Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 1 januari 2019 om 11:42
Er wonen in Nederland zat mensen die weten wat oorlog is en ook helemaal niet zo blij worden van een maand lang opgeschrikt worden door aso's die al bezig zijn, meestal niet met mooi siervuurwerk.
Ik heb helemaal niks tegen vuurwerk. Vind het prachtig, ook de normale lekkere knallen. Tussen 18.00/22.00 en 02.00 uur. Als je normaal doet.
Alles daarbuiten qua tijd en het debiele en aso gedrag van een grote groep vuurwerkafstekers maakt dat ik ondertussen er wel klaar mee ben.
Heb trouwens geen enkel medeleven voor elke gewonde of dode die valt door eigen toedoen. Mits het geen kind is. Dat vind ik wel erg.
Gelukkig Nieuwjaar!
Ik heb helemaal niks tegen vuurwerk. Vind het prachtig, ook de normale lekkere knallen. Tussen 18.00/22.00 en 02.00 uur. Als je normaal doet.
Alles daarbuiten qua tijd en het debiele en aso gedrag van een grote groep vuurwerkafstekers maakt dat ik ondertussen er wel klaar mee ben.
Heb trouwens geen enkel medeleven voor elke gewonde of dode die valt door eigen toedoen. Mits het geen kind is. Dat vind ik wel erg.
Gelukkig Nieuwjaar!
dinsdag 1 januari 2019 om 11:44
Lekker met slaappilletjes geslapen en van het vuurwerk niet echt veel meegekregen. Tis hier in 't bos toch redelijk bescheiden wat geknal betreft.
En net al 'n wandeling gemaakt ondanks dat het regent. Maar de decemberstresskilootjes moeten er zsm af (en de rest van de 2018 kilootjes ook nog wel, maar goed, das voor latere zorg
)
En net al 'n wandeling gemaakt ondanks dat het regent. Maar de decemberstresskilootjes moeten er zsm af (en de rest van de 2018 kilootjes ook nog wel, maar goed, das voor latere zorg
dinsdag 1 januari 2019 om 11:54
DuchessMeganMarkle schreef: ↑01-01-2019 11:51Ik hou van siervuurwerk niet van die keiharde illegale knallers.
Ik hou van alles. Ook die duizendklappers!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 1 januari 2019 om 11:58
Mama perfect ga je wel herkennen! Anders geef ik je wel een hint
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 1 januari 2019 om 13:40
Waarom is dat topic verwijderd? Wat een flauwekul zeg.
De beste wensen. Met name ook voor het viva forum want wat hier het beleid is tegenwoordig is 1 groot raadsel.
Ook wel zo eerlijk om zo'n topic te laten staan, kan iedereen een eigen mening vormen. Het was niet racistisch seksistisch xenofoob oid
anoniem_337063 wijzigde dit bericht op 01-01-2019 14:24
19.09% gewijzigd
dinsdag 1 januari 2019 om 13:44
dinsdag 1 januari 2019 om 13:48
Ik haat vuurwerk. Vervuilend, gevaarlijk en kost klauwen vol geld. Miljoenen die zo de lucht in geknald worden.
Doe iets goed met je geld ipv mensen en dieren bang te maken en te verwonden.
Voor nu dus vooral blij dat die kutherrie weer over is. Het is hier weer redelijk rustig (op een paar sneuneuzen na die nog lekker de restjes van vannacht op aan het maken zijn hier in de buurt.)
Gelukkig 2019!
Doe iets goed met je geld ipv mensen en dieren bang te maken en te verwonden.
Voor nu dus vooral blij dat die kutherrie weer over is. Het is hier weer redelijk rustig (op een paar sneuneuzen na die nog lekker de restjes van vannacht op aan het maken zijn hier in de buurt.)
Gelukkig 2019!
dinsdag 1 januari 2019 om 14:38
Ik ook. Heerlijk, ben om 23:00 gaan slapen en werd om 8:00 weer wakker. Baby fles gegeven met nog veel geknal en techno-beat van nabijgelegen club op de achtergrond. Vond het feest wel erg lang doorgaan dit jaar.
Komt mij man zijn bed uit "Wat doe jij nou? Het is 4:00!"
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 01-01-2019 14:41
Reden: Typefout. En allemaal de beste wensen natuurlijk!
Reden: Typefout. En allemaal de beste wensen natuurlijk!
0.27% gewijzigd
dinsdag 1 januari 2019 om 14:40
De meest Kumbaja-achtige wens die ik kon vinden.
Na 3:00 vannacht heb ik niet gelezen, maar wat daarvoor stond vond ik genoeg portie laag, lomp, op de man en gênant genoeg voor het hele jaar.
Na 3:00 vannacht heb ik niet gelezen, maar wat daarvoor stond vond ik genoeg portie laag, lomp, op de man en gênant genoeg voor het hele jaar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 1 januari 2019 om 18:23
Met die zus die bij haar broer ging wonen?Het-groepje schreef: ↑01-01-2019 15:42Zo, zomaar een leuke film op rtl4! Kadootje! Precies waar ik zin in had.