Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 9 mei 2019 om 20:14
donderdag 9 mei 2019 om 20:33
Eerlijk gezegd was ik altijd al nieuwsgierig hoe dat zou gaan, zo'n waarschuwing of ban. Want als ze een PB sturen, dan duurt het 100 jaar voordat ik dat een keer door heb. Maar zo'n vol scherm was wel effectief. Wat ik het raarst vond was dat ze afsloten met 'veel forumplezier!' Zetten ze dat er ook bij als je een weekban hebt gekregen?
donderdag 9 mei 2019 om 20:35
HahahaaaaJest schreef: ↑09-05-2019 20:33Eerlijk gezegd was ik altijd al nieuwsgierig hoe dat zou gaan, zo'n waarschuwing of ban. Want als ze een PB sturen, dan duurt het 100 jaar voordat ik dat een keer door heb. Maar zo'n vol scherm was wel effectief. Wat ik het raarst vond was dat ze afsloten met 'veel forumplezier!' Zetten ze dat er ook bij als je een weekban hebt gekregen?
Ontdek dat zelf maar!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 9 mei 2019 om 20:40
Hahaha! Die afsluiting van 'veel forumplezier!' deed me hieraan denken:Jest schreef: ↑09-05-2019 20:33Eerlijk gezegd was ik altijd al nieuwsgierig hoe dat zou gaan, zo'n waarschuwing of ban. Want als ze een PB sturen, dan duurt het 100 jaar voordat ik dat een keer door heb. Maar zo'n vol scherm was wel effectief. Wat ik het raarst vond was dat ze afsloten met 'veel forumplezier!' Zetten ze dat er ook bij als je een weekban hebt gekregen?
donderdag 9 mei 2019 om 20:52
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 9 mei 2019 om 20:56
Inderdaad als iemand onder een nieuwe nick post herken ik diegene meestal niet. Maar bij haar is het zo overduidelijk dat zelfs ik haar herken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 9 mei 2019 om 22:29
Ik snap dat toch niet dat van nick veranderen. Je zegt dan zelf en ook tegenover jezelf dat je niet achter alle uitspraken bent die je hier hebt gezegd. Goed voorbeeld vind ik het topic over 4 mei en stilte houden. Iemand van het forum trok weer de hele discussie naar zich toe en toen hadden vele forummers en ook ik gelijk door wie er weer was. Ik heb wel door dat ik niet altijd zo geliefd ben maar ik ga niet morgen onder een andere naam door. Dat vind ik wel zo laf.
donderdag 9 mei 2019 om 22:33
Blondie456 schreef: ↑09-05-2019 22:29Ik snap dat toch niet dat van nick veranderen. Je zegt dan zelf en ook tegenover jezelf dat je niet achter alle uitspraken bent die je hier hebt gezegd. Goed voorbeeld vind ik het topic over 4 mei en stilte houden. Iemand van het forum trok weer de hele discussie naar zich toe en toen hadden vele forummers en ook ik gelijk door wie er weer was. Ik heb wel door dat ik niet altijd zo geliefd ben maar ik ga niet morgen onder een andere naam door. Dat vind ik wel zo laf.
Waarvan akte.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 9 mei 2019 om 22:35
Ik zou het me nog kunnen voorstellen als je hier bijvoorbeeld al jaren actief bent, je 'kent' hier allerlei mensen, en je wil een keer echt wat privé's kwijt.
Of als je gezinsleden inmiddels ook gewoon je forumnaam kennen en je wilt iets kwijt wat hen niks aangaat. Zoiets. Maar gewoon weer vrolijk verder je mening spuien onder een andere naam, de gedachte daarachter snap ik niet.
Of als je gezinsleden inmiddels ook gewoon je forumnaam kennen en je wilt iets kwijt wat hen niks aangaat. Zoiets. Maar gewoon weer vrolijk verder je mening spuien onder een andere naam, de gedachte daarachter snap ik niet.
donderdag 9 mei 2019 om 22:50
Niet zo negatief iedereen is gek op jouBlondie456 schreef: ↑09-05-2019 22:29Ik snap dat toch niet dat van nick veranderen. Je zegt dan zelf en ook tegenover jezelf dat je niet achter alle uitspraken bent die je hier hebt gezegd. Goed voorbeeld vind ik het topic over 4 mei en stilte houden. Iemand van het forum trok weer de hele discussie naar zich toe en toen hadden vele forummers en ook ik gelijk door wie er weer was. Ik heb wel door dat ik niet altijd zo geliefd ben maar ik ga niet morgen onder een andere naam door. Dat vind ik wel zo laf.
donderdag 9 mei 2019 om 22:59
Bedankt, dat is in het echte leven ook zo. Ik heb er alleen een hekel aan die nep mensen
donderdag 9 mei 2019 om 22:59
Blondie456 schreef: ↑09-05-2019 22:29Ik snap dat toch niet dat van nick veranderen. Je zegt dan zelf en ook tegenover jezelf dat je niet achter alle uitspraken bent die je hier hebt gezegd. Goed voorbeeld vind ik het topic over 4 mei en stilte houden. Iemand van het forum trok weer de hele discussie naar zich toe en toen hadden vele forummers en ook ik gelijk door wie er weer was. Ik heb wel door dat ik niet altijd zo geliefd ben maar ik ga niet morgen onder een andere naam door. Dat vind ik wel zo laf.
Goed van jou zeg!
donderdag 9 mei 2019 om 23:05
Sow... Een nieuwe nick nemen is dus laf. Waarvan akte Blondie.
Realiseer jij je ook dat er soms mensen gestalkt worden, herkend zijn en in RL daar last van hebben, omwille van hun werk niet langer dan x tijd op social onder eenzelfde gebruikersnaam mogen posten en dat er nog -tig andere legitieme redenen zijn om van nick te wisselen? En dat er soms periodes in een mensenleven zijn die afgesloten moeten worden voor je verder kan waarbij een wissel helpend kan zijn? Enig empatisch vermogen dat niet uit de jaren 'stillekes' stamt lijkt jou vreemd.
Realiseer jij je ook dat er soms mensen gestalkt worden, herkend zijn en in RL daar last van hebben, omwille van hun werk niet langer dan x tijd op social onder eenzelfde gebruikersnaam mogen posten en dat er nog -tig andere legitieme redenen zijn om van nick te wisselen? En dat er soms periodes in een mensenleven zijn die afgesloten moeten worden voor je verder kan waarbij een wissel helpend kan zijn? Enig empatisch vermogen dat niet uit de jaren 'stillekes' stamt lijkt jou vreemd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 9 mei 2019 om 23:07
Betty_Slocombe schreef: ↑09-05-2019 10:35Kunnen dit soort ruzies voortaan worden behandeld op tijdstippen dat de mensen die iets bijdragen aan de economie er ook iets aan hebben?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 9 mei 2019 om 23:10
Collectivistisch nickhunten
Wauw!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 9 mei 2019 om 23:12
Nou gelukkig maar, denk ik.Blondie456 schreef: ↑09-05-2019 22:29Ik snap dat toch niet dat van nick veranderen. Je zegt dan zelf en ook tegenover jezelf dat je niet achter alle uitspraken bent die je hier hebt gezegd. Goed voorbeeld vind ik het topic over 4 mei en stilte houden. Iemand van het forum trok weer de hele discussie naar zich toe en toen hadden vele forummers en ook ik gelijk door wie er weer was. Ik heb wel door dat ik niet altijd zo geliefd ben maar ik ga niet morgen onder een andere naam door. Dat vind ik wel zo laf.
donderdag 9 mei 2019 om 23:27
Jij herkent sarcasme niet zelfs al zou het jou in het gezicht slaan he.Blondie456 schreef: ↑09-05-2019 22:59Bedankt, dat is in het echte leven ook zo. Ik heb er alleen een hekel aan die nep mensen
vrijdag 10 mei 2019 om 08:32
charlottew88 schreef: ↑09-05-2019 23:27Jij herkent sarcasme niet zelfs al zou het jou in het gezicht slaan he.![]()
vrijdag 10 mei 2019 om 09:19
Die d of t aan het eind klinkt hetzelfde, vandaar dat het nou juist niet duidelijk is als je het woord uitspreekt.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 10 mei 2019 om 09:29
Ik vind het laf als ze je dan onder hun nieuwe naam gaan afzeiken alsof ze met je geknikkerd hebben. Heb nog nooit gehoord van mensen die vanwege hun werk van nick moeten wisselen. Er zijn ook mensen die hun nickwissel gewoon door laten schemeren bij de incroud of een vergelijkbare nick kiezen en hun avatar behouden. Dan ben je ook van je geschiedenis hier af maar blijf je wel een bekende.Oudblond schreef: ↑09-05-2019 23:05Sow... Een nieuwe nick nemen is dus laf. Waarvan akte Blondie.