Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Er wonen in Nederland zat mensen die weten wat oorlog is en ook helemaal niet zo blij worden van een maand lang opgeschrikt worden door aso's die al bezig zijn, meestal niet met mooi siervuurwerk. ;-)

Ik heb helemaal niks tegen vuurwerk. Vind het prachtig, ook de normale lekkere knallen. Tussen 18.00/22.00 en 02.00 uur. Als je normaal doet.

Alles daarbuiten qua tijd en het debiele en aso gedrag van een grote groep vuurwerkafstekers maakt dat ik ondertussen er wel klaar mee ben.

Heb trouwens geen enkel medeleven voor elke gewonde of dode die valt door eigen toedoen. Mits het geen kind is. Dat vind ik wel erg.

Gelukkig Nieuwjaar! :sun: :heart:
Lekker met slaappilletjes geslapen en van het vuurwerk niet echt veel meegekregen. Tis hier in 't bos toch redelijk bescheiden wat geknal betreft.
En net al 'n wandeling gemaakt ondanks dat het regent. Maar de decemberstresskilootjes moeten er zsm af (en de rest van de 2018 kilootjes ook nog wel, maar goed, das voor latere zorg ;-D )
I love vuurwerk!

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
01-01-2019 11:46
I love vuurwerk!

Afbeelding
Ik ook.
Ik hou van siervuurwerk niet van die keiharde illegale knallers.
Ikigai is op anoniem. Benieuwd wat de nieuwe nick wordt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
DuchessMeganMarkle schreef:
01-01-2019 11:51
Ik hou van siervuurwerk niet van die keiharde illegale knallers.

Ik hou van alles. Ook die duizendklappers!
Nouschi schreef:
01-01-2019 11:53
Ikigai is op anoniem. Benieuwd wat de nieuwe nick wordt.
Oh damn, ben altijd zo slecht in het weer herkennen van nieuwe nicks. Tenzij het Ikigai* ofzo zou worden.
NYC schreef:
01-01-2019 11:57
Oh damn, ben altijd zo slecht in het weer herkennen van nieuwe nicks. Tenzij het Ikigai* ofzo zou worden.

Mama perfect ga je wel herkennen! Anders geef ik je wel een hint :mrgreen:
Op zijn Twents gezegd:

Veul geluk in ‘n tuk.

En ik haat vuurwerk.

Had wel een leuk feestje gisteravond!
Een discoparty! Met allemaal vrienden gekleed over de top in jaren 70 dingen en de muziek uit onze jeugd. Heerlijk! 🕺🏽
Allemaal de beste wensen voor 2019! :rose:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Star² schreef:
01-01-2019 11:31
Het was dan ook niet aan jou gericht die opmerking over oorlog, maar aan een aantal mensen in het verwijderde topic.
Waarom is dat topic verwijderd? Wat een flauwekul zeg.

De beste wensen. Met name ook voor het viva forum want wat hier het beleid is tegenwoordig is 1 groot raadsel.

Ook wel zo eerlijk om zo'n topic te laten staan, kan iedereen een eigen mening vormen. Het was niet racistisch seksistisch xenofoob oid
anoniem_337063 wijzigde dit bericht op 01-01-2019 14:24
19.09% gewijzigd
NYC schreef:
01-01-2019 11:57
Deze herken ik zelfs.
Echt, komt goed.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik haat vuurwerk. Vervuilend, gevaarlijk en kost klauwen vol geld. Miljoenen die zo de lucht in geknald worden.
Doe iets goed met je geld ipv mensen en dieren bang te maken en te verwonden.

Voor nu dus vooral blij dat die kutherrie weer over is. Het is hier weer redelijk rustig (op een paar sneuneuzen na die nog lekker de restjes van vannacht op aan het maken zijn hier in de buurt.)

Gelukkig 2019! :biggrin:
Ik lees hier normaal gesproken alleen mee, maar ik wil jullie allemaal een goed nieuwjaar wensen!
En jammer dat het vuurwerktopic is verwijderd. Een stevige discussie moet gewoon kunnen.
Solomio schreef:
01-01-2019 07:50
Goedemorgen. Ik ben zo'n zeikerd die gewoon op oudjaar om 22 uur naar bed is gegaan.
Oordoppen in en redelijk geslapen.
En ik haat vuurwerk.
Dan hoor ik hier niet?

Nou ja, allemaal de beste wensen enzeau.
Ik ook. Heerlijk, ben om 23:00 gaan slapen en werd om 8:00 weer wakker. Baby fles gegeven met nog veel geknal en techno-beat van nabijgelegen club op de achtergrond. Vond het feest wel erg lang doorgaan dit jaar.
Komt mij man zijn bed uit "Wat doe jij nou? Het is 4:00!" :biggrin:
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 01-01-2019 14:41
Reden: Typefout. En allemaal de beste wensen natuurlijk!
0.27% gewijzigd
De meest Kumbaja-achtige wens die ik kon vinden.

Na 3:00 vannacht heb ik niet gelezen, maar wat daarvoor stond vond ik genoeg portie laag, lomp, op de man en gênant genoeg voor het hele jaar.

Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
01-01-2019 14:40

Na 3:00 vannacht heb ik niet gelezen, maar wat daarvoor stond vond ik genoeg portie laag, lomp, op de man en gênant genoeg voor het hele jaar.

Afbeelding
OMG.
feow schreef:
01-01-2019 14:40

Afbeelding

Waarom wens jij ons een goed 1209?
RikM schreef:
01-01-2019 14:46
9120

Maar gelukkig nieuwjaar allemaal! Neutraal ten op zichte van vuurwerk, zolang het niet te dichtbij is, maar het mag afgeschaft worden. En ballonnen zijn eng.
RikM schreef:
01-01-2019 14:46
langer kijken (6)
:proud:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Zo, zomaar een leuke film op rtl4! Kadootje! Precies waar ik zin in had.
Het-groepje schreef:
01-01-2019 15:42
Zo, zomaar een leuke film op rtl4! Kadootje! Precies waar ik zin in had.
Met die zus die bij haar broer ging wonen?
Gelukkig nieuwjaar allemaal🥂
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Gelukkig nieuw jaar allemaal! Dat er maar vooral een hoop leuks na te praten is of zo :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven