Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 17 december 2018 om 17:56
Als je die andere baan krijgt (en alleen dan) gewoon naar dit gemiste gesprek mailen dat je inmiddels een leuke nieuwe baan hebt, maar het jammer vindt dat je die leuke baas misloopt

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 17 december 2018 om 18:08
Head. Ik bedenk net dat je schrijft dat de sluitingsdatum in het weekend was. Dan hebben 'ze' vandaag de laatste brieven bekeken en overleg gehad. Zit nog een kans in dat je morgenochtend toch nog een uitnodiging krijgt. Wil je geen valse hoop geven, maar toen ik een assistente zocht hebben we - na sluitingsdag - met het kernteam 's avonds nog vergaderd omdat er zoveel brieven binnengekomen waren in het weekend. En mijn - nu assistente - kreeg ook pas 2 dagen van tevoren een uitnodiging. Ze had toen al een ander gesprek geaccepteerd op die dag en tijd en ik heb haar een dag later gesproken omdat ze 'op papier' heel geschikt leek en ik haar 'toon' aan de telefoon erg prettig vond. En nu werken we al meer dan 3 jaar samen: Nog nooit zo'n goede collega gehad!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 17 december 2018 om 18:25
Jouw assistente is geweldig!Oudblond schreef: ↑17-12-2018 18:08Head. Ik bedenk net dat je schrijft dat de sluitingsdatum in het weekend was. Dan hebben 'ze' vandaag de laatste brieven bekeken en overleg gehad. Zit nog een kans in dat je morgenochtend toch nog een uitnodiging krijgt. Wil je geen valse hoop geven, maar toen ik een assistente zocht hebben we - na sluitingsdag - met het kernteam 's avonds nog vergaderd omdat er zoveel brieven binnengekomen waren in het weekend. En mijn - nu assistente - kreeg ook pas 2 dagen van tevoren een uitnodiging. Ze had toen al een ander gesprek geaccepteerd op die dag en tijd en ik heb haar een dag later gesproken omdat ze 'op papier' heel geschikt leek en ik haar 'toon' aan de telefoon erg prettig vond. En nu werken we al meer dan 3 jaar samen: Nog nooit zo'n goede collega gehad!

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

maandag 17 december 2018 om 18:37
Ja zoiets kan natuurlijk ook nog. Woe weet!Oudblond schreef: ↑17-12-2018 18:08Head. Ik bedenk net dat je schrijft dat de sluitingsdatum in het weekend was. Dan hebben 'ze' vandaag de laatste brieven bekeken en overleg gehad. Zit nog een kans in dat je morgenochtend toch nog een uitnodiging krijgt. Wil je geen valse hoop geven, maar toen ik een assistente zocht hebben we - na sluitingsdag - met het kernteam 's avonds nog vergaderd omdat er zoveel brieven binnengekomen waren in het weekend. En mijn - nu assistente - kreeg ook pas 2 dagen van tevoren een uitnodiging. Ze had toen al een ander gesprek geaccepteerd op die dag en tijd en ik heb haar een dag later gesproken omdat ze 'op papier' heel geschikt leek en ik haar 'toon' aan de telefoon erg prettig vond. En nu werken we al meer dan 3 jaar samen: Nog nooit zo'n goede collega gehad!
maandag 17 december 2018 om 18:41

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 17 december 2018 om 19:18
Gisteren die van mijn man opengemaakt.
Het eet-spul was meh, maar wel een prachtige soeppan 2 kommen en soeplepel erbij. Das was leuk.

maandag 17 december 2018 om 19:50
Ik heb dit jaar de optie "gift aan het goede doel" aangevinkt. Woensdag ga ik gewoon zelf naar de Aldi, flikker lekkere dingen ter waarde van 30 Euro in mijn wagentje, drapeer die in een doos met van die friebelwiebeldraadjes die je weken later nog vindt en overhandig dit pakket vrijdag aan mijzelve.
maandag 17 december 2018 om 20:18
Pipistrello schreef: ↑17-12-2018 19:11TerechtAanpakken! Dat is diezelfde die op Netflixtopic over Videolandseries zemelt.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 17 december 2018 om 20:25
Betty_Slocombe schreef: ↑17-12-2018 19:50Ik heb dit jaar de optie "gift aan het goede doel" aangevinkt. Woensdag ga ik gewoon zelf naar de Aldi, flikker lekkere dingen ter waarde van 30 Euro in mijn wagentje, drapeer die in een doos met van die friebelwiebeldraadjes die je weken later nog vindt en overhandig dit pakket vrijdag aan mijzelve.
Goed idee! Doe je dan ook heel verbaasd over wat je in de doos aantreft?

maandag 17 december 2018 om 20:43
maandag 17 december 2018 om 20:54
K*t zeg Head!

maandag 17 december 2018 om 21:01
Ja, het is soms echt even op je tanden bijten.REDHOTHEAD schreef: ↑17-12-2018 20:54K*t zeg Head!Soms moeilijk he om positief te blijven...Ik duim wel dat je alsnog uitgenodigd wordt!

maandag 17 december 2018 om 21:09
Brutaal zijn en morgenmiddag bellen?
maandag 17 december 2018 om 21:19
Eetspul is meestal meh in kerstpakketten. Wij mogen kiezen ik kies meestal voor een cadeaubon van 75 euro al heel wat leuke dingen gekocht met die bonnen.Ana_Isabel** schreef: ↑17-12-2018 19:18Gisteren die van mijn man opengemaakt.
Het eet-spul was meh, maar wel een prachtige soeppan 2 kommen en soeplepel erbij. Das was leuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 17 december 2018 om 21:28
JaDuchessMeganMarkle schreef: ↑17-12-2018 21:24Ik word écht depri van de donker. Hopelijk wordt het wat lichter in januari. Hebben jullie ervaring met een daglamp?

maandag 17 december 2018 om 21:29
Wauw, dat is een flink bedrag.charlottew88 schreef: ↑17-12-2018 21:19Eetspul is meestal meh in kerstpakketten. Wij mogen kiezen ik kies meestal voor een cadeaubon van 75 euro al heel wat leuke dingen gekocht met die bonnen.

maandag 17 december 2018 om 21:32
Nee en ik ging elke dag naar de GGZ voor een medische lamp.
Je bent sowieso al te laat op die lamp effectief te laten zijn.
maandag 17 december 2018 om 21:34
Ja, mijn man gebruikt het en ik inmiddels ook. Hier helpt het echt. Maar daar moet je idd eerder mee beginnen. Geen idee of het helpt als je er nu mee start.DuchessMeganMarkle schreef: ↑17-12-2018 21:24Ik word écht depri van de donker. Hopelijk wordt het wat lichter in januari. Hebben jullie ervaring met een daglamp?
Life is short. Eat dessert first.