Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yette schreef:
30-11-2018 20:15
Er kunnen harde stukjes plastic in de melkletters met hazelnoten zitten.
He bah :(
Solomio schreef:
30-11-2018 20:20
Ja, en? Harde stukjes hazelnoot, of harde stukje plastic, wat maakt het uit? Tis allebei niet lekker. :roll:
Precies. Waar hazelnoot plastic zit, had ook chocola kunnen zitten.

Zonde.
Tjezus, wat vals
Ik lust geen chocoladeletters.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
30-11-2018 20:58
Ik lust geen chocoladeletters.
Dan peuter je gewoon alleen het plastic de hazelnoten eruit? Ook lekker!
Hebben ze eindelijk iets wat mensen nog willen kopen, moeten ze het terugroepen. :$
RikM schreef:
30-11-2018 21:04
Hebben ze eindelijk iets wat mensen nog willen kopen, moeten ze het terugroepen. :$
Ik kom er niet meer. Elke keer als ik dacht: 'zoiets vind ik in de Hema' eindigde op geen aankopen. Simpele zwarte vaatdoekjes. Nope. Van die plastic dingetjes met een gaatje waar je je theedoeken in kan klemmen. Nope. Glazen theepot? Nee hoor. Ik heb het helemaal opgegeven met de Hema. Zeker ook omdat de kwaliteit van oa panty's en sokken zo verslechterd is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Vanzai schreef:
30-11-2018 19:16
Weet iemand ondertussen al wat de criteria zijn om een post als zijnde ‘ongepast’ te wissen en een sanctie voor uit te delen?
Nope. Ik hoop eigenlijk dat als we alle op de mans, ongepast en stemmingmakers op een rij zetten dat we een soort van idee kunnen krijgen.
Oudblond schreef:
30-11-2018 21:11
Ik kom er niet meer. Elke keer als ik dacht: 'zoiets vind ik in de Hema' eindigde op geen aankopen.
Oh dat begint bij Action ook al. Jarenlang heb ik als kinderhoudend persoon één zekerheid gehad: bij Action kun je altijd voor een schijtprijs knutselkarton halen in alle kleuren van de regenboog. Dus affijn, ik zondag naar Action gewandeld met dochter (drie kwartier enkele reis) en al wat we er vonden, maar geen knutselkarton. Mijn wereld stortte echt een beetje in.
nina1966 schreef:
30-11-2018 21:15
Nope. Ik hoop eigenlijk dat als we alle op de mans, ongepast en stemmingmakers op een rij zetten dat we een soort van idee kunnen krijgen.
Nou schud dat maar. Eén en ander is volledig afhankelijk van of een Vijand je bericht toevallig leest en staft, en van de cyclus van de dienstdoende mod.
Oudblond schreef:
30-11-2018 21:11
Ik kom er niet meer. Elke keer als ik dacht: 'zoiets vind ik in de Hema' eindigde op geen aankopen. Simpele zwarte vaatdoekjes. Nope. Van die plastic dingetjes met een gaatje waar je je theedoeken in kan klemmen. Nope. Glazen theepot? Nee hoor. Ik heb het helemaal opgegeven met de Hema. Zeker ook omdat de kwaliteit van oa panty's en sokken zo verslechterd is.
Hier precies hetzelfde. Ze hebben heel veel prullaria en hebbedingetjes. Maar goede basics voor een mooi prijsje steeds minder. Erg jammer.
Ik mis de beha's van de Hema. Ze verkopen er tegenweurdig alleen nog maar van die rare padded dingen. Alsof ik een kameel heb ontvoerd als ik met zo'n geval in mijn tas de winkel uit loop.
Lady*Voldemort schreef:
30-11-2018 21:25
Oh dat begint bij Action ook al. Jarenlang heb ik als kinderhoudend persoon één zekerheid gehad: bij Action kun je altijd voor een schijtprijs knutselkarton halen in alle kleuren van de regenboog. Dus affijn, ik zondag naar Action gewandeld met dochter (drie kwartier enkele reis) en al wat we er vonden, maar geen knutselkarton. Mijn wereld stortte echt een beetje in.
Oww sneu... wel dapper om te gaan lopen!
Het kan zomaar zijn dat het schip met karton volgende week weer binnen vaart, en je in een zee van knutselspul terechtkomt. Ik had dat met een lijmpistool. Weken lang struikelde je over die dingen. Tot ik er eentje nodig had. Op, weg, nada,noppes. Ik heb weken regelmatig de action doorgeplozen. Niks. Dus uiteindelijk maar een dure bij praxis gekocht. Twee weken daarna lagen de lijmpistolen weer tot aan het plafond gestapeld..
*Labalade* schreef:
30-11-2018 21:37
Oww sneu... wel dapper om te gaan lopen!
Het kan zomaar zijn dat het schip met karton volgende week weer binnen vaart, en je in een zee van knutselspul terechtkomt. Ik had dat met een lijmpistool. Weken lang struikelde je over die dingen. Tot ik er eentje nodig had. Op, weg, nada,noppes. Ik heb weken regelmatig de action doorgeplozen. Niks. Dus uiteindelijk maar een dure bij praxis gekocht. Twee weken daarna lagen de lijmpistolen weer tot aan het plafond gestapeld..
Het is een complot, ik zeg het je!
Lady*Voldemort schreef:
30-11-2018 21:35
Ik mis de beha's van de Hema. Ze verkopen er tegenweurdig alleen nog maar van die rare padded dingen. Alsof ik een kameel heb ontvoerd als ik met zo'n geval in mijn tas de winkel uit loop.
:rofl:
En als niet-opvoedende moest ik 'knutselkarton' googlen ;-D
Head* schreef:
30-11-2018 21:28
Hier precies hetzelfde. Ze hebben heel veel prullaria en hebbedingetjes. Maar goede basics voor een mooi prijsje steeds minder. Erg jammer.
En als er iets is waar ik een hekel aan heb is het dat: prullaria en hebbedingetjes. Ik doe al zowat mijn hele leven mijn best om iedereen in mijn omgeving toe te roepen dat ik die vreselijk vindt. En nog zijn er die hards die met 'leuk voor op het aanrecht'-meuk aankomen. In dit soort dingen word ik steeds minder beleefd met ouder worden.
Oudblond schreef:
30-11-2018 21:42
Ho nou, ik zei 'kinderhoudend' he. Opvoedend vind ik meteen weer zo'n groot woord, ik ben al lang gelukkig dat ze na al die jaren nog in leven zijn. Mijn kamerplanten houden het minder lang uit.
Lady*Voldemort schreef:
30-11-2018 21:40
Het is een complot, ik zeg het je!
Ja..Samen met de Hema :idee: :evil:
*Labalade* schreef:
30-11-2018 21:48
Ja..Samen met de Hema :idee: :evil:
En de Praxis, en de Intertoys (want daar hebben we uiteindelijk dat vermaledijde knutselkarton maar gehaald en die zit zowat bij ons om de hoek verdikkeme)
Lady*Voldemort schreef:
30-11-2018 21:47
Ho nou, ik zei 'kinderhoudend' he. Opvoedend vind ik meteen weer zo'n groot woord, ik ben al lang gelukkig dat ze na al die jaren nog in leven zijn. Mijn kamerplanten houden het minder lang uit.
Ik dacht dat ik goed was met planten. Maar nu heb ik toch een cactus die ik al 30 jaar meesleep die plots bedacht heeft om te imploderen???? Hij ging een beetje scheef staan en toen zag ik een gaatje opzij en dat werd steeds groter en nu ligt er een cactuslaag op aarde. Ik ben na 30 jaar wel achter een groot geheim gekomen: die bolcactussen zijn hol!
oudblond wijzigde dit bericht op 30-11-2018 21:53
0.08% gewijzigd
Oudblond schreef:
30-11-2018 21:42
:HA:

Enneh, lijmpistool? Hoewel daar natuurlijk allerhande toepassingen voor zijn. Het ding is soms net zo gevaarlijk als het klinkt o_o
Lady*Voldemort schreef:
30-11-2018 21:49
En de Praxis, en de Intertoys (want daar hebben we uiteindelijk dat vermaledijde knutselkarton maar gehaald en die zit zowat bij ons om de hoek verdikkeme)
Oww... arm kind van jou. De Intertoys is ook nog eens minstens 5x duurder dan Action. En 3x duurder dan internet. Moest ze een surprise maken? Heb net op het jeugdjournaal gezien dat je surprises met oud vuilnis moet maken. (Gelukkig is al ons vuilnis oud. Wij zijn vuilnissloebers. Zelden hebben we nieuw vuil in onze bak).
Ik kom eigenlijk alleen nog voor taart bij de HEMA. En af en toe een geodriehoek of tien chocoladeletters :|
*Labalade* schreef:
30-11-2018 21:56
Oww... arm kind van jou. De Intertoys is ook nog eens minstens 5x duurder dan Action. En 3x duurder dan internet. Moest ze een surprise maken? Heb net op het jeugdjournaal gezien dat je surprises met oud vuilnis moet maken. (Gelukkig is al ons vuilnis oud. Wij zijn vuilnissloebers. Zelden hebben we nieuw vuil in onze bak).
Nou ja, ze is zeventien hoor. En toen ze negen was liep ze al met mij van Deventer naar Zutphen, voor de leuk. Dus zo zielig is ze niet. Ze wilde graag kerstkaarten maken, voor haar vrienden. En ik liep dus mee voor de gezelligheid.
*Labalade* schreef:
30-11-2018 21:56
Wij dachten dat kind een leuk eigen idee had, maar zagen dus op het Jeugdjournaal dat ze het idee van een vlogger had, viel mooi door de mand :rofl:.
Wij hebben dus een 'foute' surprise want spullen voor aangeschaft, en een klasgenootje had precies dezelfde want kende dat vlog ook.
Oud vuilnis bestaat. Mijn zoon heeft laatst zijn kamer opgeruimd en je wil echt niet weten wat er onder zijn bed vandaan kwam. Maar als hij zou voorstellen er een surprise van te maken zou ik toch wel even op mijn hoofd krabben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven