Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
@Labalade, was niet verkeerd maar ik miste iets, volgende keer wat meer pit in het sausje denk ik :) of gewoon ordinaire knoflooksaus van Duyvis.
Vullend was het wel, er liggen nu nog twee helften in de koelkast, hahaha.
yette schreef:
30-11-2018 18:18
Klinkt goed, Bobby!
Ik maak wel eens lahmacun van wraps - volgens een recept van Jamie Oliver
O ja, lekker! Laatst ook gemaakt, daar had ik deze tortilla's uit zak nog van. We hadden een tortillaweekje ;-D Maar goed, ook zonde om het weg te gooien.
Hoe doe jij dat met de oven als de tortilla's ingesmeerd zijn met het tomatensausje en gehaktmix? Ik heb een klein oventje dus dat was kunst en vliegwerk om ze een beetje tegelijk klaar te hebben voor op tafel.
Preistamp met blauwe kaas. Dochter was diep teleurgesteld toen ze in de pan keek, want ze haat prei. Na één hap liep ze terug naar de keuken om nog wat extra op te scheppen want het was 'minder vies dan ze had verwacht'.

Ik was helemaal gevleid :love:
Pannenkoeken. Ha! En dat is genieten, helemaal in een traditioneel kerngezin waarin alles helemaal goed gaat, want dat kan niet anders. Wel jammer dat er twee kinderen van hetzelfde geslacht zijn, maar ja, je kunt niet alles hebben.
Lady*Voldemort schreef:
30-11-2018 18:38
Preistamp met blauwe kaas. Dochter was diep teleurgesteld toen ze in de pan keek, want ze haat prei. Na één hap liep ze terug naar de keuken om nog wat extra op te scheppen want het was 'minder vies dan ze had verwacht'.

Ik was helemaal gevleid :love:
Awh :flirting:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Betty_Slocombe schreef:
30-11-2018 18:43
Pannenkoeken. Ha! En dat is genieten, helemaal in een traditioneel kerngezin waarin alles helemaal goed gaat, want dat kan niet anders. Wel jammer dat er twee kinderen van hetzelfde geslacht zijn, maar ja, je kunt niet alles hebben.
Hier ging het dan mis dat de man soep heeft gemaakt. We wachten nog af wat daar de effecten van zijn qua gender verwarring.
Het-groepje schreef:
30-11-2018 18:53
Hier ging het dan mis dat de man soep heeft gemaakt. We wachten nog af wat daar de effecten van zijn qua gender verwarring.
Dan heb jij nog geluk. Als mijn man heeft gekookt maken wij ons helemaal niet druk over genderverwarring, dan zijn we alleen maar bezorgd over de gevolgen voor het maagdarmkanaal en of we wel genoeg emmers in huis hebben. Beste man hoor verder, en ik heb netjes een dochter en een zoon van hem opgelopen, maar koken kan ie niet.
Bobby-Pin schreef:
30-11-2018 18:24
O ja, lekker! Laatst ook gemaakt, daar had ik deze tortilla's uit zak nog van. We hadden een tortillaweekje ;-D Maar goed, ook zonde om het weg te gooien.
Hoe doe jij dat met de oven als de tortilla's ingesmeerd zijn met het tomatensausje en gehaktmix? Ik heb een klein oventje dus dat was kunst en vliegwerk om ze een beetje tegelijk klaar te hebben voor op tafel.
Ik doe er twee tegelijk, maar dat is wel opletten want de bovenste is dan eerder klaar. En iedereen doet er aan tafel zelf het groenvoer op.
Is het weer de week van de date drama's en de mannen met narcisme?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
30-11-2018 19:07
Is het weer de week van de date drama's en de mannen met narcisme?
Verborgen narcisten ook.
Mijn man bakte de pannenkoeken. Anders is er niets aan. Dat zal ook wel weer verwarrend zijn voor onze opgroeiende dochters, die nu verwachten dat mannen ook eten kunnen bereiden.
Het-groepje schreef:
30-11-2018 19:12
Verborgen narcisten ook.
Zijn die leuker qua drama dan normale narcisten?
O en mannen die weinig appen zijn ook een teken aan de wand. dus..
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Het-groepje schreef:
30-11-2018 19:12
Verborgen narcisten ook.
Die helemaal zelf naar de psycholoog zijn gegaan om hun euvel vast te laten stellen, en daarvan bij de tweede ontmoeting met hun aanstaande levenspartner al konde doen. Jaja.
Weet iemand ondertussen al wat de criteria zijn om een post als zijnde ‘ongepast’ te wissen en een sanctie voor uit te delen?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Rosabella1 schreef:
30-11-2018 19:14
Zijn die leuker qua drama dan normale narcisten?
O en mannen die weinig appen zijn ook een teken aan de wand. dus..
Is de jouwe inmiddels al hersteld van zijn man flue? En appt ie nog?
Betty_Slocombe schreef:
30-11-2018 19:13
Mijn man bakte de pannenkoeken. Anders is er niets aan. Dat zal ook wel weer verwarrend zijn voor onze opgroeiende dochters, die nu verwachten dat mannen ook eten kunnen bereiden.
ze hebben tenminste een vader, en dat scheelt enorm heb ik in een ander topic begrepen
Betty_Slocombe schreef:
30-11-2018 18:43
Ik heb ook twee kinderen van hetzelfde geslacht. En verder ook niks van wat jij allemaal hebt.
Het is echt sneu voor die kinderen.
En ook al geen pannenkoeken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Vanzai schreef:
30-11-2018 19:16
Weet iemand ondertussen al wat de criteria zijn om een post als zijnde ‘ongepast’ te wissen en een sanctie voor uit te delen?
Neehee.

Die vraag heb ik ook wel eens gesteld en toen werd ik gewist.
Lady*Voldemort schreef:
30-11-2018 19:15
Die helemaal zelf naar de psycholoog zijn gegaan om hun euvel vast te laten stellen, en daarvan bij de tweede ontmoeting met hun aanstaande levenspartner al konde doen. Jaja.
Ja, dat is wel bijzonder. Maar goed, dan heb je het maar gezegd.
Lady*Voldemort schreef:
Is de jouwe inmiddels al hersteld van zijn man flue? En appt ie nog?
Nee die is nog zwaar zielig de schat,pffffff
Appen doet hij sowieso niet veel,hij is wat antiek dus hij belt. :proud:
Maar ja dat weinig appen daar moet ik toch maar eens een drama van gaan maken.
Betty_Slocombe schreef:
30-11-2018 19:13
Ik denk dat mijn dochter ook nogal hoge verwachtingen heeft op dat gebied. Arme man/vrouw later, zo goed als pappa worden ze niet meer gemaakt 😍.
Solomio schreef:
Ik heb ook twee kinderen van hetzelfde geslacht. En verder ook niks van wat jij allemaal hebt.
gedoemd om te mislukken
je geeft ze zeker alleen maar droge boterhammen en water
Pinda-Kaas schreef:
ze hebben tenminste een vader, en dat scheelt enorm heb ik in een ander topic begrepen
Ja, dan kan het alleen maar goed met ze aflopen. Alhoewel ze wel een moeder zonder vader hebben. Dus ja, we gaan zien hoe de toekomst zal verlopen. Jeugdgevangenis of afkickkliniek lijken een reële optie.
Solomio schreef:
Eieren, patentbloem, melk. Daar heb je geen kerel voor nodig. Of je haalt ze kant en klaar, maar die vind ik niet zo lekker.
Lady*Voldemort schreef:
30-11-2018 19:17
Neehee.

Die vraag heb ik ook wel eens gesteld en toen werd ik gewist.
Willekeur dus. So much voor die zogenaamd veilige omgeving die Sanoma hier op het forum wil creëren. Brought to you by The Mods.

Zie je hier binnen de verantwoordelijkheden die jouw taken met zich mee brengen misschien iets waar je je aandacht aan zou moeten schenken, geachte Community Manager?

Pretty please with sugar on top?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven