Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
28-08-2019 16:23
Goed hoor!

Mooi!
Betty_Slocombe schreef:
28-08-2019 16:18
Het streven naar een diamanten huwelijk hoeft niet per se naïef te zijn, het kan ook gewoon een streven zijn. Iedereen kan dood neervallen of verliefd worden op de buurvrouw, maar in principe wil ik graag voor altijd bij mijn man blijven.
Dat heb ik ook, daar streven. We zijn volgend jaar al op de helft, 25 jaar samen. En ik vind hem nog steeds de leukste. Met hem leven is gezelliger dan in mijn eentje.
Solomio schreef:
28-08-2019 16:22
Nou ja, ik begrijp daar dus oprecht niets van.

Ik wil met mensen blijven zolang het goed gaat/leuk is/ positief iig.
Gaat het niet (meer), klaar dan.

En ik verbreek vriendschappen echt niet bij de eerste dwarse scheet, maar ik ga er ook niet enorm hard mijn best voor doen.

Wat ik hier vaak lees, over hoeveel moeite mensen doen om hun relatie te redden, dat ligt echt buiten mijn begripsvermogen.
Ja, dat kan natuurlijk.
Ik heb ook geen idee hoe lang ik het volhoud, maar de intentie is er.
Ik heb ook geen traditionele bruiloft gehad, daar was ik verschrikkelijk ongelukkig van geworden.
Thermoskan heeft een nieuw topic. De openingszin klinkt als de start van een rap of een gedicht: "k heb twee kennissen (van 16 en 22 jaar. Ze gedragen zich als proleten."

Goed woord, proleet. Hopelijk wordt het een tokkietopic.
Wat zou er eigenlijk terecht komen van mensen die anderen 'proleten' noemen?

(Kinderpijler)
Phineas schreef:
28-08-2019 16:49

(Kinderpijler)
Zo lang ze hun voeten niet op tafel leggen komt het vast wel goed.
Betty_Slocombe schreef:
28-08-2019 16:39
Ik heb ook geen traditionele bruiloft gehad, daar was ik verschrikkelijk ongelukkig van geworden.
Wij hebben het vergelijkbaar als jullie gedaan.
Bijna 14 jaar bij elkaar toen, kind zat eraan te komen, toen met een klein clubje en een flinke buik getrouwd, gaan eten en dat was dat.
Ik zeg maar dat het een moetje was, maar het was gewoon pure luiheid. Zo was het ook geregeld.
Inmiddels 33 jaar samen.
There is always something happening, and it's usually right now
Betty_Slocombe schreef:
Thermoskan heeft een nieuw topic. De openingszin klinkt als de start van een rap of een gedicht: "k heb twee kennissen (van 16 en 22 jaar. Ze gedragen zich als proleten."

Door jouw post daar heb ik zowaar een nieuw woord geleerd :P
Phineas schreef:

(Kinderpijler)
Die laten straks hun OP gummen door de mod van dienst.
Solomio schreef:
28-08-2019 16:14
Ik begreep het als kind al niet, en ik begrijp het nog steeds niet.
Ik kan me voorstellen dat je zo veel van iemand houdt dat je hoopt dat je de rest van je leven met diegene samen zult zijn.
Maar in mijn realiteit zijn contacten meestal niet voor het leven, maar voor een bepaalde periode.
Geldt ook voor relaties.

Het gaat mij niet om het trouwen op zich, maar om het (in mijn ogen zeer naïeve) idee dat je vastlegt dat je de komende 50 jaar bij diegene wilt blijven.
Ah, dat snap ik wel. Man en ik zijn zo "naïef", maar weten ook dat je op voorhand nooit kunt weten of en hoe lang je bij elkaar blijft. Toch vonden wij het fijn om te trouwen en hopen we op 'tot de dood ons scheidt'. Scheelt mss dat onze beide ouders nooit gescheiden zijn.
Betty_Slocombe schreef:

Is dat onze perfecte moeder?
...
gezondheid/vulva-twijfels/list_messages/448414

Can't be unread, dus dacht deel het even :yes:
Anárion schreef:
28-08-2019 17:09

Nee denk het niet.
Anárion schreef:
28-08-2019 17:09
Nee. Dit is iemand die malle topics opent en vervolgens nooit meer terugkomt. Wat ik me in dit geval wel kan voorstellen, want haar topic wordt nu niet direct met gejuich ontvangen :proud:
Star² schreef:
28-08-2019 17:10

En bedankt..
...
Star² schreef:
28-08-2019 17:10

Fijn.
Maud*de*Braose schreef:
28-08-2019 16:18
Ik zou wel willen weten hoe het met Leo is.
Ik ook, ik reed een week geleden door haar dorp. Tenminste, ik weet niet of ze daar nog steeds woont maar ze was daar komen wonen jaren geleden.

Ik dacht mij te herinneren dat ze een huis met heel veel raampjes had.. Nog op gelet.. Zou ze hier.

Ik heb haar nooit ontmoet ofzo. Ik was gewoon fan. Vind haar lief, grappig, wijs, en nog veel meer.

Hoop dat het goed met haar gaat. Waarom schrijft hier niet meer?
Klaar mee? Perma ( zal toch niet)
Lady*Voldemort schreef:
28-08-2019 17:16
Fijn.

O het is al leeggehaald :bonk:
benmamma schreef:
28-08-2019 17:17
Ik ook, ik reed een week geleden door haar dorp. Tenminste, ik weet niet of ze daar nog steeds woont maar ze was daar komen wonen jaren geleden.

Ik dacht mij te herinneren dat ze een huis met heel veel raampjes had.. Nog op gelet.. Zou ze hier.

Ik heb haar nooit ontmoet ofzo. Ik was gewoon fan. Vind haar lief, grappig, wijs, en nog veel meer.

Hoop dat het goed met haar gaat. Waarom schrijft hier niet meer?
Klaar mee? Perma ( zal toch niet)

Nee geen perma, klaar met gezuig en gedrag van sommige mensen.
Star² schreef:
28-08-2019 17:17
O het is al leeggehaald :bonk:
Met liefde plaats ik de op terug hoor.
Maar twijfelde of dat wel kon. :winkie:
yasmijn schreef:
28-08-2019 16:21
Goed,
Fijn!
Utakar schreef:
28-08-2019 17:18
Wat had je ervan verwacht, eigenlijk? Dat wij via de straling van onze WIFI jouw flamoes kunnen beoordelen en dan onze wijsheid kunnen uploaden zodat jij weer via de straling van de jouwe die plek kan deleten?
Am Yisrael Chai!
Utakar schreef:
28-08-2019 17:18

O dat kan prima hoor, maar termen als bedpret en potje plezier niet.
fashionvictim schreef:
28-08-2019 17:21
Wat had je ervan verwacht, eigenlijk? Dat wij via de straling van onze WIFI jouw flamoes kunnen beoordelen en dan onze wijsheid kunnen uploaden zodat jij weer via de straling van de jouwe die plek kan deleten?
Uhh nee, dat iemand zei dat heb ik ook wel eens gehad, en gaat vanzelf wel weer over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven