Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 30 november 2018 om 14:56
[...]marjorette schreef: ↑30-11-2018 14:32?? Leuk dat je zoveel belangstelling hebt om mij te loepen, maar denk dat je toch de verkeerd gekeken hebt, met je errrrrug vaak.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-11-2018 15:42
Reden: Provoceren
Reden: Provoceren
24.18% gewijzigd
vrijdag 30 november 2018 om 15:03
Diegenen doen dat zeer bewust om mensen met wie ze het niet eens zijn in een bepaalde hoek te duwen en in de hoop dat hun tegenstander van dit forum gejorist wordt.nina1966 schreef: ↑30-11-2018 14:46SS staat voor veel dingen. Omdat iemand toevallig die twee letters als naam heeft is voor mij iig geen reden om daar dé ss aan te verbinden. Totdat ik het hier las maakte ik die connectie totaal niet Fv, mm, pib, allemaal afkortingen van forumnamen. Nam die van syl sim ook zo op.
Vind het meer iets van degene die die link legt dan aan degene die 'm onschuldig gebruikt omdat de naam nou eenmaal s. s is.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

vrijdag 30 november 2018 om 15:31
Wie?

Hangt van de bubbel af.
De minister wil met hem praten, vind ik hysterisch genoeg. En daarmee praat ik het bagataliseren van Derksen niet goed overigens.
vrijdag 30 november 2018 om 15:41
Terwijl diezelfde minister van D66 in de coalitie zit met de CU die tégen het homohuwelijk is.Hetvrijewoord schreef: ↑30-11-2018 15:31Wie?![]()
Hangt van de bubbel af.
De minister wil met hem praten, vind ik hysterisch genoeg. En daarmee praat ik het bagataliseren van Derksen niet goed overigens.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
vrijdag 30 november 2018 om 15:48
De CU heeft het homohuwelijk als een realiteit geaccepteerd.Rosabella1 schreef: ↑30-11-2018 15:41Terwijl diezelfde minister van D66 in de coalitie zit met de CU die tégen het homohuwelijk is.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)

vrijdag 30 november 2018 om 16:11
vrijdag 30 november 2018 om 16:13
Tapas lekker

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 30 november 2018 om 16:46
Zeg jij dat zo?
Wij zeggen broodje gehaktbal.
Maar mijn lettercombinatiegeest maakt daar toch iets kanibalistisch van, dus ik eet wel wat anders.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

vrijdag 30 november 2018 om 17:23
Jaja. Het ligt aan mij. Als je het zelf maar gelooft.nina1966 schreef: ↑30-11-2018 14:46SS staat voor veel dingen. Omdat iemand toevallig die twee letters als naam heeft is voor mij iig geen reden om daar dé ss aan te verbinden. Totdat ik het hier las maakte ik die connectie totaal niet Fv, mm, pib, allemaal afkortingen van forumnamen. Nam die van syl sim ook zo op.
Vind het meer iets van degene die die link legt dan aan degene die 'm onschuldig gebruikt omdat de naam nou eenmaal s. s is.

vrijdag 30 november 2018 om 17:52
Ik heb 'm met tortilla's gemaakt maar het hoort eigenlijk met platbroden.
Ijsbergsla snijden en mengen met wat rode kool ( gesneden, rauw, zakje ) Dressing maken van 1 eetlepel olijfolie, 2 theelepels wijnazijn en wat peper en zout. Toevoegen aan de salade.
Olijfolie in pan verhitten daarin een gesnipperde rode ui fruiten dan wat gesneden rode kool toevoegen + 1 theelepel komijn. Vijf á zeven minuten bakken op matig vuur.
Sausje maken van een bakje Griekse yoghurt en 1 theelepel komijn.
Falafel opwarmen met wat olie, tortillia's gereed maken door even in de oven te leggen daarna eerst beleggen met de gebakken rode ui met rode kool, daarover heen de rode kool met sla, vier balletjes falafel in het midden leggen en over het geheel wat saus doen. Tortilla dichtklappen en klaar.
Vond 'm wat aan de flauwe kant.
vrijdag 30 november 2018 om 17:55
Ja het schiet lekker op bij de CU:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2837669 ... elijk-niet
Den Haag - De deur voor de erkenning van het homohuwelijk bij de ChristenUnie blijft potdicht. Het partijcongres heeft een voorstel met een ruime meerderheid weggestemd.

vrijdag 30 november 2018 om 17:57
Klinkt heerlijk!Bobby-Pin schreef: ↑30-11-2018 17:52Ik heb 'm met tortilla's gemaakt maar het hoort eigenlijk met platbroden.
Ijsbergsla snijden en mengen met wat rode kool ( gesneden, rauw, zakje ) Dressing maken van 1 eetlepel olijfolie, 2 theelepels wijnazijn en wat peper en zout. Toevoegen aan de salade.
Olijfolie in pan verhitten daarin een gesnipperde rode ui fruiten dan wat gesneden rode kool toevoegen + 1 theelepel komijn. Vijf á zeven minuten bakken op matig vuur.
Sausje maken van een bakje Griekse yoghurt en 1 theelepel komijn.
Falafel opwarmen met wat olie, tortillia's gereed maken door even in de oven te leggen daarna eerst beleggen met de gebakken rode ui met rode kool, daarover heen de rode kool met sla, vier balletjes falafel in het midden leggen en over het geheel wat saus doen. Tortilla dichtklappen en klaar.
Vond 'm wat aan de flauwe kant.