Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
TanteBedelia schreef:
13-08-2018 20:11
Eerst moest de napraat alleen over de regels van de napraat gaan en minder over ditjes en datjes nu gaat het midden in de nacht over een onderwerp wat is toegestaan maar ook dat is blijkbaar niet goed genoeg voor de napraat, ik weet niet wat zaza eigenlijk wil met de napraat..
Mag niet 's nachts. 's Nachts moet je lekker slapen. Moet overdag, tijdens kantooruren.
alkemade schreef:
13-08-2018 20:08
Ik vond het een naar idee dat zij IRL interim manager is. Dat zei ze altijd, ik twijfelde er niet aan. Ik zag haar dat gedrag ook in de wandelgangen vertonen. Griezelig.
Volgens mij was ze gewoon boeman op een call center.
Bobby-Pin schreef:
13-08-2018 20:13
Nu we het toch over Saps hebben, was zij eerder ook Rawfoodje?
Neeeeee. Dat was gewoon een lieve doorgedraaide veganist met een smileyfetisj.
Oakes schreef:
13-08-2018 20:14
:rofl:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Courage: oh, dat. Tjonge, dat was toch overduidelijk sarcastisch?

Tante B.: daar moest ik ook aan denken, vond het ook wat belerend maar dat ligt aan mij. Waarom nu ineens dat opvliegen is me echt nog steeds een raadsel, vooral omdat het zo vaak gebeurt, dat hinten en hunten.
There is always something happening, and it's usually right now
Oakes schreef:
En dat interim slaat op het feit dat ze de boeman uithangt op uitzendbasis en om onnaspeurlijke redenen nooit verder komt dan halverwege fase A :D
Lady*Voldemort schreef:
13-08-2018 20:15
Neeeeee. Dat was gewoon een lieve doorgedraaide veganist met een smileyfetisj.
Okeeee, ik dacht dat inderdaad vanwege de smileyfetisj, als zij iets postte dan duizelde mij eerst al die gele smilies me voor de ogen :)
vrouwjagersma schreef:
Mag niet 's nachts. 's Nachts moet je lekker slapen. Moet overdag, tijdens kantooruren.
Stafgewijs wel zo prettig.
shifty schreef:
13-08-2018 20:13
Ik vind het altijd zo vervelend als iemand in een paar woorden beter samenvat wat ik in mijn hele verhaal probeerde te typen :whip:
Maar het is dankzij jouw uiteenzetting dat mijn krakende grijze cellen daarop kwamen.
vrouwjagersma schreef:
Hmmm.. zeg dat ook teegen mensen die ‘s nachts werken? :idee: :hyper:
Lady*Voldemort schreef:
13-08-2018 20:16
En dat interim slaat op het feit dat ze de boeman uithangt op uitzendbasis en om onnaspeurlijke redenen nooit verder komt dan halverwege fase A :D
Dat hoop ik dan maar.
vrouwjagersma schreef:
13-08-2018 20:09
Vannacht bespraken mensen op dit topic dat ze vermoedens hadden dat een bepaalde forummer een gepermabande is. Dat mag in dit topic, daar is het Napraat voor. Ik sliep zelf toen ook (ik droomde over mijn werk, heel fijn), maar je kan niet van iedereen hetzelfde ritme verwachten. Dat mensen 's nachts wakker zijn is ook geen reden aan te nemen dat wat ze zeggen niet oprecht is, of dat ze dan wel onder invloed van alcohol zullen zijn. De gepermabande om wie het ging, was van de uitzonderlijk gevaarlijke soort. Een waarschuwing is dan niet meer dan terecht. Dan kun je zeggen: "Nou, jongens, we weten het niet zeker, dus dit is niet chique". Dat lijkt me een redelijke opmerking. Mensen een heksenjacht in de schoenen schuiven en van alcoholistische warpraat beschuldigen is niet redelijk, maar zorgt voor nog meer ophef.
Denk ik.

Ja, die opmerking over de alcohol was misschien niet zo netjes van me, en zoals ik al zei, ik ben/was boos, dan verdwijnt de ratio deels uit het raam.
Ik heb me vaker geërgerd aan gehunt op Napraat, als ik eens wat las, bijvoorbeeld over alle grappen en opmerkingen over Iris, maar zij leek het allemaal van zich af te laten glijden, en ik had verder ook niet heel veel contact met haar.
Met Lenn heb ik af en toe wat meer contact gehad en dat maakt zo'n gebeuren als van vannacht anders.
Maar goed, ik ga off-line want ik vind het een beetje teveel, en ik wil niet vanuit emotie nog meer overhoop halen of op tenen gaan staan. Ik hoop dat ik op iedereen die commentaar had op mijn houding of schrijfsels genoeg gereageerd heb.
Goeienavond samen !
nounou
Oakes schreef:
13-08-2018 20:17
Maar het is dankzij jouw uiteenzetting dat mijn krakende grijze cellen daarop kwamen.

(het is gewoon van mij uit bewondering voor je bewoording, maar ik ontken alles natuurlijk)
Lucifer2018 schreef:
13-08-2018 20:12
Bijzonder.
.
Nee hoor, was gewoon een beetje gezeur over en weer.
En ja, Zaza was overduidelijk niet serieus natuurlijk over die poll.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Dicca schreef:
13-08-2018 20:12
Mss tijd om weer op anoniem te gaan? Hooiiiiiii :bye:

:mrgreen:

Jij valt onder de categorie sneuneuzen. Daarvoor ga ik niet op anoniem.
TanteBedelia schreef:
13-08-2018 20:18
Hmmm.. zeg dat ook teegen mensen die ‘s nachts werken? :idee: :hyper:
Nee, dat is onmogelijk. Mensen die 's nachts op dit forum vertoeven zitten allemaal aan de drank. Al-le-maal. Daar zitten geen verpleegkundigen, artsen, receptionistes, slapelozen, hoogzwangeren, babyouders of nachtwakers bij. Alleen maar zuiplappen.
TanteBedelia schreef:
13-08-2018 20:11
Eerst moest de napraat alleen over de regels van de napraat gaan en minder over ditjes en datjes nu gaat het midden in de nacht over een onderwerp wat is toegestaan maar ook dat is blijkbaar niet goed genoeg voor de napraat, ik weet niet wat zaza eigenlijk wil met de napraat..
Zoiets wilde ik ook schrijven.

Zelden zo ontopic als vannacht.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
vrouwjagersma schreef:
13-08-2018 20:21
Nee, dat is onmogelijk. Mensen die 's nachts op dit forum vertoeven zitten allemaal aan de drank. Al-le-maal. Daar zitten geen verpleegkundigen, artsen, receptionistes, slapelozen, hoogzwangeren, babyouders of nachtwakers bij. Alleen maar zuiplappen.
Dat dus.

En mensen die overdag op een forum zitten zijn zonder uitzondering werkloze losers zonder leven of uitzuigers die hun arme baas brodeloos maken door in werktijd berichten te plaatsen.
Een weekendje weg en ik mis meteen een hoop.

Ik heb de napraat niet bijgelezen, maar ik vind dat een deel van de forummers tegenwoordig zo heftig reageert op dingen, of ligt dat nou aan mij.
Lady*Voldemort schreef:
13-08-2018 20:24
Dat dus.

En mensen die overdag op een forum zitten zijn zonder uitzondering werkloze losers zonder leven of uitzuigers die hun arme baas brodeloos maken door in werktijd berichten te plaatsen.
Vergeet de thuisblijfmoeders er niet bij te noemen!
Oakes schreef:
13-08-2018 20:10
Daar ben ik het mee eens. Sap zie ik als een kwetsbare forummer.
Hats als een empathieloze sadist.

Zijn dit diagnoses? Nee, het zijn mijn meningen. Voordat daar over gevallen wordt. ;-)
Je onderschat Sap echt schromelijk.
TanteBedelia schreef:
13-08-2018 20:25
Vergeet de thuisblijfmoeders er niet bij te noemen!
Die wilde ik net toevoegen inderdaad. Ontaarde thuisblijfmoeders, die te lui zijn om hun eigen broek op te houden en hun kinderen rustig laten verzuipen omdat ze zo nodig de hele dag moeten forummen op kosten van hun arme hardwerkende echtgenoot.
Lady*Voldemort schreef:
13-08-2018 20:24
Dat dus.

Ja, allemaal waardelozen op dit forummen. Stelletje waailappen. Alleen Pejeka niet, want die forumt netjes van 18.45 tot 19.30 uur. Zoals het hoort.
Als ik nou vannacht weer wakker lig kan ik dus net zo goed een borrel bij pakken.
Lady*Voldemort schreef:
13-08-2018 20:08
Jij liever dan ik.
Ik heb ook een ander forum- band met Hats dan de meeste hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven