Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 13 augustus 2018 om 21:10
Het is vooral erg flauw, niet stoer. Maar je bent zó gruwelijk herkenbaar altijd. Je nick en ava gaven het al weg, de adoratie voor hats daar bovenop en dan is het voor iedereen een no-brainer...
maandag 13 augustus 2018 om 21:11
maandag 13 augustus 2018 om 21:11

maandag 13 augustus 2018 om 21:14
Als je op anoniem gaat ben je niet meer te loepen toch?SombraOnline schreef: ↑13-08-2018 21:11Loepen kan je helaas niet voorkomen. Of je moet de mensen van wie jij niet wil dat ze jou loepen op negeer zetten.![]()
Misschien is RiRi wel net als ik erg wispelturig (schrijf je dat zo?)

maandag 13 augustus 2018 om 21:17
maandag 13 augustus 2018 om 21:18
En voor de nieuwsgierigen onder jullie (it takes one to know one
); ik had Lenn een PB gestuurd om hem erop te attenderen dat Zaza hem juist zat te verdedigen in plaats van af te fakkelen zoals Lenn eerder dacht (op het modtopic).

Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today

maandag 13 augustus 2018 om 21:18
O oke, nee dat is niet te voorkomen neeSombraOnline schreef: ↑13-08-2018 21:17Klopt, maar ik dacht dat ze het loepen van haar nieuwe account bedoelde.

maandag 13 augustus 2018 om 21:19
Ik kom vannacht nog wel even kijken hoe het dronkemansgelal zich ontwikkelt. En nee, dan ben ik zelf niet dronken, ik moet er gewoon echt heel erg vroeg uit en aan het werk en zo. Maar dat gelooft Zaza natuurlijk toch niet dus ik weet niet of ik dan wel iets durf te schrijven, want voor je het weet sta ik bekend als zuipschuit.

maandag 13 augustus 2018 om 21:21
Dat wist ik niet. Goed om te wetenSombraOnline schreef: ↑13-08-2018 21:20Wel als je mensen blokkeert, dan kunnen ze jou niet meer loepen.
maandag 13 augustus 2018 om 21:24
https://www.nu.nl/nucheckt/5412155/nuch ... cohol.htmlLady*Voldemort schreef: ↑13-08-2018 21:19Ik kom vannacht nog wel even kijken hoe het dronkemansgelal zich ontwikkelt. En nee, dan ben ik zelf niet dronken, ik moet er gewoon echt heel erg vroeg uit en aan het werk en zo. Maar dat gelooft Zaza natuurlijk toch niet dus ik weet niet of ik dan wel iets durf te schrijven, want voor je het weet sta ik bekend als zuipschuit.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 13 augustus 2018 om 21:25
Ach. Het is het een of het ander en goed is het nooit, dus wat maakt het uit...Lady*Voldemort schreef: ↑13-08-2018 21:19Ik kom vannacht nog wel even kijken hoe het dronkemansgelal zich ontwikkelt. En nee, dan ben ik zelf niet dronken, ik moet er gewoon echt heel erg vroeg uit en aan het werk en zo. Maar dat gelooft Zaza natuurlijk toch niet dus ik weet niet of ik dan wel iets durf te schrijven, want voor je het weet sta ik bekend als zuipschuit.
maandag 13 augustus 2018 om 21:27