Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 30 november 2018 om 19:23
Ja, dan kom je in de bijstand, zonder man. En dat is niet zielig voor de kinderen maar je moet je dan vooral schuldig voelen naar De Maatschappij.Pinda-Kaas schreef: ↑30-11-2018 19:16ze hebben tenminste een vader, en dat scheelt enorm heb ik in een ander topic begrepen
vrijdag 30 november 2018 om 19:23
ik moet mijn vader nog op de hoogte gaan brengen dat hij blijkbaar al 20 jaar geen onderdeel meer is van ons gezinBetty_Slocombe schreef: ↑30-11-2018 19:19Ja, dan kan het alleen maar goed met ze aflopen. Alhoewel ze wel een moeder zonder vader hebben. Dus ja, we gaan zien hoe de toekomst zal verlopen. Jeugdgevangenis of afkickkliniek lijken een reële optie.
we vonden zelf op zich wel dat dat nog aan de hand was, maar je moet onder 1 dak wonen en getrouwd zijn
ik ben aan het wennen aan het idee dat ik blijkbaar uit een eenouder gezin kom
dat wist ik niet, dus ik moet even kijken of ik met terugwerkende alsnog gedragsproblemen kan ontwikkelen
vrijdag 30 november 2018 om 19:26
Vast wel! Kom op je kunt het!Pinda-Kaas schreef: ↑30-11-2018 19:23ik moet mijn vader nog op de hoogte gaan brengen dat hij blijkbaar al 20 jaar geen onderdeel meer is van ons gezin
we vonden zelf op zich wel dat dat nog aan de hand was, maar je moet onder 1 dak wonen en getrouwd zijn
dat wist ik niet, dus ik moet even kijken of ik met terugwerkende alsnog gedragsproblemen kan ontwikkelen
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
vrijdag 30 november 2018 om 19:26
Ik niet, ik ben meer van het provoceren en op de man begrijp ik. Sancties krijg je daar niet echt voor, behalve dan voor niks je best hebben gedaan op een post die wordt gewist.
vrijdag 30 november 2018 om 19:35
Nog heel veel meer dan bijvoorbeeld racisme en seksime is de kwalificatie ‘ongepast’ volstrekt afhankelijk van de belevingswereld van degene die de kwalificatie maakt.
Een ouderling van een gereformeerde gemeente uit Staphorst zal (om maar eens iets te noemen) volstrekt andere zaken als ongepast betitelen dan iemand die niet belast is met met de paplepen ingegoten religie, een vrije opvoeding heeft genoten en al met heel wat landen en volken heeft mogen kennismaken.
Een ouderling van een gereformeerde gemeente uit Staphorst zal (om maar eens iets te noemen) volstrekt andere zaken als ongepast betitelen dan iemand die niet belast is met met de paplepen ingegoten religie, een vrije opvoeding heeft genoten en al met heel wat landen en volken heeft mogen kennismaken.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
vrijdag 30 november 2018 om 19:37
Mijn jongste is wat eten betreft het makkelijkst: die eet maximaal 1x per dag, liefst een zak chips. Weinig werk aan dus.Pinda-Kaas schreef: ↑30-11-2018 19:19gedoemd om te mislukken
je geeft ze zeker alleen maar droge boterhammen en water
Mijn oudste wil nog wel eens beleg op brood, das echt een handenbinder.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 30 november 2018 om 19:38
Je gelooft het niet, maar ik kan pannenkoeken bakken.Betty_Slocombe schreef: ↑30-11-2018 19:20Eieren, patentbloem, melk. Daar heb je geen kerel voor nodig. Of je haalt ze kant en klaar, maar die vind ik niet zo lekker.
Maar ja, ik ben dan ook een halve vent.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 30 november 2018 om 19:38
Volgens mij loop je een behoorlijke tijd achter, als je dit nu ineens van grote nieuwswaarde vindt.Vanzai schreef: ↑30-11-2018 19:22Willekeur dus. So much voor die zogenaamd veilige omgeving die Sanoma hier op het forum wil creëren. Brought to you by The Mods.
Zie je hier binnen de verantwoordelijkheden die jouw taken met zich mee brengen misschien iets waar je je aandacht aan zou moeten schenken, geachte Community Manager?
Pretty please with sugar on top?
David Dunning
David Dunning
vrijdag 30 november 2018 om 19:40
Ik kom uit een gebroken gezin waar de moeder wegging.Pinda-Kaas schreef: ↑30-11-2018 19:23ik moet mijn vader nog op de hoogte gaan brengen dat hij blijkbaar al 20 jaar geen onderdeel meer is van ons gezin
Weliswaar noodgedwongen, omdat mijn vader niet ging, maar toch............... in de steek gelaten door mijn moeder.
Daarom ben ik nu BAM natuurlijk.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 30 november 2018 om 19:40
Doorgeschoten feminisme is dat.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 30 november 2018 om 19:41
Vanzai schreef: ↑30-11-2018 19:35Nog heel veel meer dan bijvoorbeeld racisme en seksime is de kwalificatie ‘ongepast’ volstrekt afhankelijk van de belevingswereld van degene die de kwalificatie maakt.
Over een maand of 5 zal er wel weer wisseling van de wacht zijn. Die hebben vast weer een andere definitie van ongepast.
vrijdag 30 november 2018 om 19:45
vrijdag 30 november 2018 om 19:53
Hij was voor het diner alweer weg, nog makkelijker.
Nou ja, ik doe er lollig over, maar eigenlijk is het niet leuk, want hij zit behoorlijk in de kreukels.
Zal wel komen doordat ie geen vader heeft.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 30 november 2018 om 19:54
vrijdag 30 november 2018 om 19:57
Er bestaat niet zoiets als 'teveel boter'Betty_Slocombe schreef: ↑30-11-2018 19:55![]()
Idem. Maar zijn pannenkoeken zijn beter, ik gooi er toch altijd teveel boter bij.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 30 november 2018 om 20:20
Ja, en? Harde stukjes hazelnoot, of harde stukje plastic, wat maakt het uit? Tis allebei niet lekker.
David Dunning
David Dunning