Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 13 augustus 2018 om 20:33
Nog even een bedankje van mij Zaza, tof dat je het zo voor me opnam nogmaalszazamaenade schreef: ↑13-08-2018 20:19Ja, die opmerking over de alcohol was misschien niet zo netjes van me, en zoals ik al zei, ik ben/was boos, dan verdwijnt de ratio deels uit het raam.
Ik heb me vaker geërgerd aan gehunt op Napraat, als ik eens wat las, bijvoorbeeld over alle grappen en opmerkingen over Iris, maar zij leek het allemaal van zich af te laten glijden, en ik had verder ook niet heel veel contact met haar.
Met Lenn heb ik af en toe wat meer contact gehad en dat maakt zo'n gebeuren als van vannacht anders.
Maar goed, ik ga off-line want ik vind het een beetje teveel, en ik wil niet vanuit emotie nog meer overhoop halen of op tenen gaan staan. Ik hoop dat ik op iedereen die commentaar had op mijn houding of schrijfsels genoeg gereageerd heb.
Goeienavond samen !

Je hebt PB trouwens

maandag 13 augustus 2018 om 20:34
Ik vind de bewoording van het verschil tussen de intenties van beide met name treffend.

maandag 13 augustus 2018 om 20:56

maandag 13 augustus 2018 om 21:02
Oh. Als je me mist, ik ben even naar de slijter.