Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 10 mei 2019 om 15:23
Ik denk het ook.the_Wicked_Witch schreef: ↑10-05-2019 15:21Ik denk dat het echt niet goed gaat met de forummer waar jij op doelt.
¡Apagando las luces!
vrijdag 10 mei 2019 om 15:23
Ja. Hele topics worden er mee verziekt, zo zonde vind ik dat.
vrijdag 10 mei 2019 om 15:25
the_Wicked_Witch schreef: ↑10-05-2019 15:23Ja. Hele topics worden er mee verziekt, zo zonde vind ik dat.
Eens. Ik heb vanmiddag wat gelezen daar maar ze neemt het hele topic weer over en stopt niet voor iedereen murw is.
vrijdag 10 mei 2019 om 15:31
Begint haar nick met dezelfde als die van jou?SombraOnline schreef: ↑10-05-2019 15:25Die heeft zo een ban te pakken, denk ik. Blijft maar doorzeuren over off-topic, terwijl ze nu constant off-topic bezig is![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 10 mei 2019 om 15:41
Die is irritant. Ik wilde eigenlijk vragen of haar nick met een S begint maar dan dacht jij misschien dat ik jou bedoel maar jij bent geen irritante drammer
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 10 mei 2019 om 15:43
Kan ik wel zijn, hoorcharlottew88 schreef: ↑10-05-2019 15:41Die is irritant. Ik wilde eigenlijk vragen of haar nick met een S begint maar dan dacht jij misschien dat ik jou bedoel maar jij bent geen irritante drammer![]()
¡Apagando las luces!
vrijdag 10 mei 2019 om 15:55
Ik ben af en toe ook irritant. Maar zij is echt superirritant op het topic over 2 minuten stilte was ze ook al haar irritante mening aan het verkondigen.SombraOnline schreef: ↑10-05-2019 15:43Kan ik wel zijn, hoorVond het gewoon echt niet gepast om mensen ineens te beschuldigen, alleen omdat haar berichten gewist werden.
vrijdag 10 mei 2019 om 16:24
charlottew88 schreef: ↑10-05-2019 15:55Ik ben af en toe ook irritant. Maar zij is echt superirritant op het topic over 2 minuten stilte was ze ook al haar irritante mening aan het verkondigen.
Een (afwijkende) mening verkondigen is ook helemaal prima maar dat doordrammen en verdraaien en nog meer drammen en nog meer drammen... Zuiggedrag.
vrijdag 10 mei 2019 om 16:26
Op veel punten was ik het met hier boven genoemde oneens, maar ik vond dat missing white girl syndrome niet off-topic. Tenminste, als je daarmee de link legt naar empathie, waar het hele topic mee begon.
In elk geval blijven er hier heel vaak platen hangen, ook bij mensen waar ik het inhoudelijk verder wel mee eens ben. Ik snap soms echt niet dat mensen zo graag iemand willen overtuigen. Of niet gewoon wat beters te doen hebben.
In elk geval blijven er hier heel vaak platen hangen, ook bij mensen waar ik het inhoudelijk verder wel mee eens ben. Ik snap soms echt niet dat mensen zo graag iemand willen overtuigen. Of niet gewoon wat beters te doen hebben.
vrijdag 10 mei 2019 om 16:30
Niet helemaal of helemaal niet? Wat een malloot.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 10-05-2019 16:34
9.42% gewijzigd
vrijdag 10 mei 2019 om 16:31
Ja, gelukkig gelijk weggehaald.
vrijdag 10 mei 2019 om 16:32
Handig ook om het hier nog even te herhalen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 10 mei 2019 om 16:39
Heeft al een ban gekregen van 24 uur en terecht.