Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 16 augustus 2018 om 10:01
Zo slecht is mijn geheugen niet hoorredbulletje schreef: ↑16-08-2018 10:00Nee, dat is pertinent niet waar. Als je onder een ban terugkeert onder een andere nick krijgt die nick een perma. Mijn nick elninjoo is dus door terugkeer tijdens 'n 24/48-uurs ban van redbull gesneuveld. De ban onder redbull ging over 'n grapje over de pil gaan slikken als je sneller zwanger wil worden omdat iedereen op dit forum door de pil heen zwanger raakt. De betreffende TO had geen humor en de mod van dienst ook niet.

donderdag 16 augustus 2018 om 10:03
De mensen in het betreffende topic hadden niet eens door over wie het ging, waaronder een hoop oudgedienden.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-08-2018 10:00Of mensen die haar er ook in hetkenden hadden het door kunnen spelen. “ RB heeft het over jou; ga even kijken “ .
Snap dat verdedigen van FV hier niet zo. Ik heb haar al wel vaker om niks uit d'r plaat zien schieten tegen willekeurige forummers op neutrale topics ook.
donderdag 16 augustus 2018 om 10:03
Maar los van de inhoud, hou ik er ook niet van als iemand ongevraagd ‘mijn verhaal’ gaat lopen vertellen. Als ik er niet bij ben (maar wel kan horen/lezen) en ook nog met een andere invulling.
Zou ik ook boos van worden. Bovendien zou RB dit al eerder hebben gedaan.

donderdag 16 augustus 2018 om 10:04
blijfgewoonbianca schreef: ↑16-08-2018 10:00Of mensen die haar er ook in hetkenden hadden het door kunnen spelen. “ RB heeft het over jou; ga even kijken “ .
Dat is dan helemaal kansloos als je weet dat iets gevoelig ligt bij iemand dat je diegene er dan nog even op wijst. Staf die post, mail de mods/CM en maak er verder geen woorden aan vuil.
Ik heb ook wel eens iets heel rottigs en persoonlijks gelezen over iemand die ik irl ken. No way dat ik diegene er dan op ga wijzen.
donderdag 16 augustus 2018 om 10:04

donderdag 16 augustus 2018 om 10:05
Ik heb dat niet eerder gedaan. Heb wel 'ns een vraag gesteld aan haar zelf nav haar zelf geposte reacties. Als ze niet wil dat mensen op haar verhaal reageren moet ze het niet schrijven.juliaaana schreef: ↑16-08-2018 10:03Maar los van de inhoud, hou ik er ook niet van als iemand ongevraagd ‘mijn verhaal’ gaat lopen vertellen. Als ik er niet bij ben (maar wel kan horen/lezen) en ook nog met een andere invulling.

donderdag 16 augustus 2018 om 10:05
Ik snap het verdedigen van Red Bulletje niet zo, de forummer die abortus adviseert als kind al op de kleuterschool zit. Dag in dag uitredbulletje schreef: ↑16-08-2018 10:03De mensen in het betreffende topic hadden niet eens door over wie het ging, waaronder een hoop oudgedienden.
Snap dat verdedigen van FV hier niet zo. Ik heb haar al wel vaker om niks uit d'r plaat zien schieten tegen willekeurige forummers op neutrale topics ook.

donderdag 16 augustus 2018 om 10:07
juliaaana schreef: ↑16-08-2018 10:03Maar los van de inhoud, hou ik er ook niet van als iemand ongevraagd ‘mijn verhaal’ gaat lopen vertellen. Als ik er niet bij ben (maar wel kan horen/lezen) en ook nog met een andere invulling.
Dat zeg ik toch ook steeds, dat het niet leuk is om te lezen, maar het wordt wel erg opgeblazen.
donderdag 16 augustus 2018 om 10:11
Joh, de mnsen die MEESCHREVEN hadden het misschien - al dan niet gelogen - niet door. Je weet toch godsonmogelijk niet wie er allemaal meelezen zonder daadwerkelijk mee te schrijven ? Da’s nou echt een argument van NIKS.redbulletje schreef: ↑16-08-2018 10:03De mensen in het betreffende topic hadden niet eens door over wie het ging, waaronder een hoop oudgedienden.
Bovendien : die niet-door-hebbenden ; weet jij wie er hoe lang lid is en wat ze allemaal gelezen en onthouden hebben?
Dat jij VINDT dat iemand “ om niks “ uit d’r panty flipt houdt niet in dat een ander dat dus ook vindt. Jij bent de norm niet, of het forumgeweten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 16 augustus 2018 om 10:17
Zeker als dan ook nog je motieven verdraaid zijn.

donderdag 16 augustus 2018 om 10:18
Dit vindt ik zo makkelijk. Soms heb je gewoon advies nodig vanuit een andere kijkpunt. Er wordt hier vaak zinnig advies gegeven waar je wat mee kan, dat is het fijne van dit forum. Je denk toch niet dat een volwassen vrouw jouw verhaal tegen je gaat gebruiken om een standpunt te maken in een topic. Dat doet zeer.redbulletje schreef: ↑16-08-2018 10:05Ik heb dat niet eerder gedaan. Heb wel 'ns een vraag gesteld aan haar zelf nav haar zelf geposte reacties. Als ze niet wil dat mensen op haar verhaal reageren moet ze het niet schrijven.
donderdag 16 augustus 2018 om 10:19
Ik vind dit zo’n eerlijke en objectieve reactie . Ik weet dat jij en FV elkaar niet liggen en dat dat een understatement is. Maar dit vind ik echt klasse.feow schreef: ↑16-08-2018 00:34Het is geen geheim dat ik woedend ben op FV. Ik ben door haar voor de meest idiote dingen uitgemaakt, allemaal gewoon terug te lezen.
Maar de smerige hijgerigheid van sommigen hier om iemand (waarvan inderdaad iedereen kan lezen dat het niet heel erg goed gaat) te sarren en verder over het randje te duwen vind ik onsmakelijker dan alle valse beschuldigingen van VF aan mijn adres.
Wat ik gelezen heb is een in mijn ogen onverstandige publieke reactie op een bericht over haar. Je kunt haar wijzen op dat het voor meelezers helemaal niet zo duidelijk was dat het over haar ging en dat haar reactie daarom niet zo slim of nodig was. Maar het ging wél over haar, dat werd direct toegegeven. En het is echt niet leuk als je dat opnieuw overkomt en kennelijk hard raakt.

donderdag 16 augustus 2018 om 10:20
Kijk uit want je kan ook (gestaft) gaan worden omdat je schrijft dat iemand liegt.

Tegen je? Wat een onzin, heb je überhaupt gelezen wat er geschreven was?“RiRi” schreef: ↑16-08-2018 10:18Dit vindt ik zo makkelijk. Soms heb je gewoon advies nodig vanuit een andere kijkpunt. Er wordt hier vaak zinnig advies gegeven waar je wat mee kan, dat is het fijne van dit forum. Je denk toch niet dat een volwassen vrouw jouw verhaal tegen je gaat gebruiken om een standpunt te maken in een topic. Dat doet zeer.
Mods hebben het prima opgelost.
Tjezus, wat vals
Heel erg privé vind ik het niet, als het allemaal op het forum gestaan heeft.
Maar je kan wel raden dat het een heel moeilijke periode is geweest (en waarschijnlijk nog).
Dan is het wel erg pijnlijk en zeer onkies om "ter lering" opgevoerd te worden.
En ik heb er zéér mijn twijfels over dat er totaal geen venijn in de actie van RB zit.
Maar je kan wel raden dat het een heel moeilijke periode is geweest (en waarschijnlijk nog).
En ik heb er zéér mijn twijfels over dat er totaal geen venijn in de actie van RB zit.
donderdag 16 augustus 2018 om 10:21
Klopt hoor, van alle kanten. Ook het gemiep over schelden enzo. Vroeger kon je hier nog gewoon tegen elkaar zeggen dat ie een liegpeuk is, nu wordt er gelijk naar de mod (of beter kleuterjuf

De ban van FV nu ook. Zo onnodig. Maar goed dat is weer een ander verhaal, dat gaat over de kleuterschoolbegeleiding door de mods

Mij zou dat geen zeer doen als iemand mij als voorbeeld gebruikt in 'n ander topic. Gebeurt ook vaak genoeg. Vaak genoeg ook in negatieve zin met mijn nickname er bij. Als het voorbeeld wat ik schetste dan zo niet klopt met wat FV de realteit vindt, hoe komt het dan dat ze zichzelf er in herkent?“RiRi” schreef: ↑16-08-2018 10:18Dit vindt ik zo makkelijk. Soms heb je gewoon advies nodig vanuit een andere kijkpunt. Er wordt hier vaak zinnig advies gegeven waar je wat mee kan, dat is het fijne van dit forum. Je denk toch niet dat een volwassen vrouw jouw verhaal tegen je gaat gebruiken om een standpunt te maken in een topic. Dat doet zeer.
Ik zou jou weleens willen horen als ik jou zo duidelijk zou beschrijven dat jij jezelf er heel duidelijk in herkent en er dan toch een rotdraai aan zou weten te geven.Blondie456 schreef: ↑16-08-2018 10:17Ik heb meegelezen gisteren en FV was zelf zo dom om erop te reageren. Als ze dat niet gedaan had dan zou er niks aan de hand zijn geweest. Dan gaat ze nog schelden met viswijf ook nog dus die ban is helemaal terecht.

donderdag 16 augustus 2018 om 10:23
Dit vooral.aliva schreef: ↑16-08-2018 10:20Heel erg privé vind ik het niet, als het allemaal op het forum gestaan heeft.

Dit vooral.aliva schreef: ↑16-08-2018 10:20Heel erg privé vind ik het niet, als het allemaal op het forum gestaan heeft.

En ze zijn ook massaal aan het staffen geslagen.