Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Luci_Morgenster schreef:
18-09-2020 23:03
Jawel. Het Plebs. Maar zij niet.

Ik ook bijna nooit maar ik vind dan weer weinig van andermans inrichting.

Het gaat ook zo op de modetopics. Moet je eens zeggen nadat ze TO kapot maken over de gewenste jurk.advies dat je al hun plaatjes ook echt ouderwetse lelijke meuk vindt. :-D :-D :-D

Nou ja ....wat doen jullie nou lelijk. Ik schrijf ook in dat topic omdat ik interieur en kleurgebruik toevallig een leuk onderwerp vind. Ik heb van zowel Leen Bakker als Kwantum juist gezegd dat daar leuke dingen staan voor betaalbare prijzen. En inderdaad, dat poedelkaarsje vind ik een stom ding. Mag dat niet?

Het topic is niet bedoeld om anderen af te kraken en ik heb ook niet het idee dat dat de overhand neemt daar hoor.
Merys schreef:
18-09-2020 23:49
Ja. Postte tot vanavond wel redelijk normaal, volgens mij.
Zolang je maar met hem meelult en overal gelijk in geeft wel. Maar daar zijn er meer van hier. Bij een schijn van een tegengeluid worden ze zo vals als wat.
Oh, ik heb laatst handgemaakte cowboylaarzen gekocht. Zijn er maar 6 paar van gemaakt. Ik draag ze meestal onder een jurk(je), maar ik draag ook vrijwel alleen jurken of lange tunieken. In het dorp zijn ze er inmiddels wel aan gewend maar al die rondfietsende ruziënde bejaarde toeristen(het is nu tijd voor de grijze golf)verdraaien hun nekken als ik op de trekker rondrij in de wei of de bermen maai met de zitmaaier in een bloemetjesjurk en bolero.
PoezzinBoots schreef:
18-09-2020 22:43
Een kaars. Wat een drama.

Alles is daar zo ongeveer fout en ze hebben zelf geweldig veel smaak.
Oké. Doei.
Dit.
Dus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Betty_Slocombe schreef:
18-09-2020 22:55
Dat Leenbakker nog bestaat mag een wonder heten, want niemand koopt er iets.
Ik heb toevallig vorige week bij mijn buren een stapelbed van Leen Bakker in elkaar gezet en ja, dan vraag ik me ook af waarom Leen Bakker nog bestaat, terwijl de montage-handleiding van Ikea zoveel duidelijker is.

David Dunning
Luci_Morgenster schreef:
18-09-2020 23:03
Jawel. Het Plebs. Maar zij niet.

Ik ook bijna nooit maar ik vind dan weer weinig van andermans inrichting.

Het gaat ook zo op de modetopics. Moet je eens zeggen nadat ze TO kapot maken over de gewenste jurk.advies dat je al hun plaatjes ook echt ouderwetse lelijke meuk vindt. :-D :-D :-D
En op het 'afgrijselijke kindernamen'-topic.

David Dunning
Kunnen jullie geen 'afgrijselijke topics topic' open?

;-D
yette schreef:
19-09-2020 08:11
Kunnen jullie geen 'afgrijselijke topics topic' open?

;-D
Want? Dit is toch bij uitstek iets voor Napraat?

David Dunning
Solomio schreef:
19-09-2020 07:56
Ik heb toevallig vorige week bij mijn buren een stapelbed van Leen Bakker in elkaar gezet en ja, dan vraag ik me ook af waarom Leen Bakker nog bestaat, terwijl de montage-handleiding van Ikea zoveel duidelijker is.
:HA:
Dat heet ervaring Solo!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Solomio schreef:
19-09-2020 08:14
Want? Dit is toch bij uitstek iets voor Napraat?
Dat is ook zo.
Vind het vooral grappig om hier de verbazing en kritiek te lezen over topics die zelf ook weer draaien om verbazing en kritiek.
Oudblond schreef:
19-09-2020 08:17
:HA:
Dat heet ervaring Solo!
Nou, door mijn ervaring is dat stapelbed uiteraard toch keurig gemonteerd, maar dat was meer ondánks de handleiding, niet dankzij.

