Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 4 december 2018 om 20:46
Bedankt voor de tip!Head* schreef: ↑04-12-2018 20:45Ik ben geen grote drinker. Maar af en toe een lekker wijntje vind ik wel genieten (of een goede whisky, maar die vind ik te duur) Ik had een klantenkaart van Gall&Gall en dan kun je hele lekkere witte wijn kopen voor de helft van de prijs. Hij smaakt naar citroentjes, heel lekker fris.
![]()
Ik heb afgelopen week 2 Japanse whisky’s geproefd. Zo ontzettend lekker.

dinsdag 4 december 2018 om 20:51
dinsdag 4 december 2018 om 20:53
Ik doe met je mee. Ik heb vandaag een hele moeilijke stap genomen en ben trots op mezelf

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 4 december 2018 om 20:58
dinsdag 4 december 2018 om 21:00
Ik heb laatst verschillende hele goeie Whiskeys geproefd maar kan het niet zo waarderen moet ik zeggen.
Thanks hoofdje

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 4 december 2018 om 21:02
Heb ik ook. Maar ik ben een wijndrinker, drink zelden sterke drank. Man die liefhebber is vindt de Japanse ook milder maar heeft toch een voorkeur voor Schots of Iers.
dinsdag 4 december 2018 om 21:03
Op dat mooie einde: Daar toast ik nog niet op maar ben ik wel hoopvol in! Op een goede dag zoals vandaag klink ik graag!

dinsdag 4 december 2018 om 21:08
Jaaaaaaaa, daarvan mag ik er 1 per dag. Of de kersen.Betty_Slocombe schreef: ↑04-12-2018 21:06Pepsi heeft tegenwoordig een max-variant met gember. Die drink ik graag, maar wel uit het blikje. Dat voelt heel luxe.
dinsdag 4 december 2018 om 21:08
dinsdag 4 december 2018 om 21:11