Napraattopic 131
vrijdag 26 juni 2020 om 20:32
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 8 juli 2020 om 23:01
Er zijn ook vegan magnumsLaFleurNoire schreef: ↑08-07-2020 22:41Als ze die nou eens lactosevrij zouden maken...er zijn wel vegan cornetto’s maar die zijn een stuk kleiner dan de gewone.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 8 juli 2020 om 23:02
woensdag 8 juli 2020 om 23:04
Ik kom daar niet vaak, maar als ik er nog eens kom ga ik ze proberen.Cookielover schreef: ↑08-07-2020 23:02Roosje, bij AH!
https://www.ah.be/producten/product/wi4 ... k-mini-ijs
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 8 juli 2020 om 23:04
woensdag 8 juli 2020 om 23:19
Die is er dus niet? He jammer.doornroosje9 schreef: ↑08-07-2020 23:12Als ze die nu eens met pure chocolade zouden maken.![]()
Maar ik vind dat die smaak veranderd is? In mijn beleving was die chocolade vroeger dikker?
woensdag 8 juli 2020 om 23:23
Kan best zijn dat e stiekem wat afgesnoept is aan de dikte in de loop der jaren. en misschien een almondje minder?doornroosje9 schreef: ↑08-07-2020 23:12Als ze die nu eens met pure chocolade zouden maken.![]()
Maar ik vind dat die smaak veranderd is? In mijn beleving was die chocolade vroeger dikker?
Valt vooral op bij de goedkopere huismerken als je die koopt dan. is het chocola gedeelte bijna papier dikte.
Maarja dat is te begrijpen als je de prijs ziet.
Ik heb wel bij veel van dit soort dingen dat ik toch altijd terug grijp naar het vertrouwde. Bij Magnum toch weer naar Almond.
Ook al komen ze met blueberry swirl flavour of wat dan ook. Soms wel eens geprobeerd. Maar dan toch weer naar Almond.
Bij Mcdonalds hetzelfde. Toch het liefst de Big mac.
Bij Chips. de mooie smaken... ja lekker. en dan toch weer naar paprika of cheese onion..
woensdag 8 juli 2020 om 23:23
Niet dat ik weet iig.
woensdag 8 juli 2020 om 23:25
De nep 'magnum' van de Lidl (Almond) vind ik lekkerder dan de echte. Heb niets met fruitsmaken in ijs en chocolade trouwens.Abyss schreef: ↑08-07-2020 23:23Kan best zijn dat e stiekem wat afgesnoept is aan de dikte in de loop der jaren. en misschien een almondje minder?
Valt vooral op bij de goedkopere huismerken als je die koopt dan. is het chocola gedeelte bijna papier dikte.
Maarja dat is te begrijpen als je de prijs ziet.
Ik heb wel bij veel van dit soort dingen dat ik toch altijd terug grijp naar het vertrouwde. Bij Magnum toch weer naar Almond.
Ook al komen ze met blueberry swirl flavour of wat dan ook. Soms wel eens geprobeerd. Maar dan toch weer naar Almond.
Bij Mcdonalds hetzelfde. Toch het liefst de Big mac.
Bij Chips. de mooie smaken... ja lekker. en dan toch weer naar paprika of cheese onion..
woensdag 8 juli 2020 om 23:30
Dat betekent over het algemeen dat het ergens gemaakt wordt waar ook producten gemaakt worden die melk bevatten. Er is een kans
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 8 juli 2020 om 23:31
Fijndat je zo genoten hebt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 8 juli 2020 om 23:31
Mooie reden om weer eens naar de Colruyt te gaan.doornroosje9 schreef: ↑08-07-2020 23:00Gevonden!
https://colruyt.collectandgo.be/cogo/nl ... tuks-330ml
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 8 juli 2020 om 23:42
Waarom heeft Magnum nog geen pure Almond uitgebracht? Wat een gemiste kans. En dan iets dikkere chocolade graag.