David Dunning
yette schreef:
19-09-2020 08:18
Dat is ook zo.
Vind het vooral grappig om hier de verbazing en kritiek te lezen over topics die zelf ook weer draaien om verbazing en kritiek.
Heel veel op dit forum is 'grappig'.
Mijn kat heeft onlangs ontdekt hoe hij het kastje kan openen waar de voorraad kattenbrokjes ligt. Het kastje kan niet op slot, en ik wil niet dat de kat erin gaat, dus er staat een krukje voor.
Er staat namelijk nog meer voorraad in dat kastje.
Nu had ik het krukje er niet goed voorgezet, dus ik hoor ineens een klap. Heeft de kat zich in dat kastje gewurmd en een fles roosvicee naar buiten getikt.
Op de plavuizen.
Kapot.
Wat een bende.

Tot zover mijn begin van de dag.

David Dunning
Nog gefeliciteerd Solo!

Die TO met de vriendin 'die de telefoon nooit opneemt' moet op trollencursus. Die is nog lang niet aan zijn prop.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Solomio schreef:
19-09-2020 07:54
Dit.
Dus.
Echt niet.
Solomio schreef:
19-09-2020 08:23
Mijn kat heeft onlangs ontdekt hoe hij het kastje kan openen waar de voorraad kattenbrokjes ligt. Het kastje kan niet op slot, en ik wil niet dat de kat erin gaat, dus er staat een krukje voor.
Nu had ik het krukje er niet goed voorgezet, dus ik hoor ineens een klap. Heeft de kat zich in dat kastje gewurmd en een fles roosvicee naar buiten getikt.
Op de plavuizen.
Kapot.
Wat een bende.

Ow, dat is glas en plak. En overal spetters natuurlijk.
Sterkte met vandaag.
Solomio schreef:
19-09-2020 08:23
Op de plavuizen.
Kapot.
Wat een bende.

aaaahhhhh
ze doen het er om....
ook leuk, met je duffe zaterdagse hoofd, zie je hier naast een linkje over voornamen: https://www.viva.nl/mama/voornamen-kind ... iet-geven/

dus ik denk: Huh, Savanna mag niet? eens checken. Mertens instituut. En Ja hoor, die naam is gewoon gegeven. Daarna wat andere gecheckt: en er klopt geen hol van dat lijstje. Zou ik op mijn werk niet mee wegkomen
En toch hè...... ik ben ook trots op de kat, dat hij met dat kleine breintje toch maar heeft uitgevogeld hoe hij dat kastdeurtje open krijgt.
:heart:

David Dunning
Ik ga zo 40 minuten in de auto zitten om een test in Haarlem te doen.

Zegt mijn oh zo lieve, meestal nuchtere, 70+ ouder.

Oh, ga je daarna gezellig Haarlem in?
Haha, mijn oude kat heeft met zijn 15 jaar ineens toch nog uitgevonden dat als hij bij de achterdeur ( via de het vensterbankje ernaast) met volgewicht op de deurklink gaat liggen, de deur open gaat.

Hij heeft er eerst 11 jaar gesprongen met alleen voorpoten op de klink om aandacht te trekken. Nu kan hij ineens toch zelf de deur open doen. :-D
Solomio schreef:
19-09-2020 08:43
En toch hè...... ik ben ook trots op de kat, dat hij met dat kleine breintje toch maar heeft uitgevogeld hoe hij dat kastdeurtje open krijgt.
haha! herkenbaar
Zo zei ik vanmorgen tegen onze poes (we hebben poes en een kater), dat ze maar tegen mijn man aan moest gaan liggen, want ik zou opstaan. En dat deed ze. Tot verbazing van mijn man, maar ik weet hoe slim ze is :)
Solomio schreef:
19-09-2020 08:43
Dan maak je met liefde die plaktroep schoon :proud:
Katten zijn baas.
Felidaes schreef:
19-09-2020 08:45
Ik ga zo 40 minuten in de auto zitten om een test in Haarlem te doen.

Zegt mijn oh zo lieve, meestal nuchtere, 70+ ouder.

Oh, ga je daarna gezellig Haarlem in?
;-D
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven