Napraattopic 131

26-06-2020 20:32 3625 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Griebus67 schreef:
08-07-2020 22:23
Abyss, je hebt je nu al een paar keer afgevraagd waarom je hier geen hartelijke ontvangst ten deel viel. Het antwoord was keer op keer, en ook nog eens van een heleboel verschillende forummers: omdat je zo dramt. Kennelijk vind je afwijzende reacties dus wel vervelend, maar kun je niet ophouden met drammen waardoor je nog meer vervelende reacties krijgt.

Misschien moet je je eens afvragen waarom je ten koste van zo’n beetje alles je gelijk wilt halen op een vrouwenforum, waar je al meerdere keren te verstaan is gegeven dat niemand daarop zit te wachten. En even afstand nemen, want je zemelt nu echt alle pijlers vol en dat lijkt me niet gezond.
"gelijk wil halen op een vrouwenforum"
Ok.. dat is je insteek... ok.. Vrouwen moeten geen gelijk halen op een mannenforum en mannen niet op een vrouwenforum.. ?

Het gaat trouwens niet om het gedram. Ik geef toe dat ik dram. Ik dram en discussieer graag. Er zijn hier ook wel dammetjes. Volgens mij doet iedereen dat hier. Iedereen reageert op mij. dus als ik dan ook reageer. Dan is het behoorlijk veel. En dan is het al snel gedram. Want ik leg het iedereen nog eens uit.

Het ging mij vooral om... op het moment dat ik wel normale dingen zeg. in een topic. of zelfs hier. Zoals mijn eerste bericht hier vanavond
En er dan wordt gedaan alsof ik iets stuitend zeg. Ik moet geband worden. Maar waarom.. dat weet niemand.. Als ik vraag nou leg het mij eens uit. Wat was er aan mijn bericht zo stuitend. Niemand die iets kan noemen.

Ja drammen.. je dramt. Ok ik dram.
Maar dat drammen is na het feit dat ik zogenaamd iets heftigs heb gezegd dat echt niet kan en ik erop in ga en vraag nou wat? benoem het eens?. het erop in gaan is vervolgens het drammen.

Als er nou niet zo schokkend gereageerd wordt steeds, hoef ik misschien ook wat minder te drammen. iedereen happy,.
En als het wel zo schokkend is, benoem het dan eens.. Ik moet de eerste nog tegen komen.
Wel lekker, een magnum.
cookielover wijzigde dit bericht op 08-07-2020 22:38
Reden: Een derde k hoeft niet
2.13% gewijzigd
Dan dram je toch lekker door joh. Je gaat bij mij onder de negeerknop.
OMG.

Ik eet amandels maar ik had liever een pure chocolade magnum met noten gegeten. Bestaan die?
Als ze die nou eens lactosevrij zouden maken...er zijn wel vegan cornetto’s maar die zijn een stuk kleiner dan de gewone.
Griebus67 schreef:
08-07-2020 22:39
Dan dram je toch lekker door joh. Je gaat bij mij onder de negeerknop.
Ik denk dat dat een goed idee is. Scheelt een hoop scrollen. :zzz:
Dit is zo lekker:

Afbeelding
Abyss schreef:
08-07-2020 22:37
Ok.. dat is je insteek... ok.. Vrouwen moeten geen gelijk halen op een mannenforum en mannen niet op een vrouwenforum.. ?

Het gaat trouwens niet om het gedram. Ik geef toe dat ik dram. Ik dram en discussieer graag. Er zijn hier ook wel dammetjes. Volgens mij doet iedereen dat hier. Iedereen reageert op mij. dus als ik dan ook reageer. Dan is het behoorlijk veel. En dan is het al snel gedram. Want ik leg het iedereen nog eens uit.

Het ging mij vooral om... op het moment dat ik wel normale dingen zeg. in een topic. of zelfs hier. Zoals mijn eerste bericht hier vanavond
En er dan wordt gedaan alsof ik iets stuitend zeg. Ik moet geband worden. Maar waarom.. dat weet niemand.. Als ik vraag nou leg het mij eens uit. Wat was er aan mijn bericht zo stuitend. Niemand die iets kan noemen.

Maar dat drammen is na het feit dat ik zogenaamd iets heftigs heb gezegd dat echt niet kan en ik erop in ga en vraag nou wat? benoem het eens?. het erop in gaan is vervolgens het drammen.

Als er nou niet zo schokkend gereageerd wordt steeds, hoef ik misschien ook wat minder te drammen. iedereen happy,.
En als het wel zo schokkend is, benoem het dan eens.. Ik moet de eerste nog tegen komen.

Typisch gedrag, ergens op gewezen worden en dan dat terugleggen bij de ander.
Dus het hele forum moet zich maar aanpassen aan jou?
Dan gaat er iets niet goed in je hoofd hoor.
Wel goed zeg, van die vegan cornetto's!
Cookielover schreef:
08-07-2020 22:27
Een topic over Jort Kelder en racisme.

Ik gok dat het geopend is door hollebollegijs, prikbordman of missie.
Ik heb keurig gereageerd, aan mij ligt het niet.
Cookielover schreef:
08-07-2020 22:42
Wel goed zeg, van die vegan cornetto's!
Ze zijn nog lekker ook. Maar te klein.
Het-groepje schreef:
08-07-2020 22:42
Ik heb keurig gereageerd, aan mij ligt het niet.
Ik heb ook geen problemen met het topic hoor :)
LaFleurNoire schreef:
08-07-2020 22:43
Ze zijn nog lekker ook. Maar te klein.
Ik zie het. Ik kan ze een keer kopen voor mijn schoondochter, ze is vegetariër en flexi-veganist.

En het type dat er drie kan eten zonder er dik van te worden :jump:
Abyss schreef:
08-07-2020 22:37

:blabla: :blabla:

Voor als die van Luci op zijn:

Afbeelding
Cookielover schreef:
08-07-2020 22:48
:blabla: :blabla:

Voor als die van Luci op zijn:

Afbeelding
Die zijn leuk!
Luci_Morgenster schreef:
08-07-2020 22:49
Die zijn leuk!
Ja hè! Worden alweer een tijdje verkocht bij Hema.
Wilhetnietweten schreef:
08-07-2020 22:41
Ik denk dat dat een goed idee is. Scheelt een hoop scrollen. :zzz:
Inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Luci_Morgenster schreef:
08-07-2020 22:39
OMG.

Ik eet amandels maar ik had liever een pure chocolade magnum met noten gegeten. Bestaan die?
Als ze niet bestaan, moeten ze NU gemaakt worden. Dat lijkt me heerlijk.
Life is short. Eat dessert first.
Hier is mijn jongste dochter gek op:

Afbeelding
Wel iets voor Roosje, denk ik :worship:
Cookielover schreef:
08-07-2020 22:56
Wel iets voor Roosje, denk ik :worship:
Shifty is met een vrachtwagen vol onderweg naar Roosje, dus die komt niks tekort.
Cookielover schreef:
08-07-2020 22:55
Hier is mijn jongste dochter gek op:

Afbeelding
OMG, die wil ik.
Wilhetnietweten schreef:
08-07-2020 22:57
Shifty is met een vrachtwagen vol onderweg naar Roosje, dus die komt niks tekort.
Ik zie het in het printer-topic.
doornroosje9 schreef:
08-07-2020 22:58
OMG, die wil ik.
Ik wist het :rofl:
Gevonden!

https://colruyt.collectandgo.be/cogo/nl ... tuks-330ml

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven