Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 16 augustus 2018 om 10:23
Nog zo’n held met een nieuwe nick. Dapper, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 16 augustus 2018 om 10:24
Lees feow en Aliva eens zij omschrijven het goed.redbulletje schreef: ↑16-08-2018 10:21Mij zou dat geen zeer doen als iemand mij als voorbeeld gebruikt in 'n ander topic. Gebeurt ook vaak genoeg. Vaak genoeg ook in negatieve zin met mijn nickname er bij. Als het voorbeeld wat ik schetste dan zo niet klopt met wat FV de realteit vindt, hoe komt het dan dat ze zichzelf er in herkent?
We zijn niet allemaal hetzelfde RB.
donderdag 16 augustus 2018 om 10:25
Niet alleen zij, hoor.Wilhetnietweten schreef: ↑16-08-2018 10:24Jij hebt anders al meerdere stafwaardige berichten gepost vandaag. Nee, ik niet, maar begrijp het wel heel goed.
Maar het voelt niet echt fijn om weer terug te zijn tussen dit pubergedrag

sombraonline wijzigde dit bericht op 16-08-2018 10:25
0.33% gewijzigd
¡Apagando las luces!

donderdag 16 augustus 2018 om 10:25
Dat geldt voor beide kanten. Mijn post dat FV gelogen heeft is namelijk ook gestaft om mij een ban aante smeren. Omdat het zoooooo vreselijk zou zijn wag daar staat. Kijk hoe de HRS erop reageren. Met zoveel shockjuliaaana schreef: ↑16-08-2018 10:21Klopt hoor, van alle kanten. Ook het gemiep over schelden enzo. Vroeger kon je hier nog gewoon tegen elkaar zeggen dat ie een liegpeuk is, nu wordt er gelijk naar de mod (of beter kleuterjuf) gerend. En wordt daarop ook straf uitgedeeld.
De ban van FV nu ook. Zo onnodig. Maar goed dat is weer een ander verhaal, dat gaat over de kleuterschoolbegeleiding door de mods![]()

anoniem_372239 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 10:26
3.31% gewijzigd

donderdag 16 augustus 2018 om 10:26
Ik ga er vanuit dat mods de bangeschiedenis terug kunnen zien en elninjoo had ooit als hoogste een maandban opgelopen die inmiddels al weer 'n paar jaar verlopen was omdat ik daarna onder redbull verder ging. Als ik niet onder de ban van redbull met elnien had gepost had ik als elnien gewoon met schone lei kunnen verder forummen. Ik kan dus bewijzen dat ik niet loog.
donderdag 16 augustus 2018 om 10:27
Raar he, dat mensen die beschuldigingen van jou vreselijk vinden? Snap je zeker niks van ?

donderdag 16 augustus 2018 om 10:28
juliaaana schreef: ↑16-08-2018 10:21Klopt hoor, van alle kanten. Ook het gemiep over schelden enzo. Vroeger kon je hier nog gewoon tegen elkaar zeggen dat ie een liegpeuk is, nu wordt er gelijk naar de mod (of beter kleuterjuf) gerend. En wordt daarop ook straf uitgedeeld.
De ban van FV nu ook. Zo onnodig. Maar goed dat is weer een ander verhaal, dat gaat over de kleuterschoolbegeleiding door de mods![]()
Ja volgens mij schreef FV wijf of mens. Nou, erragh!

MevrouwJack schreef: ↑16-08-2018 10:26Jij vindt dat hele staffen mateloos interessant he? Lijkt nogal een obsessie.
Dat ja. Volgens mij staft die iedere post om te kijken of er al gestaft is.

Je spreekt jezelf tegen. Als ze duidelijk is beschreven dan wat voor rotdraai was er dan? Het was namelijk ook nog max 2 zinnen!!!blijfgewoonbianca schreef: ↑16-08-2018 10:21Ik zou jou weleens willen horen als ik jou zo duidelijk zou beschrijven dat jij jezelf er heel duidelijk in herkent en er dan toch een rotdraai aan zou weten te geven.
donderdag 16 augustus 2018 om 10:29
Jij bent hier alleen om te provoceren, niet echt serieus te nemen.
Voor een meelezer wel vermakelijk voor de dynamiek. Maar voor de rest goed goed te missen hier

donderdag 16 augustus 2018 om 10:31
Ja, dat vind ik ook. Ik krijg het idee dat sommige mensen maar wat schrijven zonder het topic gisteren gevolgd te hebben. Zo veel van bijzonders had Redbulletje helemaal niet geschreven.

donderdag 16 augustus 2018 om 10:32
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-08-2018 13:26
Reden: Op de man
Reden: Op de man
5.94% gewijzigd
donderdag 16 augustus 2018 om 10:32

donderdag 16 augustus 2018 om 10:33
[...]blijfgewoonbianca schreef: ↑16-08-2018 10:27Raar he, dat mensen die beschuldigingen van jou vreselijk vinden? Snap je zeker niks van ?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-08-2018 13:28
Reden: Provoceren
Reden: Provoceren
50.97% gewijzigd

donderdag 16 augustus 2018 om 10:35
Dit herinner ik me ook.redbulletje schreef: ↑16-08-2018 10:26Ik ga er vanuit dat mods de bangeschiedenis terug kunnen zien en elninjoo had ooit als hoogste een maandban opgelopen die inmiddels al weer 'n paar jaar verlopen was omdat ik daarna onder redbull verder ging. Als ik niet onder de ban van redbull met elnien had gepost had ik als elnien gewoon met schone lei kunnen verder forummen. Ik kan dus bewijzen dat ik niet loog.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 16 augustus 2018 om 10:36
donderdag 16 augustus 2018 om 10:36
Dat vind jij.Blondie456 schreef: ↑16-08-2018 10:31Ja, dat vind ik ook. Ik krijg het idee dat sommige mensen maar wat schrijven zonder het topic gisteren gevolgd te hebben. Zo veel van bijzonders had Redbulletje helemaal niet geschreven.
Nogmaals : als je intenties weg laat/ verdraait , bepaalde oorzaken en gevolgen niet / anders benoemt kan de uitkomst nog steeds wel hetzelfde zijn, maar is het toch ineens een heel ander verhaal.