Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
redbulletje schreef:
10-05-2019 09:29
Ik vind het laf als ze je dan onder hun nieuwe naam gaan afzeiken alsof ze met je geknikkerd hebben. Heb nog nooit gehoord van mensen die vanwege hun werk van nick moeten wisselen. Er zijn ook mensen die hun nickwissel gewoon door laten schemeren bij de incroud of een vergelijkbare nick kiezen en hun avatar behouden. Dan ben je ook van je geschiedenis hier af maar blijf je wel een bekende.

Wat is een incroud?
redbulletje schreef:
Ik vind het laf als ze je dan onder hun nieuwe naam gaan afzeiken alsof ze met je geknikkerd hebben. Heb nog nooit gehoord van mensen die vanwege hun werk van nick moeten wisselen. Er zijn ook mensen die hun nickwissel gewoon door laten schemeren bij de incroud of een vergelijkbare nick kiezen en hun avatar behouden. Dan ben je ook van je geschiedenis hier af maar blijf je wel een bekende.

Eigenlijk is het sowieso bizar dat je hier te pas en te onpas op anoniem kunt gaan en onder een nieuwe nick terug kunt komen. Ik ken geen enkel ander forum waar dat kan, laat staan dat het zo vaak gebeurt. En hier is het de normaalste zaak van de wereld. Op anoniem gaan is hier eigenlijk gewoon een soort resetknop.
Oudblond schreef:
09-05-2019 23:05
Sow... Een nieuwe nick nemen is dus laf. Waarvan akte Blondie.
Realiseer jij je ook dat er soms mensen gestalkt worden, herkend zijn en in RL daar last van hebben, omwille van hun werk niet langer dan x tijd op social onder eenzelfde gebruikersnaam mogen posten en dat er nog -tig andere legitieme redenen zijn om van nick te wisselen? En dat er soms periodes in een mensenleven zijn die afgesloten moeten worden voor je verder kan waarbij een wissel helpend kan zijn? Enig empatisch vermogen dat niet uit de jaren 'stillekes' stamt lijkt jou vreemd.

Alleen is dat niet de reden van de meesten, eerder wat RB schrijft.
Coconuts12 schreef:
09-05-2019 09:20
Dit idd. Ik las ook niets raars.
ik ook niet
Jest schreef:
10-05-2019 09:28
Tjonge, wat is dat topic over Thijs H. toch weer verneukt door de typische Actueel-tokkies... Heel jammer...
Dat vinden zij waarschijnlijk van 'ons'.
Be yourself, but maybe not always.
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar
redbulletje schreef:
Heb jij überhaupt geknikkerd?

En ik ken toevallig wel mensen hier waarvan ik begrijp dat ze vanwege hun werk van nick wisselen.

Ik hou er ook niet van, maar er over blijven zaniken doe ik ook niet.
Jawlensky schreef:
10-05-2019 09:31
Wat is een incroud?
Het groepje. Maar niemand weet wie daar in zitten.
Star² schreef:
10-05-2019 09:47
Alleen is dat niet de reden van de meesten, eerder wat RB schrijft.
ja precies, net zo lang etteren dat je het jezelf onmogelijk hebt gemaakt en dan met een nieuwe nick je gram komen halen. zo gaat het meestal
S-Meds schreef:
10-05-2019 10:22
ja precies, net zo lang etteren dat je het jezelf onmogelijk hebt gemaakt en dan met een nieuwe nick je gram komen halen. zo gaat het meestal
En dan reageren ze precies hetzelfde als onder de oude nick en vallen ze in korte tijd weer door de mand dus ze zijn er niks mee opgeschoten.
yasmijn schreef:
10-05-2019 10:21

Nee, dat is de incrowd.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Jawlensky schreef:
Wat is een incroud?
klinkt als een nieuwe hybrid koolsoort
yasmijn schreef:
Afbeelding
Jawlensky schreef:
Wat is een incroud?
een domme typfout
yasmijn schreef:

Oh, ik dacht dat iedereen wel wist dat jij daar de voorzitter van bent. Maar dat is dus niet zo. o_o
Jawlensky schreef:
10-05-2019 10:39
Oh, ik dacht dat iedereen wel wist dat jij daar de voorzitter van bent. Maar dat is dus niet zo. o_o
Ik weet van niks.
Solomio schreef:
10-05-2019 10:31
Afbeelding
:proud:
Jest schreef:
10-05-2019 09:28
Tjonge, wat is dat topic over Thijs H. toch weer verneukt door de typische Actueel-tokkies... Heel jammer...
Daarom lees ik bijna nooit meer op Actueel door de reacties daar. Scheelt echt een hoop ergernis.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
10-05-2019 13:08
Daarom lees ik bijna nooit meer op Actueel door de reacties daar. Scheelt echt een hoop ergernis.
.
I know. Maar ik vond het in dit geval jammer, omdat er in eerste instantie echt een interessante discussie was over daders en in hoeverre je ze hun daden kunt aanrekenen en of je empathie voor ze zou moeten hebben. Achteraf had het topic beter op psysche kunnen staan. Dan waren die usual suspects misschien weggebleven.
Jest schreef:
10-05-2019 13:21
.
I know. Maar ik vond het in dit geval jammer, omdat er in eerste instantie echt een interessante discussie was over daders en in hoeverre je ze hun daden kunt aanrekenen en of je empathie voor ze zou moeten hebben. Achteraf had het topic beter op psysche kunnen staan. Dan waren die usual suspects misschien weggebleven.
Ja zo gaat het altijd :(
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Jest schreef:
10-05-2019 13:21
.
Dat denk ik niet hoor. En het is zeker zonde.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Heel erg zonde idd.
Life is short. Eat dessert first.
Er is net even een bezem door dat topic gehaald, en terecht.
Het zou mooi zijn als er vaker gemodereerd werd op een topic volledig naar je toe trekken.
Ze heeft het snel aangepast, maar vind het best ernstig dat er ineens mensen worden beschuldigd van moderator zijn en hun eigen berichten laten staan, maar andere berichten verwijderen.

Ik ga Actueel maar eens laten blokkeren.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
10-05-2019 15:19
Ze heeft het snel aangepast, maar vind het best ernstig dat er ineens mensen worden beschuldigd van moderator zijn en hun eigen berichten laten staan, maar andere berichten verwijderen.

Ik ga Actueel maar eens laten blokkeren.

Ik denk dat het echt niet goed gaat met de forummer waar jij op doelt.
the_Wicked_Witch schreef:
10-05-2019 15:21
Ik denk dat het echt niet goed gaat met de forummer waar jij op doelt.

Die ene die altijd zo doorgaat en doorgaat bedoel je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven