Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
27-02-2019 15:53
:blond: Uh, wat bedoel je???
Kijk=kind
Solomio schreef:
27-02-2019 15:51
Ik vind dit een beetje flauwe opmerking.
Ervaren jullie Jolly echt zo ongevoelig?
Nee. Soms star en hoog op zijn paard, maar ook heel gevoelig en menselijk. Net alsof het een echt mens is.
Moire schreef:
27-02-2019 15:55
Nee. Soms star en hoog op zijn paard, maar ook heel gevoelig en menselijk. Net alsof het een echt mens is.
Dat ja.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Moire schreef:

Nou ja, paard... :hihi:

Afbeelding
Moire schreef:
Zit hij op hetzelfde paard als Star of is hij het paard van Star? :-o
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Star straalt op ons allemaal!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
florence13 schreef:
27-02-2019 15:52
ik denk dat geen enkele ouder zijn kind met opzet kwaad wil doen, alleen sommige mensen zijn gewoon niet geweldig goed in opvoeden. Hoe lang en hoe erg dat kind daar last van heeft is volgens mij ook heel erg persoonsafhankelijk, sommige mensen die ik ken hebben vreselijk veel last van iets dat hun ouders deden waarvan ik denk 'is dat alles?' en sommige mensen laten alles gewoon van zich afglijden.
Yup, veerkracht heet dat. Sommige mensen hebben een enorme veerkracht, sta ik soms ook van versteld bij kinderen.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Pipistrello schreef:
27-02-2019 12:30
Ach boeien ook. Het is een vast gegeven zoals heel veel hier. Eens in de zoveel tijd komt Dana hier vertellen hoe het allemaal is en hoe vervelend de mensen op napraat zijn.

Dat we het weer even weten enzo.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oudblond schreef:
27-02-2019 16:01
Zit hij op hetzelfde paard als Star of is hij het paard van Star? :-o

Kijk ons zitten!

Afbeelding
Mijn ouders hebben wel wat fouten gemaakt waar ik nu nog last van heb. Ook omdat ze fouten blijven maken. (Ik ga hier geen verdere uitleg over geven)
Maar toegeven, dat kunnen ze niet.
Malagueña schreef:
27-02-2019 16:03
Yup, veerkracht heet dat. Sommige mensen hebben een enorme veerkracht, sta ik soms ook van versteld bij kinderen.
Er zijn ook gewoon wel echt nare mensen die kinderen krijgen op de wereld.
Die zeker bewust kinderen verwaarlozen en als stront behandelen.
Coconuts12 schreef:
27-02-2019 16:24
Mijn ouders hebben wel wat fouten gemaakt waar ik nu nog last van heb. Ook omdat ze fouten blijven maken. (Ik ga hier geen verdere uitleg over geven)
En die groep is er ook nog.
Coconuts12 schreef:
27-02-2019 16:24
:hug:
Life is short. Eat dessert first.
Lucifer2018 schreef:
27-02-2019 16:27

Nou inderdaad. Zoveel kinderen die mishandeld, misbruikt worden en wat al niet meer. Dat valt echt wel onder opzettelijk kwaad doen.
Lucifer2018 schreef:
ook die mensen hebben dat soms 'in the heat of the moment' niet door en zijn zo met zichzelf bezig dat ze op dat moment denken dat hun strategie best acceptabel is. Later zien ze dat dan (soms) wel in, maar daar koop je natuurlijk niet veel voor.
Jawlensky schreef:
27-02-2019 16:32
Nou inderdaad. Zoveel kinderen die mishandeld, misbruikt worden en wat al niet meer. Dat valt echt wel onder opzettelijk kwaad doen.
Precies.

Tuurlijk dat overgrote deel hun 'best' doet of niet zo veel te verwijten valt, zeker als je hun eigen opvoeding meeweegt.

Maar zat ook niet.
florence13 schreef:
27-02-2019 16:32
ook die mensen hebben dat soms 'in the heat of the moment' niet door en zijn zo met zichzelf bezig dat ze op dat moment denken dat hun strategie best acceptabel is. Later zien ze dat dan (soms) wel in, maar daar koop je natuurlijk niet veel voor.
Soms inderdaad, vaak niet helaas.
Lucifer2018 schreef:
Zeker en dan is het maar hopen dat die kinderen met enorme veerkracht geboren zijn..
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Lucifer2018 schreef:
27-02-2019 16:36
Soms inderdaad, vaak niet helaas.
ik zei dat niet heel handig, want die 'heat of the moment' kan best een paar jaar duren.
doornroosje9 schreef:
27-02-2019 16:30
:hug:
:lips:
De hele middag fijn gefietst met man en vanavond samen uit eten.
Authentiek Italiaans, heerlijk!
karin6789 schreef:
27-02-2019 17:13
Verkeerde topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
27-02-2019 17:16
Verkeerde topic.
Ja joh!
Solomio schreef:
27-02-2019 15:51
Ik vind dit een beetje flauwe opmerking.
Ervaren jullie Jolly echt zo ongevoelig?

Nee, het was een grapje. Ik hoop dat Jolly weet dat ik hem niet als ongevoelig ervaar. Ik waardeer ook zijn wat meer gevoelige kant.
karin6789 schreef:
27-02-2019 17:13
Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven