Napraattopic 132
zaterdag 11 juli 2020 om 08:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 12 juli 2020 om 11:17
Ja dus, gewoon reageren, maar niet schelden, schoppen of weetikveelwat. Gewoon normaal forummen.Kroonprinses schreef: ↑12-07-2020 11:16Als ik hier op reageer dan ontstaat er dynamiek...zal ik wel of niet reageren? Dilemma...dilemma...
Life is short. Eat dessert first.

zondag 12 juli 2020 om 11:19
zondag 12 juli 2020 om 11:21
Zoals voorheen. Alles blijft altijd hetzelfde na een boel opschudding.doornroosje9 schreef: ↑12-07-2020 11:20Nog altijd hetzelfde, Yas. Komt wel weer goed na een tijdje. Hoop ik.
Geen bijzonderheden

zondag 12 juli 2020 om 11:23

zondag 12 juli 2020 om 11:31
Ik heb dat al vaker gezegd, ieder forum heeft zijn eigen dynamiek. Dus zoek je een forum dat daar op aansluit.
Toen je nog met een modum moest forummen zat ik op FOK!, hartstikke naar mijn zin gehad. Dat werd groter en groter en toen vond ik het niet meer leuk. Dan ga je dus op zoek naar wat anders, zo simpel kan het zijn.
zondag 12 juli 2020 om 11:38
Zelfs binnen dit forum kun je alle kanten op.Merys schreef: ↑12-07-2020 11:31Ik heb dat al vaker gezegd, ieder forum heeft zijn eigen dynamiek. Dus zoek je een forum dat daar op aansluit.
Toen je nog met een modum moest forummen zat ik op FOK!, hartstikke naar mijn zin gehad. Dat werd groter en groter en toen vond ik het niet meer leuk. Dan ga je dus op zoek naar wat anders, zo simpel kan het zijn.
Zoveel pijlers, veel verschillende dynamieken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 12 juli 2020 om 11:49

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 12 juli 2020 om 11:50
Mijn linkje over Twentse geneugten wel!
Maar ik plak hem hier, wel zo makkelijk: https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/09/kr ... n-a4005422

zondag 12 juli 2020 om 11:51
Mijn pb staat open, mocht je het willen delen. Ben benieuwd naar jouw visie hierop.Lady*Voldemort schreef: ↑12-07-2020 10:06De vraag is alleen waarvoor. Ik heb wel een idee hoor, maar als ik dat schrijf ben ik weer aan het bashen.

zondag 12 juli 2020 om 11:53
Lady*Voldemort schreef: ↑12-07-2020 10:31Ik zou een stuk of veel medestanders ronselen en met zijn allen tegen die lelijke ouwe wijven gaan lopen schreeuwen, een paar dagen lang. Dat zal ze leren, met hun groepsdynamiek.

zondag 12 juli 2020 om 11:53
Ik heb spa grapefruit, me lievelings naast spa intense. Ik wacht met smart op de lancering van spa intense grapefruit, dan is mijn kutleven compleetCookielover schreef: ↑12-07-2020 11:48Op Napraat kunnen we altijd drinken vind ik.
Of dat nou water, irish coffee of prosecco is.
Cheers![]()

zondag 12 juli 2020 om 11:56
Griebus, ik ken je eigenlijk helemaal niet, geen idee ook of je een oude bekende bent of niet. Maar de afgelopen dagen heb jouw post gelezen en ik vind dat je een prettige manier van posten hebt. Je weet dingen goed te verwoorden en houdt je verre van hatelijkheden. Fijn.Griebus67 schreef: ↑12-07-2020 10:39Ik denk dat er ten eerste geen grote groep van vijftien vriendinnen is. Als je goed leest, zie je dat ook de vaste bezoekers hier elkaar regelmatig in de haren vliegen en dat er een paar zijn die goed in elkaars irritatiezone zitten. Er zijn er een paar bevriend ja, en die benoemen dat vaak. Dat vind ik ook weleens irritant maar daar forum ik gewoon omheen, of ik sla eens een hele Napraat over.
Het is geen grote vriendinnengroep maar een stamtafel. En daar kun je zelf ook aan gaan zitten als je wilt, mijn ervaring is dat ze heus wel opschuiven. En ja, er maakt best weleens iemand een kutopmerking. Dat deed jij bijvoorbeeld een paar bladzijden terug ook. En wie uitdeelt, moet ook kunnen ontvangen.
Het fijne van een forum is natuurlijk dat de door jou ervaren herrie zich normaal gesproken beperkt tot bepaalde topics, of eigenlijk maar eentje: de napraat. Dus je kunt steeds naar deze napraat komen en je ergeren, of je kunt kijken of er elders op het forum topics zijn waar je je meer senang voelt.
zondag 12 juli 2020 om 11:56
zondag 12 juli 2020 om 12:01
Cookielover schreef: ↑12-07-2020 11:50Mijn linkje over Twentse geneugten wel!
Maar ik plak hem hier, wel zo makkelijk: https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/09/kr ... n-a4005422
Geen bijzonderheden

zondag 12 juli 2020 om 12:08
Nou dit. Eindelijk zijn er 2 kroegen. 1 waar die stomme gillende wijven zitten en 1 voor de mensen die de gillende wijven al jaren storend vinden.
En waar wil nou iedereen zijn.... in de stomme wijvenkroeg maar die wijven moeten stil zijn of gewoon oprotten.