Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
07-02-2019 16:27
Van een 'gewone' man hadden 'ze' dit allemaal niet gepikt en was er allang gebruld dat ze twee kinderen had en hem het huis uit moest trappen ofzo.
Wat natuurlijk ook waar is, als het waar was. Maar kom op zeg: een generator midden in de woonkamer. Ziekenhuispersoneel dat de knuffelautist doorlopend voorziet van puzzelboekjes en achter zich aan laat hobbelen als de maaltijden worden uitgedeeld, want hij vindt het zo leuk om uit te rekenen wat het meest geliefde voedsel is. En hij werkt alleen op dinsdag. Gaat echt helemaal nergens over dat topic.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 16:34
2.63% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
07-02-2019 16:32
Wat natuurlijk ook waar is, als het waar was. Maar kom op zeg: een generator midden in de woonkamer. Ziekenhuispersoneel dat de knuffelautist doorlopend voorziet van puzzelboekjes en achter zich aan laat hobbelen als de maaltijden worden uitgedeeld, want hij vindt het zo leuk om uit te rekenen wat het meest geliefde voedsel is. Gaat echt helemaal nergens over dat topic.

Dat heb ik allemaal gemist. Wat een idioterie.
Star² schreef:
07-02-2019 16:33
Dat heb ik allemaal gemist. Wat een idioterie.

Lees het topic eerst even door dan. We wachten wel even.
Star² schreef:
07-02-2019 16:27
Van een 'gewone' man hadden 'ze' dit allemaal niet gepikt en was er allang gebruld dat ze twee kinderen had en hem het huis uit moest trappen ofzo.
Dit. En als het zo bizar auti is als in dat topic wordt voorgespiegeld had ik het risico mbt erfelijkheid niet genomen.
Lekker opgroeien ook zo voor een kind.
Vanaf het begin af aan werd er al gehinnikt en dat het o zo schattig is geroepen. Brrrr.
Némaìn’ schreef:
07-02-2019 16:43
Vanaf het begin af aan werd er al gehinnikt en dat het o zo schattig is geroepen. Brrrr.
Ben nog eens bij het begin begonnen, en het wordt ook allemaal wel heel mooi gedoseerd. Dat de knuffelautist een etiketje heeft, komt pas na drie (of zo) pagina’s een keer ter sprake.
Ik zou knettergek worden van zo’n man, hoezo is dat schattig?
DuchessMeganMarkle schreef:
07-02-2019 17:19
Nou ja, het begon best schattig. Dat ie van de leg was omdat ze moest huilen, en dat ie van schrik de garage ging stofzuigen, dat vond ik zelf ook wel aandoenlijk. Gaandeweg werd het steeds maller, maar toen was de toon gezet dus man was en bleef schattig. Zelfs toen hij in huis een gebedsruimte inrichtte voor de kraamverzorgster want ze droeg een hoofddoek dus ze moest en zou die gebedsruimte in was dat schattig, want de één of andere forumgod had besloten dat man schattig gevonden diende te worden en alle rokjes waaiden mee. Schiet mij maar lek hoor.
07-02-2019 17:19
Ik ook. Mijn man is een ultralight versie (en heeft geen auti etiket) en dat is al erg genoeg. Ik snap dat hij heel betrokken is, fijn zelfs. Maar die beroepsdeformatie hangt mij zwaar de keel uit (Gelukkig is hij ook echt aan het minderen).
Lady*Voldemort schreef:
07-02-2019 17:35
Nou ja, het begon best schattig. Dat ie van de leg was omdat ze moest huilen, en dat ie van schrik de garage ging stofzuigen, dat vond ik zelf ook wel aandoenlijk. Gaandeweg werd het steeds maller, maar toen was de toon gezet dus man was en bleef schattig. Zelfs toen hij in huis een gebedsruimte inrichtte voor de kraamverzorgster want ze droeg een hoofddoek dus ze moest en zou die gebedsruimte in was dat schattig, want de één of andere forumgod had besloten dat man schattig gevonden diende te worden en alle rokjes waaiden mee. Schiet mij maar lek hoor.
Dat is gewoon knettergek.
Lady*Voldemort schreef:
07-02-2019 17:35
Ik krijg het hier echt benauwd van. Niets schattigs aan brr.
lemoos2 schreef:
07-02-2019 17:36
Ik ook. Mijn man is een ultralight versie (en heeft geen auti etiket) en dat is al erg genoeg. Ik snap dat hij heel betrokken is, fijn zelfs. Maar die beroepsdeformatie hangt mij zwaar de keel uit (Gelukkig is hij ook echt aan het minderen).
Ik heb zelf last van ocd, maar dit gaat mij zelfs te ver.

Ik word al gillend gek van Marie Kondo, ik wil haar slaan. Ik vind haar kleding opvouw techniek wel chil.
07-02-2019 18:04
Ik heb zelf last van ocd, maar dit gaat mij zelfs te ver.

Ik word al gillend gek van Marie Kondo, ik wil haar slaan. Ik vind haar kleding opvouw techniek wel chil.
Marie Kondo IS gek.
Life is short. Eat dessert first.
Lady*Voldemort schreef:
07-02-2019 16:21
Ik ook.

En ik wil er graag aan toevoegen dat ik het gedrag van de gierende dames echt heel erg sneu vind, met hun verongelijkt gedoe omdat er per ongeluk iemand hun schaterfeestje komt verstoren. Alsof hun leven is verwoest nu ze niet meer mogen lachen om die malle autist (en alsof iemand ze dat verboden heeft).
Of nog erger, zeggen dat ze een boek van Florence willen kopen.
Ik zou me al na 1 bladzijde ergeren aan dan overdreven aangezette. Dat verhaal van die pampers bijvoorbeeld; ik vermoed dat hij inderdaad wat heeft gezegd over die leeftijdscategorieën maar dat ze de rest erbij verzonnen heeft.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 19:23
0.43% gewijzigd
AeonOfWinter schreef:
07-02-2019 16:08
Oh, de verplaatsmod 'werkt' blijkbaar ook op donderdag.
Die heeft zijn/haar werkdag verplaatst.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
07-02-2019 18:41
Die heeft zijn/haar werkdag verplaatst.
Haha, het moet niet gekker worden, hele werkdagen verplaatsen... Wat volgt er daarna???
Phineas schreef:
07-02-2019 19:09
Haha, het moet niet gekker worden, hele werkdagen verplaatsen... Wat volgt er daarna???

Ontslag? ;-)
Némaìn’ schreef:
07-02-2019 17:47
Dat is gewoon knettergek.
Stel je voor wat door zo’n (hypothetische) kraamverzorgster heen moet gaan.
vivautrecht85 schreef:
07-02-2019 18:14
Of nog erger, zeggen dat ze een boek van Florence willen kopen.
Ik zou me al na 1 bladzijde ergeren aan dan overdreven aangezette. Dat verhaal van die pampers bijvoorbeeld; ik vermoed dat hij inderdaad wat heeft gezegd over die leeftijdscategorieën maar dat ze de rest erbij verzonnen heeft.

Precies dit ja. Ooh, je schrijft zo leuk. Nou, ik lees eerder iemand die ontzettend hard probeert als een geestige columnist over te komen, vrij tenenkrommend.
RikM schreef:
07-02-2019 19:15
Ontslag? ;-)
Verplaatsing van de verplaatsmod? Hmmm, teleportatie klinkt een stuk spannender.
lemoos2 schreef:
07-02-2019 19:18
Stel je voor wat door zo’n (hypothetische) kraamverzorgster heen moet gaan.
Die wil maar 1x per week bidden en moet ineens verantwoorden dat ze niet 5x per dag bidt en moet vervolgens dan ook nog gaan zitten doen alsof ze bidt. Echt heel raar.
Némaìn’ schreef:
07-02-2019 19:28
Die wil maar 1x per week bidden en moet ineens verantwoorden dat ze niet 5x per dag bidt en moet vervolgens dan ook nog gaan zitten doen alsof ze bidt. Echt heel raar.

Dat heeft die vrouw gedaan? Dan klinkt die man allesbehalve hihihahagrappig, maar eerder zo dominant dat iemand er niet tegenin durft te gaan.
Star² schreef:
07-02-2019 19:30
Dat heeft die vrouw gedaan? Dan klinkt die man allesbehalve hihihahagrappig, maar eerder zo dominant dat iemand er niet tegenin durft te gaan.
O geen idee! Dat was mijn doorredeneren op verplicht de gebedsruimte in moeten.
Némaìn’ schreef:
07-02-2019 19:32
O geen idee! Dat was mijn doorredeneren op verplicht de gebedsruimte in moeten.

Ah ik dacht dat het echt geschreven was daar. Heb nog niet alles gelezen, sorry Rik :-P
Er is wel degelijk geschreven dat het arme mens van narigheid die ruimte maar in ging om van het gezeur af te wezen. Maar wat ze daar dan ging doen wist TO niet, hahahahihihi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven