Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fashionvictim schreef op 09 september 2016 @ 14:12:

[...]

Het zegt dat je naar alle waarschijnlijkheid Nederlands spreekt, en geen Duits. En dat je waarschijnlijk in Nederland woont, en niet in Brussel. Dat je gevormd bent door de Nederlandse cultuur. Dat je daardoor waarschijnlijk van zoete mayonaise houdt, en niet van zure. En dat je waarschijnlijk niet keurig in een rij gaat staan, maar juist gewoon direct op de balie afstapt. Dat je waarschijnlijk een lastige klant bent.

Op een camping in Istrie zegt het feit dat jij Nederlands bent vele malen meer over je dan het feit dat je blank en blond bent.Vooral Nederlanders wonend aan de Duitse grens spreken en begrijpen de Duitse taal. Maar verder redelijk met je eens.
LOEP ME MAAR aub.
Of willen jullie het liever over borst- en flesvoeding hebben?
Echt niet dat er ook maar iemand aan mijn uiterlijk ziet welke nationaliteit ik heb.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Eleonora-1 schreef op 09 september 2016 @ 14:24:

[...]

Neuh, dan nog niet.

Wel de juiste kant op maar niet precies waar vandaan.

Ik vind het slap gelul om te zeggen dat je dat áltijd kunt zien.+1
quote:barbaracartland schreef op 09 september 2016 @ 14:24:

Of willen jullie het liever over borst- en flesvoeding hebben?Ja graag. Of nut van zwemles. Of je wel of niet als eerste moet appen/om een date vragen. Of Dilano een okkienaam is. Alles beter dan deze discussie.
quote:Blondie456 schreef op 09 september 2016 @ 14:24:

FV en Cookie: dringt het onderhand al tot jullie door dat niemand hier racistische uitspraken heeft gedaan mbt welke huidskleur dan ook. Talloze mensen waaronder ikzelf blijven maar aangeven aan jullie dat het benoemen van huidskleur niks met racisme te maken heeft. Het is een makkelijke manier om duidelijk te maken wie je bedoelt. Bepaalde uiterlijkheden vallen gewoon op en die benoem je dan. Dat hoeft niet altijd huidskleur te zijn maar kan wel natuurlijk net zoals dik, dun kleur haar etc. Vinden jullie het fijn om in de slachtofferrol te blijven zitten. Als jullie nu nog niet snappen dat mensen het gewoon lief en goed bedoelen dan hebben jullie wel een plaat voor je hoofd.Mooi gezegd
quote:Oudblond schreef op 09 september 2016 @ 14:25:

Echt niet dat er ook maar iemand aan mijn uiterlijk ziet welke nationaliteit ik heb.Je bent blond en blank dat zegt toch al genoeg?
uit welk land komen de afrikaanse mensen op die eerste foto eigenlijk?
very metal
quote:Goede-Fee schreef op 09 september 2016 @ 14:27:

[...]

Je bent blond en blank dat zegt toch al genoeg?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

[...]

Ja graag. Of nut van zwemles. Of je wel of niet als eerste moet appen/om een date vragen. Of Dilano een okkienaam is. Alles beter dan deze discussie.Ik gaf ons Dilano altijd de fles, want ik vind borsten voor seks. Zwemles doe ik hem ooit nog wel op, maar nu gaat mijn weekgeld op aan redbull, want ik vind Bullit voor paupers. En jij?
quote:Cookielyon schreef op 09 september 2016 @ 14:19:

[...]

Net zoals FV pik ik ook zo de Nederlanders eruit op vakantie. Dan heb ik het niet over kleur dat is niet relevant.Dan kan je er nog net zo goed naast zitten hoor. Nederlanders op vakantie denken van ons vaak dat we uit Belgie komen maar wij spreken plat Brabants. Als ik weer Limburgers hoor praten tegen elkaar dan lijkt het weer op Duits.
quote:Cookielyon schreef op 09 september 2016 @ 14:16:

[...]

Je woon toch in Nederland niet in timboektoeDaar gaat het al weer fout. Timbouctou ligt in Mali, wat weer een land in Afrika is.

[...]

Ja graag. Of nut van zwemles. Of je wel of niet als eerste moet appen/om een date vragen. Of Dilano een okkienaam is. Alles beter dan deze discussie.Ik zou dan best wel weer een okkienaam willen hebben, klinkt heel schattig.
quote:Blondie456 schreef op 09 september 2016 @ 14:24:

FV en Cookie: dringt het onderhand al tot jullie door dat niemand hier racistische uitspraken heeft gedaan mbt welke huidskleur dan ook. Talloze mensen waaronder ikzelf blijven maar aangeven aan jullie dat het benoemen van huidskleur niks met racisme te maken heeft. Het is een makkelijke manier om duidelijk te maken wie je bedoelt. Bepaalde uiterlijkheden vallen gewoon op en die benoem je dan. Dat hoeft niet altijd huidskleur te zijn maar kan wel natuurlijk net zoals dik, dun kleur haar etc. Vinden jullie het fijn om in de slachtofferrol te blijven zitten. Als jullie nu nog niet snappen dat mensen het gewoon lief en goed bedoelen dan hebben jullie wel een plaat voor je hoofd.Voor de duizendste keer het is totaal niet relevant om iemands kleur te benoemen.
quote:Goede-Fee schreef op 09 september 2016 @ 14:21:

[...]

Nou niet altijd. Ik versta geen bal van Fries.En wij maar roddelen over die Hollanders.
quote:ZombieQueen schreef op 09 september 2016 @ 14:30:

[...]

En wij maar roddelen over die Hollanders.
quote:-KING- schreef op 09 september 2016 @ 14:28:

uit welk land komen de afrikaanse mensen op die eerste foto eigenlijk?Amerika.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Cookielyon schreef op 09 september 2016 @ 14:30:

[...]

Voor de duizendste keer het is totaal niet relevant om iemands kleur te benoemen.Dat ligt helemaal aan de situatie. De ene keer is het niet relevant, de andere keer wel.
En De Afrikaan bestaat ook al niet. In elk Afrikaans land wemelt het van de verschillende stammen, die weer allemaal andere kenmerken hebben qua uiterlijk.

Het uiterlijke verschil tussen een Masai en een Kikuyu is enorm. En dat terwijl ze in hetzelfde land wonen, Kenya.
quote:Cookielyon schreef op 09 september 2016 @ 14:30:

[...]

Voor de duizendste keer het is totaal niet relevant om iemands kleur te benoemen.Voor jou dus niet dat is duidelijk. Voor andere mensen is het gewoon makkelijk. Niks meer en niks minder.
quote:yasmijn schreef op 09 september 2016 @ 14:32:

En De Afrikaan bestaat ook al niet. In elk Afrikaans land wemelt het van de verschillende stammen, die weer allemaal andere kenmerken hebben qua uiterlijk.

Het uiterlijke verschil tussen een Masai en een Kikuyu is enorm. En dat terwijl ze in hetzelfde land wonen, Kenya.-
quote:ZombieQueen schreef op 09 september 2016 @ 14:30:

[...]

En wij maar roddelen over die Hollanders. Ja precies.
quote:Amaqanda schreef op 09 september 2016 @ 14:15:

[...]

Ik vind dat wat jij noemt allemaal totaal nietszeggend over hoe ik ben en wat voor mens ik ben.Ik zeg ook niet dat het iets zegt over wat voor karakter je hebt. Ik zeg alleen dat "Nederlands" meer over jou zegt dan "blank".
Am Yisrael Chai!
quote:Nouschi schreef op 09 september 2016 @ 14:31:

[...]

Amerika.dank je, ik moest lachen en ademde een m&m crispy in.
anoniem_267925 wijzigde dit bericht op 09-09-2016 14:35
Reden: maak ik ook nog een typefout..
% gewijzigd
very metal
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 09 september 2016 @ 14:30:

[...]

Ik zou dan best wel weer een okkienaam willen hebben, klinkt heel schattig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven