Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 30 november 2018 om 21:03
Dan peuter je gewoon alleen het plastic de hazelnoten eruit? Ook lekker!

vrijdag 30 november 2018 om 21:11
Ik kom er niet meer. Elke keer als ik dacht: 'zoiets vind ik in de Hema' eindigde op geen aankopen. Simpele zwarte vaatdoekjes. Nope. Van die plastic dingetjes met een gaatje waar je je theedoeken in kan klemmen. Nope. Glazen theepot? Nee hoor. Ik heb het helemaal opgegeven met de Hema. Zeker ook omdat de kwaliteit van oa panty's en sokken zo verslechterd is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 30 november 2018 om 21:15

vrijdag 30 november 2018 om 21:25
Oh dat begint bij Action ook al. Jarenlang heb ik als kinderhoudend persoon één zekerheid gehad: bij Action kun je altijd voor een schijtprijs knutselkarton halen in alle kleuren van de regenboog. Dus affijn, ik zondag naar Action gewandeld met dochter (drie kwartier enkele reis) en al wat we er vonden, maar geen knutselkarton. Mijn wereld stortte echt een beetje in.

vrijdag 30 november 2018 om 21:27
Nou schud dat maar. Eén en ander is volledig afhankelijk van of een Vijand je bericht toevallig leest en staft, en van de cyclus van de dienstdoende mod.

vrijdag 30 november 2018 om 21:28
Hier precies hetzelfde. Ze hebben heel veel prullaria en hebbedingetjes. Maar goede basics voor een mooi prijsje steeds minder. Erg jammer.Oudblond schreef: ↑30-11-2018 21:11Ik kom er niet meer. Elke keer als ik dacht: 'zoiets vind ik in de Hema' eindigde op geen aankopen. Simpele zwarte vaatdoekjes. Nope. Van die plastic dingetjes met een gaatje waar je je theedoeken in kan klemmen. Nope. Glazen theepot? Nee hoor. Ik heb het helemaal opgegeven met de Hema. Zeker ook omdat de kwaliteit van oa panty's en sokken zo verslechterd is.

vrijdag 30 november 2018 om 21:37
Oww sneu... wel dapper om te gaan lopen!Lady*Voldemort schreef: ↑30-11-2018 21:25Oh dat begint bij Action ook al. Jarenlang heb ik als kinderhoudend persoon één zekerheid gehad: bij Action kun je altijd voor een schijtprijs knutselkarton halen in alle kleuren van de regenboog. Dus affijn, ik zondag naar Action gewandeld met dochter (drie kwartier enkele reis) en al wat we er vonden, maar geen knutselkarton. Mijn wereld stortte echt een beetje in.
Het kan zomaar zijn dat het schip met karton volgende week weer binnen vaart, en je in een zee van knutselspul terechtkomt. Ik had dat met een lijmpistool. Weken lang struikelde je over die dingen. Tot ik er eentje nodig had. Op, weg, nada,noppes. Ik heb weken regelmatig de action doorgeplozen. Niks. Dus uiteindelijk maar een dure bij praxis gekocht. Twee weken daarna lagen de lijmpistolen weer tot aan het plafond gestapeld..

vrijdag 30 november 2018 om 21:40
Het is een complot, ik zeg het je!*Labalade* schreef: ↑30-11-2018 21:37Oww sneu... wel dapper om te gaan lopen!
Het kan zomaar zijn dat het schip met karton volgende week weer binnen vaart, en je in een zee van knutselspul terechtkomt. Ik had dat met een lijmpistool. Weken lang struikelde je over die dingen. Tot ik er eentje nodig had. Op, weg, nada,noppes. Ik heb weken regelmatig de action doorgeplozen. Niks. Dus uiteindelijk maar een dure bij praxis gekocht. Twee weken daarna lagen de lijmpistolen weer tot aan het plafond gestapeld..
vrijdag 30 november 2018 om 21:42
Lady*Voldemort schreef: ↑30-11-2018 21:35Ik mis de beha's van de Hema. Ze verkopen er tegenweurdig alleen nog maar van die rare padded dingen. Alsof ik een kameel heb ontvoerd als ik met zo'n geval in mijn tas de winkel uit loop.

En als niet-opvoedende moest ik 'knutselkarton' googlen

vrijdag 30 november 2018 om 21:46
En als er iets is waar ik een hekel aan heb is het dat: prullaria en hebbedingetjes. Ik doe al zowat mijn hele leven mijn best om iedereen in mijn omgeving toe te roepen dat ik die vreselijk vindt. En nog zijn er die hards die met 'leuk voor op het aanrecht'-meuk aankomen. In dit soort dingen word ik steeds minder beleefd met ouder worden.

vrijdag 30 november 2018 om 21:47

vrijdag 30 november 2018 om 21:48

vrijdag 30 november 2018 om 21:49
En de Praxis, en de Intertoys (want daar hebben we uiteindelijk dat vermaledijde knutselkarton maar gehaald en die zit zowat bij ons om de hoek verdikkeme)
vrijdag 30 november 2018 om 21:50
Ik dacht dat ik goed was met planten. Maar nu heb ik toch een cactus die ik al 30 jaar meesleep die plots bedacht heeft om te imploderen???? Hij ging een beetje scheef staan en toen zag ik een gaatje opzij en dat werd steeds groter en nu ligt er een cactuslaag op aarde. Ik ben na 30 jaar wel achter een groot geheim gekomen: die bolcactussen zijn hol!Lady*Voldemort schreef: ↑30-11-2018 21:47Ho nou, ik zei 'kinderhoudend' he. Opvoedend vind ik meteen weer zo'n groot woord, ik ben al lang gelukkig dat ze na al die jaren nog in leven zijn. Mijn kamerplanten houden het minder lang uit.
oudblond wijzigde dit bericht op 30-11-2018 21:53
0.08% gewijzigd

vrijdag 30 november 2018 om 21:56
Oww... arm kind van jou. De Intertoys is ook nog eens minstens 5x duurder dan Action. En 3x duurder dan internet. Moest ze een surprise maken? Heb net op het jeugdjournaal gezien dat je surprises met oud vuilnis moet maken. (Gelukkig is al ons vuilnis oud. Wij zijn vuilnissloebers. Zelden hebben we nieuw vuil in onze bak).Lady*Voldemort schreef: ↑30-11-2018 21:49En de Praxis, en de Intertoys (want daar hebben we uiteindelijk dat vermaledijde knutselkarton maar gehaald en die zit zowat bij ons om de hoek verdikkeme)

vrijdag 30 november 2018 om 22:27
Nou ja, ze is zeventien hoor. En toen ze negen was liep ze al met mij van Deventer naar Zutphen, voor de leuk. Dus zo zielig is ze niet. Ze wilde graag kerstkaarten maken, voor haar vrienden. En ik liep dus mee voor de gezelligheid.*Labalade* schreef: ↑30-11-2018 21:56Oww... arm kind van jou. De Intertoys is ook nog eens minstens 5x duurder dan Action. En 3x duurder dan internet. Moest ze een surprise maken? Heb net op het jeugdjournaal gezien dat je surprises met oud vuilnis moet maken. (Gelukkig is al ons vuilnis oud. Wij zijn vuilnissloebers. Zelden hebben we nieuw vuil in onze bak).

vrijdag 30 november 2018 om 22:30
Wij dachten dat kind een leuk eigen idee had, maar zagen dus op het Jeugdjournaal dat ze het idee van een vlogger had, viel mooi door de mand*Labalade* schreef: ↑30-11-2018 21:56Oww... arm kind van jou. De Intertoys is ook nog eens minstens 5x duurder dan Action. En 3x duurder dan internet. Moest ze een surprise maken? Heb net op het jeugdjournaal gezien dat je surprises met oud vuilnis moet maken. (Gelukkig is al ons vuilnis oud. Wij zijn vuilnissloebers. Zelden hebben we nieuw vuil in onze bak).

Wij hebben dus een 'foute' surprise want spullen voor aangeschaft, en een klasgenootje had precies dezelfde want kende dat vlog ook.