Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 28 augustus 2019 om 16:32
Dat heb ik ook, daar streven. We zijn volgend jaar al op de helft, 25 jaar samen. En ik vind hem nog steeds de leukste. Met hem leven is gezelliger dan in mijn eentje.Betty_Slocombe schreef: ↑28-08-2019 16:18Het streven naar een diamanten huwelijk hoeft niet per se naïef te zijn, het kan ook gewoon een streven zijn. Iedereen kan dood neervallen of verliefd worden op de buurvrouw, maar in principe wil ik graag voor altijd bij mijn man blijven.

woensdag 28 augustus 2019 om 16:37
Ja, dat kan natuurlijk.Solomio schreef: ↑28-08-2019 16:22Nou ja, ik begrijp daar dus oprecht niets van.
Ik wil met mensen blijven zolang het goed gaat/leuk is/ positief iig.
Gaat het niet (meer), klaar dan.
En ik verbreek vriendschappen echt niet bij de eerste dwarse scheet, maar ik ga er ook niet enorm hard mijn best voor doen.
Wat ik hier vaak lees, over hoeveel moeite mensen doen om hun relatie te redden, dat ligt echt buiten mijn begripsvermogen.
Ik heb ook geen idee hoe lang ik het volhoud, maar de intentie is er.

woensdag 28 augustus 2019 om 16:54
Wij hebben het vergelijkbaar als jullie gedaan.Betty_Slocombe schreef: ↑28-08-2019 16:39Ik heb ook geen traditionele bruiloft gehad, daar was ik verschrikkelijk ongelukkig van geworden.
Bijna 14 jaar bij elkaar toen, kind zat eraan te komen, toen met een klein clubje en een flinke buik getrouwd, gaan eten en dat was dat.
Ik zeg maar dat het een moetje was, maar het was gewoon pure luiheid. Zo was het ook geregeld.
Inmiddels 33 jaar samen.
There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 28 augustus 2019 om 16:58
Door jouw post daar heb ik zowaar een nieuw woord geleerdBetty_Slocombe schreef: ↑28-08-2019 16:49Thermoskan heeft een nieuw topic. De openingszin klinkt als de start van een rap of een gedicht: "k heb twee kennissen (van 16 en 22 jaar. Ze gedragen zich als proleten."
Goed woord, proleet. Hopelijk wordt het een tokkietopic.

woensdag 28 augustus 2019 om 17:06
Ah, dat snap ik wel. Man en ik zijn zo "naïef", maar weten ook dat je op voorhand nooit kunt weten of en hoe lang je bij elkaar blijft. Toch vonden wij het fijn om te trouwen en hopen we op 'tot de dood ons scheidt'. Scheelt mss dat onze beide ouders nooit gescheiden zijn.Solomio schreef: ↑28-08-2019 16:14Ik begreep het als kind al niet, en ik begrijp het nog steeds niet.
Ik kan me voorstellen dat je zo veel van iemand houdt dat je hoopt dat je de rest van je leven met diegene samen zult zijn.
Maar in mijn realiteit zijn contacten meestal niet voor het leven, maar voor een bepaalde periode.
Geldt ook voor relaties.
Het gaat mij niet om het trouwen op zich, maar om het (in mijn ogen zeer naïeve) idee dat je vastlegt dat je de komende 50 jaar bij diegene wilt blijven.
woensdag 28 augustus 2019 om 17:09
Is dat onze perfecte moeder?Betty_Slocombe schreef: ↑28-08-2019 16:49Thermoskan heeft een nieuw topic. De openingszin klinkt als de start van een rap of een gedicht: "k heb twee kennissen (van 16 en 22 jaar. Ze gedragen zich als proleten."
Goed woord, proleet. Hopelijk wordt het een tokkietopic.
...

woensdag 28 augustus 2019 om 17:10

woensdag 28 augustus 2019 om 17:12
En bedankt..Star² schreef: ↑28-08-2019 17:10gezondheid/vulva-twijfels/list_messages/448414
Can't be unread, dus dacht deel het even![]()
...

woensdag 28 augustus 2019 om 17:16
Fijn.Star² schreef: ↑28-08-2019 17:10gezondheid/vulva-twijfels/list_messages/448414
Can't be unread, dus dacht deel het even![]()

woensdag 28 augustus 2019 om 17:17
Ik ook, ik reed een week geleden door haar dorp. Tenminste, ik weet niet of ze daar nog steeds woont maar ze was daar komen wonen jaren geleden.
Ik dacht mij te herinneren dat ze een huis met heel veel raampjes had.. Nog op gelet.. Zou ze hier.
Ik heb haar nooit ontmoet ofzo. Ik was gewoon fan. Vind haar lief, grappig, wijs, en nog veel meer.
Hoop dat het goed met haar gaat. Waarom schrijft hier niet meer?
Klaar mee? Perma ( zal toch niet)

woensdag 28 augustus 2019 om 17:17

woensdag 28 augustus 2019 om 17:18
benmamma schreef: ↑28-08-2019 17:17Ik ook, ik reed een week geleden door haar dorp. Tenminste, ik weet niet of ze daar nog steeds woont maar ze was daar komen wonen jaren geleden.
Ik dacht mij te herinneren dat ze een huis met heel veel raampjes had.. Nog op gelet.. Zou ze hier.
Ik heb haar nooit ontmoet ofzo. Ik was gewoon fan. Vind haar lief, grappig, wijs, en nog veel meer.
Hoop dat het goed met haar gaat. Waarom schrijft hier niet meer?
Klaar mee? Perma ( zal toch niet)
Nee geen perma, klaar met gezuig en gedrag van sommige mensen.

woensdag 28 augustus 2019 om 17:21
Wat had je ervan verwacht, eigenlijk? Dat wij via de straling van onze WIFI jouw flamoes kunnen beoordelen en dan onze wijsheid kunnen uploaden zodat jij weer via de straling van de jouwe die plek kan deleten?
Am Yisrael Chai!

woensdag 28 augustus 2019 om 17:22
Uhh nee, dat iemand zei dat heb ik ook wel eens gehad, en gaat vanzelf wel weer over.fashionvictim schreef: ↑28-08-2019 17:21Wat had je ervan verwacht, eigenlijk? Dat wij via de straling van onze WIFI jouw flamoes kunnen beoordelen en dan onze wijsheid kunnen uploaden zodat jij weer via de straling van de jouwe die plek kan deleten?