Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
the_Wicked_Witch schreef:
10-05-2019 15:21
Ik denk dat het echt niet goed gaat met de forummer waar jij op doelt.
Ik denk het ook.
¡Apagando las luces!
Pipistrello schreef:
10-05-2019 15:22
Die ene die altijd zo doorgaat en doorgaat bedoel je?

Ja. Hele topics worden er mee verziekt, zo zonde vind ik dat.
the_Wicked_Witch schreef:
10-05-2019 15:23
Ja. Hele topics worden er mee verziekt, zo zonde vind ik dat.

Eens. Ik heb vanmiddag wat gelezen daar maar ze neemt het hele topic weer over en stopt niet voor iedereen murw is.
Die heeft zo een ban te pakken, denk ik. Blijft maar doorzeuren over off-topic, terwijl ze nu constant off-topic bezig is ;-D
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
10-05-2019 15:25
Die heeft zo een ban te pakken, denk ik. Blijft maar doorzeuren over off-topic, terwijl ze nu constant off-topic bezig is ;-D
Begint haar nick met dezelfde als die van jou?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ja.
¡Apagando las luces!
Tjonge jonge, wat een gedrag in dat topic.
En dan ook nog beweren dat ze zoiets niet heeft geschreven :facepalm: Zo jammer dat je niet kan zien dat iemand een bericht heeft aangepast als er nog geen nieuw bericht is geplaatst.
¡Apagando las luces!
Ik word daar nu ook gegumd.
Oké, ben al weg hoor mod :|
Ik ook. Ach ja, was te verwachten natuurlijk ;-D
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
10-05-2019 15:32
Ja.
Die is irritant. Ik wilde eigenlijk vragen of haar nick met een S begint maar dan dacht jij misschien dat ik jou bedoel maar jij bent geen irritante drammer :nope:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
10-05-2019 15:41
Die is irritant. Ik wilde eigenlijk vragen of haar nick met een S begint maar dan dacht jij misschien dat ik jou bedoel maar jij bent geen irritante drammer :nope:
Kan ik wel zijn, hoor ;-D Vond het gewoon echt niet gepast om mensen ineens te beschuldigen, alleen omdat haar berichten gewist werden.
¡Apagando las luces!
Heeft ze de racisme kaart al getrokken? Oh wacht, ik zie het al: Missing White Girl Syndrome. Wat ik al dacht, same old, same old.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
SombraOnline schreef:
10-05-2019 15:43
Kan ik wel zijn, hoor ;-D Vond het gewoon echt niet gepast om mensen ineens te beschuldigen, alleen omdat haar berichten gewist werden.
Ik ben af en toe ook irritant. Maar zij is echt superirritant op het topic over 2 minuten stilte was ze ook al haar irritante mening aan het verkondigen.
ER blijft inderdaad duidelijk ergens een plaat hangen.
charlottew88 schreef:
10-05-2019 15:55
Ik ben af en toe ook irritant. Maar zij is echt superirritant op het topic over 2 minuten stilte was ze ook al haar irritante mening aan het verkondigen.

Een (afwijkende) mening verkondigen is ook helemaal prima maar dat doordrammen en verdraaien en nog meer drammen en nog meer drammen... Zuiggedrag.
Op veel punten was ik het met hier boven genoemde oneens, maar ik vond dat missing white girl syndrome niet off-topic. Tenminste, als je daarmee de link legt naar empathie, waar het hele topic mee begon.

In elk geval blijven er hier heel vaak platen hangen, ook bij mensen waar ik het inhoudelijk verder wel mee eens ben. Ik snap soms echt niet dat mensen zo graag iemand willen overtuigen. Of niet gewoon wat beters te doen hebben.
Sodeju, in een topic over ongewild kinderloos zijn en het verdriet daarover vragen "stoot je partner niet diep genoeg". Dan spoor je toch ook niet helemaal.
Jawlensky schreef:
10-05-2019 16:29
Sodeju, in een topic over ongewild kinderloos zijn en het verdriet daarover vragen "..". Dan spoor je toch ook niet helemaal.
:HA:
omg
anoniem_354418 wijzigde dit bericht op 10-05-2019 16:44
7.69% gewijzigd
Jawlensky schreef:
Sodeju, in een topic over ongewild kinderloos zijn en het verdriet daarover vragen "xxxxxxxxxxxxxxxxxxx". Dan spoor je toch ook niet helemaal.

Niet helemaal of helemaal niet? Wat een malloot.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 10-05-2019 16:34
9.42% gewijzigd
Pipistrello schreef:
10-05-2019 16:30
Niet helemaal of helemaal niet? Wat een malloot.

Ja, gelukkig gelijk weggehaald.
O da's sowieso een troll die forummer.
Jawlensky schreef:
Sodeju, in een topic over ongewild kinderloos zijn en het verdriet daarover vragen ********* Dan spoor je toch ook niet helemaal.

Handig ook om het hier nog even te herhalen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij/zij gaat ook gewoon lekker door. Mafkees.
Lady*Voldemort schreef:
10-05-2019 16:35
Hij/zij gaat ook gewoon lekker door. Mafkees.
Heeft al een ban gekregen van 24 uur en terecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven