Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 30 september 2020 om 19:38
Ik heb ook heel erg mijn best gedaan maar kon het toch niet helemaal laten (heb een jaar geleden of zo ook al eens iets dergelijks gepost geloof ik)
woensdag 30 september 2020 om 19:41
Oudblond schreef: ↑30-09-2020 19:12Zit in mijn allergie. Ligt vast aan mij.![]()
Zelf kookgek en in ondernemersland.... de manier van 'ondernemen' en eerst pretenderen dat het een bloeiend 'bedrijf' wordt. En dan verbouwen met de onkunde en gesukkel en geknoei en onwetendheid. En eerste keer 'proefkoken' waarna het niet lekker blijkt en blijkt dat de kok niet zelf eerder proefde en zelfs een simpel gerechtje nooit gemaakt heeft en nog nooit voor veel mensen - laat staan verschillende gerechten tegelijk - gekookt heeft (hier moest vragen wat ze zou gaan koken). En dat was voor vrienden... En dan een betaalde opdracht voor een kookworkshop (online) voor een bedrijf. Maar ja, hoeveel reken je dan? Nog voor 'wat doe ik dan'. En moeilijk moeilijk want weekend weg met vriendinnen en timing is niet zo maar het toch maar doen want tja, een kans maar dat vakantietje mag er niet onder lijden. En oh... er komt een ruimte vrij: Zal ik er die maar bij huren? Want veel mogelijkheden enzo....
Alles in mij komt in opstand bij dit verhaal. Maar gelukkig blijkt het allemaal niet erg te zijn, want TO hoeft geen plan te volgen. Lekker op haar eigen tempo. Good for her. Maar noem het dan je hobby terwijl je leert koken.
Het is ook puur ramptoerisme dat ik iedere update blijf lezen
woensdag 30 september 2020 om 19:49
Ik heb in het begin ook een keer een 'kritische' noot gepost te midden van al het gejuich op 'het dagboek over hoe lollig en doorzetten en aanpakken' van TO. Geen antwoord. Met de update over de stress en het niet gelukte eten had ik mijn antwoord. Nee, TO heeft nog nooit voor meer dan 6 man gekookt, heeft geen instinct in ingrediënten maar gelukkig wel een profi commerciële schuur die vast voor een ander een keer handig zal zijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 30 september 2020 om 20:00
woensdag 30 september 2020 om 20:06
Mijn hokje is ruim genoeg voor ‘kandusvastookweltegeneenstootje’
Want ik vind je nu al niet meer leuk.
Of eigenlijk, ik vind mezelf niet meer leuk als ik jou zie/gezien heb.
En dan vooral de binnenkant van mijn hoofd.
En van je heeelaahoolaa houd er de moed maar in, houd er de moed maar in enz.
Ney nah nah Hey la ho laa(Vaya con dios)
Enz.
Enz
Holahola
Enz.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 30 september 2020 om 20:10
Welkom terugHelaholalala schreef: ↑30-09-2020 16:33Ik heb hier een geschiedenis van tig duizend berichtenen ben altijd....nou ja, bijna altijd...,.het braafste meisje van de klas geweest!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 30 september 2020 om 20:12
woensdag 30 september 2020 om 20:17
daar is echt een grappige tekst over, maar beetje afgezaagd inmiddels
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 30 september 2020 om 20:19
Hadden ze daar geen ducktape voor uitgevondendoornroosje9 schreef: ↑30-09-2020 20:18Briljant idee. Dan moet je alleen nog rekening houden met de tanden. Lijkt me al een stuk makkelijker.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
woensdag 30 september 2020 om 20:21
Oww wat jammer voor jefeow schreef: ↑30-09-2020 20:06Mijn hokje is ruim genoeg voor ‘kandusvastookweltegeneenstootje’
Want ik vind je nu al niet meer leuk.
Of eigenlijk, ik vind mezelf niet meer leuk als ik jou zie/gezien heb.
En dan vooral de binnenkant van mijn hoofd.
En van je heeelaahoolaa houd er de moed maar in, houd er de moed maar in enz.
Ney nah nah Hey la ho laa(Vaya con dios)
Enz.
Enz
Holahola
Enz.
![]()
woensdag 30 september 2020 om 20:22
woensdag 30 september 2020 om 20:25
Oudblond schreef: ↑30-09-2020 19:49![]()
Ik heb in het begin ook een keer een 'kritische' noot gepost te midden van al het gejuich op 'het dagboek over hoe lollig en doorzetten en aanpakken' van TO. Geen antwoord. Met de update over de stress en het niet gelukte eten had ik mijn antwoord. Nee, TO heeft nog nooit voor meer dan 6 man gekookt, heeft geen instinct in ingrediënten maar gelukkig wel een profi commerciële schuur die vast voor een ander een keer handig zal zijn.
Het is niet voor niets dat ze zo erg in de verdediging schoot vandaag
woensdag 30 september 2020 om 20:27

Eigenlijk was deze voor Sololololooo(melodie van ney nah nah nah) solololo’s kat, maar nu past ie toch beter bij jou.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 30 september 2020 om 21:56
Helaholalala schreef: ↑30-09-2020 16:33Ik heb hier een geschiedenis van tig duizend berichtenen ben altijd....nou ja, bijna altijd...,.het braafste meisje van de klas geweest!
Nee jij bent nieuw dus je moet gewoon op je beurt wachten