Napraattopic 132

11-07-2020 08:59 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kroonprinses schreef:
12-07-2020 11:16
Als ik hier op reageer dan ontstaat er dynamiek...zal ik wel of niet reageren? Dilemma...dilemma...
Ja dus, gewoon reageren, maar niet schelden, schoppen of weetikveelwat. Gewoon normaal forummen.
Life is short. Eat dessert first.
O, ik wil niet opleggen hoe iemand moet reageren, gewoon een tip. :biggrin:
Griebus67 schreef:
12-07-2020 11:09
Helaasch, niet-essentieel mag gewoon weer :P
Dat komt goed uit, mijn hele leven is niet essentieel
Hoe zou het hier zijn zonder dynamiek?

Dan plempt iedereen af en toe een post neer en reageert niemand meer ergens op? Want zodra je reageert is er dynamiek.

Maar niet reageren is eigenlijk ook dynamiek.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hallootjes hallootjes,

Interessant om terug te lezen of is het same old?
Geen bijzonderheden
Nog altijd hetzelfde, Yas. Komt wel weer goed na een tijdje. Hoop ik.
doornroosje9 schreef:
12-07-2020 11:20
Nog altijd hetzelfde, Yas. Komt wel weer goed na een tijdje. Hoop ik.
Zoals voorheen. Alles blijft altijd hetzelfde na een boel opschudding.
Geen bijzonderheden
Solomio schreef:
12-07-2020 11:19

Dan plempt iedereen af en toe een post neer en reageert niemand meer ergens op? Want zodra je reageert is er dynamiek.

Het is echt een catch 22. Ik ga er even over nadenken.
Een locomokipkachelfantje!
Solomio schreef:

Ik heb dat al vaker gezegd, ieder forum heeft zijn eigen dynamiek. Dus zoek je een forum dat daar op aansluit.
Toen je nog met een modum moest forummen zat ik op FOK!, hartstikke naar mijn zin gehad. Dat werd groter en groter en toen vond ik het niet meer leuk. Dan ga je dus op zoek naar wat anders, zo simpel kan het zijn.
Merys schreef:
12-07-2020 11:31
Ik heb dat al vaker gezegd, ieder forum heeft zijn eigen dynamiek. Dus zoek je een forum dat daar op aansluit.
Toen je nog met een modum moest forummen zat ik op FOK!, hartstikke naar mijn zin gehad. Dat werd groter en groter en toen vond ik het niet meer leuk. Dan ga je dus op zoek naar wat anders, zo simpel kan het zijn.
Zelfs binnen dit forum kun je alle kanten op.

Zoveel pijlers, veel verschillende dynamieken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
12-07-2020 11:38
Zelfs binnen dit forum kun je alle kanten op.

Zoveel pijlers, veel verschillende dynamieken.

Ja precies. En zeker nu er twee napraattopics zijn, je hoéft niet aan tafel met die gillende wijven.
Of je zet ze op de negeer.
Solomio schreef:
12-07-2020 11:15
Vind je het daar niet een beetje vroeg voor?
Op Napraat kunnen we altijd drinken vind ik.

Of dat nou water, irish coffee of prosecco is.

Cheers 🥂
Lady*Voldemort schreef:
12-07-2020 11:26
Een locomokipkachelfantje!
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
yasmijn schreef:
Hallootjes hallootjes,

Interessant om terug te lezen of is het same old?
Mijn linkje over Twentse geneugten wel!

Maar ik plak hem hier, wel zo makkelijk: https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/09/kr ... n-a4005422
Lady*Voldemort schreef:
12-07-2020 10:06
De vraag is alleen waarvoor. Ik heb wel een idee hoor, maar als ik dat schrijf ben ik weer aan het bashen.
Mijn pb staat open, mocht je het willen delen. Ben benieuwd naar jouw visie hierop.
Lady*Voldemort schreef:
12-07-2020 10:31
Ik zou een stuk of veel medestanders ronselen en met zijn allen tegen die lelijke ouwe wijven gaan lopen schreeuwen, een paar dagen lang. Dat zal ze leren, met hun groepsdynamiek.
:proud:
Cookielover schreef:
12-07-2020 11:48
Op Napraat kunnen we altijd drinken vind ik.

Of dat nou water, irish coffee of prosecco is.

Cheers 🥂
Ik heb spa grapefruit, me lievelings naast spa intense. Ik wacht met smart op de lancering van spa intense grapefruit, dan is mijn kutleven compleet
Griebus67 schreef:
12-07-2020 10:39
Ik denk dat er ten eerste geen grote groep van vijftien vriendinnen is. Als je goed leest, zie je dat ook de vaste bezoekers hier elkaar regelmatig in de haren vliegen en dat er een paar zijn die goed in elkaars irritatiezone zitten. Er zijn er een paar bevriend ja, en die benoemen dat vaak. Dat vind ik ook weleens irritant maar daar forum ik gewoon omheen, of ik sla eens een hele Napraat over.

Het is geen grote vriendinnengroep maar een stamtafel. En daar kun je zelf ook aan gaan zitten als je wilt, mijn ervaring is dat ze heus wel opschuiven. En ja, er maakt best weleens iemand een kutopmerking. Dat deed jij bijvoorbeeld een paar bladzijden terug ook. En wie uitdeelt, moet ook kunnen ontvangen.

Het fijne van een forum is natuurlijk dat de door jou ervaren herrie zich normaal gesproken beperkt tot bepaalde topics, of eigenlijk maar eentje: de napraat. Dus je kunt steeds naar deze napraat komen en je ergeren, of je kunt kijken of er elders op het forum topics zijn waar je je meer senang voelt.
Griebus, ik ken je eigenlijk helemaal niet, geen idee ook of je een oude bekende bent of niet. Maar de afgelopen dagen heb jouw post gelezen en ik vind dat je een prettige manier van posten hebt. Je weet dingen goed te verwoorden en houdt je verre van hatelijkheden. Fijn.
Murrmurr schreef:
12-07-2020 11:53
Ik heb spa grapefruit, me lievelings naast spa intense. Ik wacht met smart op de lancering van spa intense grapefruit, dan is mijn kutleven compleet
Kun je dat niet zelf mixen?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Cookielover schreef:
12-07-2020 11:50
Mijn linkje over Twentse geneugten wel!

Maar ik plak hem hier, wel zo makkelijk: https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/09/kr ... n-a4005422
🤩
Geen bijzonderheden
Murrmurr schreef:
12-07-2020 11:53
Spa coconut.
Geen bijzonderheden
Bulbul schreef:
12-07-2020 11:56
Kun je dat niet zelf mixen?
Zie ik eruit alsof ik dat kan?
Murrmurr schreef:
12-07-2020 12:02
Zie ik eruit alsof ik dat kan?
Excuses, dat was ableism.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Merys schreef:
12-07-2020 11:44
Ja precies. En zeker nu er twee napraattopics zijn, je hoéft niet aan tafel met die gillende wijven.
Of je zet ze op de negeer.

Nou dit. Eindelijk zijn er 2 kroegen. 1 waar die stomme gillende wijven zitten en 1 voor de mensen die de gillende wijven al jaren storend vinden.
En waar wil nou iedereen zijn.... in de stomme wijvenkroeg maar die wijven moeten stil zijn of gewoon oprotten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven