Napraattopic 132

11-07-2020 08:59 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bulbul schreef:
12-07-2020 12:08
Excuses, dat was ableism.
Zolang je me maar geen Belg gaat noemen

Wat een engelengeduld die modjes, en zo diplomatiek. Ze laten hun ergernis nauwelijks blijken in het vraaghetmodstopic
Murrmurr schreef:
12-07-2020 12:18
Zolang je me maar geen Belg gaat noemen

Wat een engelengeduld die modjes, en zo diplomatiek. Ze laten hun ergernis nauwelijks blijken in het vraaghetmodstopic

Misschien krijgen ze op zondag ook 200% betaald.
Peixe schreef:
12-07-2020 12:21
Misschien krijgen ze op zondag ook 200% betaald.
Ik hoop het voor ze
Murrmurr schreef:
12-07-2020 11:53
Ik heb spa grapefruit, me lievelings naast spa intense. Ik wacht met smart op de lancering van spa intense grapefruit, dan is mijn kutleven compleet
Aaahhh Murr toch :hug:

Deze is heel lekker:

Afbeelding

Hoe was het ook alweer? Zoet, maar ook fris? Ofzeau.
yasmijn schreef:
12-07-2020 11:21
Zoals voorheen. Alles blijft altijd hetzelfde na een boel opschudding.
En de kliek past op elkaar.
Gaat het wel goed met jou?
Ik vind dit zo'n a-typische Yasmin opmerking!

eigenlijk wilde ik gewoon schrijven 'ben je ziek' of 'heb je koorts?', maar die kliek hier snapt mijn grapjes nooit en de zure gleuven -die trouwens als een van de weinigen officieel klieklid zijn- zouden kunnen denken dat ik het onaardig bedoel
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Maud*de*Braose schreef:
12-07-2020 11:56
Griebus, ik ken je eigenlijk helemaal niet, geen idee ook of je een oude bekende bent of niet. Maar de afgelopen dagen heb jouw post gelezen en ik vind dat je een prettige manier van posten hebt. Je weet dingen goed te verwoorden en houdt je verre van hatelijkheden. Fijn.
Ja vind ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Op napraat 2 mag niet nagepraat worden over topics :rofl:
Murrmurr schreef:
12-07-2020 12:38
Op napraat 2 mag niet nagepraat worden over topics :rofl:
Ja, je hebt helemaal gelijk. Belachelijk is het. Mods inlichten en de boel laten sluiten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het dan dus omgedraaid tov gisteren. Dit moet voor nieuwkomers toch veel verwarrender zijn dan de uitgangssituatie?
Ik wil een napraatpijler. Dan blijven vanzelf de gewenste topics over. Of komen omhoog zodra er echt wat na te praten is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Murrmurr schreef:
12-07-2020 12:42
Het dan dus omgedraaid tov gisteren. Dit moet voor nieuwkomers toch veel verwarrender zijn dan de uitgangssituatie?
Lama ik snap het al. Ik heb nooit begrepen waar napraat eigenlijk voor is. Blame it on the zuurkool
Jullie, zij, wij.... het wordt er echt steeds leuker op!!

NOT
broekrok schreef:
12-07-2020 12:54
Jullie, zij, wij.... het wordt er echt steeds leuker op!!

NOT
Geef het even tijd. Stel dat beide topics mogen blijven en daar puur en alleen nagepraat wordt, dan is het toch prima? Wie wil kletsen tussen het napraten door, komt even naar hier, wie snel wil weten of er iets gebeurd is, gaat daar even lezen. :lips:
Life is short. Eat dessert first.
Ik vind het vooral gezeik en moeilijkdoenerij
Oh en lelijk....heeeeel veeeel lelijks
broekrok schreef:
12-07-2020 12:59
Eens.
doornroosje9 schreef:
12-07-2020 12:57
Geef het even tijd. Stel dat beide topics mogen blijven en daar puur en alleen nagepraat wordt, dan is het toch prima? Wie wil kletsen tussen het napraten door, komt even naar hier, wie snel wil weten of er iets gebeurd is, gaat daar even lezen. :lips:
Wat ben jij lief!
Murrmurr schreef:
12-07-2020 13:04
Wat ben jij lief!
Meestal redelijk 'lief', maar als het over bepaalde onderwerpen gaat (racisme, onterecht beschuldigen, seksisme en nog een paar dingen), ben ik niet meer lief. Wat ik ook heb, als je het totaal verpest hebt (in mijn ogen), is het klaar. Dan ben ik absoluut niet vergevingsgezind en vergeet ik dat nooit meer.
Je zou een goeie mod zijn
broekrok schreef:
12-07-2020 12:58
Ik vind het vooral gezeik en moeilijkdoenerij
broekrok schreef:
12-07-2020 12:59

Inderdaad.
Mag ik het een beetje grappig vinden dat het originele napraattopic (meer dan 10 jaar geleden) precies hetzelfde was als dit napraattopic?
doornroosje9 schreef:
12-07-2020 12:57

Dat zou mooi zijn. Maar ik zie nu hier vooral heel erg gezeik over 2.0 en héél veel eetpraat inclusief plaatjes. Wel 10 keer meer dan het was.
Als het gezeik over 2.0 wegebt en er blijft alleen nog etensgezeur over.
Dan kun je hier ook opdoeken.
anoniem_386970 wijzigde dit bericht op 12-07-2020 13:21
0.69% gewijzigd
Als ik nu moet gokken, blijft alles zoals het was. Nu ik dat originele topic gelezen heb. Echt, het was al altijd zo, waar gaat dit over? Dus de posts over 'vroeger was het pure napraat', kloppen absoluut niet.
Om de een of andere duistere reden moet ik ineens denken aan die Viva Forum Battle een paar jaar geleden, met team Pietje en team Grietje :rofl:
Het zal me de tijd wel duren.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven