Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
himalaya schreef:
17-12-2018 23:16
En waarom je opeens bewijzen moet overleggen om je topic verwijderd te laten krijgen?
zit ik ook al met verbazing te lezen
Marana-- schreef:
17-12-2018 23:05
Iedereen met een getinte huid en iedereen boven de 70 wordt aangeraden om dagelijks vitamine D te slikken, 10mcg = 400 IE is de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Tabletjes zijn overal te koop.

Geen enkele vitamine moet je in hoge doseringen slikken, 20x de ADH is echt flauwekul en kan gevaarlijk zijn bij sommige vitamines.

Boven de 50.
the_Wicked_Witch schreef:
17-12-2018 23:21
Boven de 50.
Dit dacht ik ook ja. Ik gebruik het al een aantal jaar in ieder geval, op advies van de huisarts. Waarde bleek veel te laag na bloed prikken, nu gelukkig beter.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
En dan word ik verwijderd. Jullie volgen jullie eigen beleid niet eens.
¡Apagando las luces!
17-12-2018 23:21
Boven de 50.
Vrouwen boven de 50, mannen boven de 70.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
ModeratorViva schreef:
17-12-2018 22:34
Beste Tante_Ans,

We willen je vragen om aan te geven uit welke postings dit blijkt. We ontvangen graag de volgende gegevens: gebruikersnaam + tijdstip van plaatsing desbetreffende bericht. Zodra we bovenstaande gegevens van je hebben, zullen deze beoordelen en eventueel overgaan tot het verwijderen van bepaalde postings of eventueel een heel topic.

Dit mag per stafmelding of per mail (forum@viva.nl)

We horen het graag.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Wat een nare en gevoelloze reactie op een zorgvuldig geformuleerde vraag.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
de mod denkt dat iemand anders haar bekend heeft gemaakt. snap dat nou
verwijder mijn bericht dan ook, dat vind ik fijner dan verplaatsing
EN moderator, je kan wel alles weghalen uit dit topic, maar gelukkig hebben we de printscreentjes nog.
En berichten vanaf het modtopic worden weer rücksichtslos op napraat neer geplempt. Fijn voor de leesbaarheid :nope:
Wat een belachelijke toestand.
zo werken ze het dubbelnicken in dit topic zelf in de hand
"Persoonlijk aanval op de moderator" als reden voor wissen.
Het wordt steeds gekker hier :facepalm:
Zeg dat wel. De zuurgraad stijgt met de dag.
Wat ik niet begrijp is dat forummers nog steeds inhoud geven aan hun OP.
Je zou dat toch beter nietszeggend kunnen houden en verwijzen naar eerste post ná de OP.
Want dat kun je allemaal wissen. En dan staat ook niet op elke pagina bovenaan zo'n lap tekst.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
18-12-2018 00:07
"Persoonlijk aanval op de moderator" als reden voor wissen.
Het wordt steeds gekker hier :facepalm:
Wis dat topic toch gewoon als iemand goede redenen geeft.
anoniem_64063706e0213 wijzigde dit bericht op 19-12-2018 23:36
8.02% gewijzigd
feow schreef:
17-12-2018 17:56
Als je die andere baan krijgt (en alleen dan) gewoon naar dit gemiste gesprek mailen dat je inmiddels een leuke nieuwe baan hebt, maar het jammer vindt dat je die leuke baas misloopt :proud:
Ja, met Lekker Puh erbij :proud:
Wat bij mij helpt is een combi van wake up light en daglicht lamp. Maar vooral heel veel buiten zijn. Ik fotografeer veel in de natuur en ben dan uren buiten. Mijn herfst/winterdip is dit jaar veel later begonnen en ook milder.

Zal wel blij zijn als het januari is, dat voelt voor mij altijd fijn, gaan we weer naar langere dagen ipv kortere.
Pinda-Kaas schreef:
17-12-2018 23:12
bij mij bleek sochtends wakker worden met de wake up light tig keer effectiever dan zo'n daglichtlampp

ik ga nu wel onder de zonneback bij sundays, die hebben tegenwoordig overal d-lite lampen
eigenlijk vind ik het niet kunnen maar het lijkt me toch de winter door te helpen...
Die wake-up-light werkte bij mij ook heel goed.
Totdat ik ineens veranderde in een extreem ochtendmens en om 5 uur wakker werd. Dus het zetten van een wekker heeft geen zin meer.

Nu heb ik de daglichtlamp twee keer per dag aan. 's Ochtends om wakker te worden en eind van de middag om wakker te blijven.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
feow schreef:
17-12-2018 23:47
Wat een nare en gevoelloze reactie op een zorgvuldig geformuleerde vraag.

En dan ga je toch juist je OP wissen. Wat denkt Viva wel niet.
Such fun!1
MarindaH schreef:
18-12-2018 09:07
En dan ga je toch juist je OP wissen. Wat denkt Viva wel niet.
Watisser? Waar?
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
18-12-2018 09:28
Watisser? Waar?

Mod topic. Laatste post is ook de reactie die tante Ans kreeg.
Lees vooral ook even het blije bericht van de CM, je kunt een kerstmuts bij haar aanvragen :proud:
Head* schreef:
18-12-2018 05:20
Wat bij mij helpt is een combi van wake up light en daglicht lamp. Maar vooral heel veel buiten zijn. Ik fotografeer veel in de natuur en ben dan uren buiten. Mijn herfst/winterdip is dit jaar veel later begonnen en ook milder.

Zal wel blij zijn als het januari is, dat voelt voor mij altijd fijn, gaan we weer naar langere dagen ipv kortere.
Ik heb geen hekel aan de korte dagen, maar meer aan de temperatuur. Een korte periode van kou vind ik niet erg, maar wel maanden.
Kia•Ora schreef:
17-12-2018 23:28
Vrouwen boven de 50, mannen boven de 70.
Is dat geen advies uit de jaren ‘50 toen vrouwen werden geacht om de hele dag binnenshuis dingen/dieren/mensen te poetsen?
Dacht ook dat de leeftijd 70+ was 🤔
@lampenvraag: voor mij werkte de wekker hetzelfde als bij Solomio. Eerst werkte het heel goed, en na een tijdje kon ik de vogeltjes wakker fluiten. De daglichtlamp vond ik wel een leuke aanvulling, maar leverde voor mij niet genoeg op. Dus nu doe ik weet alles au naturel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven