuren, jengelen en drammen en dan klagen dat niemand je aardig vindt.
Daar ben je toch echt zelf debet aan.
woensdag 8 juli 2020 om 22:29
Je gaat door voor de koelkastCookielover schreef: ↑08-07-2020 22:27Een topic over Jort Kelder en racisme.
Ik gok dat het geopend is door hollebollegijs, prikbordman of missie.
Jij wint een Magnum!Cookielover schreef: ↑08-07-2020 22:27Een topic over Jort Kelder en racisme.
Life is short. Eat dessert first.
O, absoluut zeker.Sabbieehhhh schreef: ↑08-07-2020 22:28Nu heb ik zin in een Magnum, zou een brownie dat gevoel weg kunnen halen?
Life is short. Eat dessert first.
Goed verwoord maar ik denk niet dat het binnenkomt.Griebus67 schreef: ↑08-07-2020 22:23Abyss, je hebt je nu al een paar keer afgevraagd waarom je hier geen hartelijke ontvangst ten deel viel. Het antwoord was keer op keer, en ook nog eens van een heleboel verschillende forummers: omdat je zo dramt. Kennelijk vind je afwijzende reacties dus wel vervelend, maar kun je niet ophouden met drammen waardoor je nog meer vervelende reacties krijgt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 8 juli 2020 om 22:30
Goed gegoktCookielover schreef: ↑08-07-2020 22:27Een topic over Jort Kelder en racisme.
woensdag 8 juli 2020 om 22:32
woensdag 8 juli 2020 om 22:36
Oh, verwachtte je daar antwoord op? Je hebt het in die reactie over van alles, behalve op de serieus bedoelde vraag, of het niet heel misschien aan jezelf zou kunnen liggen, dat vrijwel iedereen geprikkeld op je reageert. Geef daar nou eerst eens antwoord op, gewoon kort, zonder allerlei zijwegen te bewandelen. Of beter, denk er eens over na.Abyss schreef: ↑08-07-2020 21:56Gelukkig hoef je er ook geen touw aan vast te knopen, want dat kan je ook niet.