Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 28 augustus 2019 om 21:20
Oh, die forummer. Tsja, laat ik het zo zeggen.. een, eehhh, interessant verschijnsel.Maud*de*Braose schreef: ↑28-08-2019 21:14Hier is vast al over nagepraat. Maar ik las het "niet verkracht" topic. Wat een nare, vrouwenhatende, giftige ideeen houdt een bepaalde forummer er op na. Bah, akelige kneus.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

woensdag 28 augustus 2019 om 21:22
Vanmorgen is daar over gepraat hier, en toen heb ik een blik geworpen in dat topic. Ik werd er onpasselijk van. Ga niet verder lezen daar, bah.
Ik hou ook van Say Yes... vooral de bridesmaidsafleveringen waren goed voor heel veel drama, zalig. Maar trouwen heb ik al eens gedaan. Scheiden was zo duur, dat ga ik niet weer doen.
Ik hou ook van Say Yes... vooral de bridesmaidsafleveringen waren goed voor heel veel drama, zalig. Maar trouwen heb ik al eens gedaan. Scheiden was zo duur, dat ga ik niet weer doen.
woensdag 28 augustus 2019 om 21:26

woensdag 28 augustus 2019 om 21:29
De keren dat ik het heb gezien vond ik het nogal hysterisch gedoe.
enn wijzigde dit bericht op 30-08-2019 16:05
42.27% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 28 augustus 2019 om 21:35
Ik vind het sowieso een bijzonder topic. Niet in negatieve of positieve zin; alleen bijzonder om te lezen.Maud*de*Braose schreef: ↑28-08-2019 21:14Hier is vast al over nagepraat. Maar ik las het "niet verkracht" topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

woensdag 28 augustus 2019 om 21:49
Dat doen dan ook alleen Nous en ik.klavertje-vier2019 schreef: ↑28-08-2019 21:38Daar snap ik dan weer niets van, dat je je daar op kan verheugen![]()
Nous heeft al een trouwjurk en ik wil er geen.
Dan blijft de familie Kruys over.
solomio wijzigde dit bericht op 28-08-2019 21:50
17.72% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 28 augustus 2019 om 21:49
Nahja zo bijzonder dus. Kan niet eens het negatief vinden. Dacht alleen maar : Huh? Wat? Ok.
woensdag 28 augustus 2019 om 21:51

woensdag 28 augustus 2019 om 21:59
Ik kan mij er alles bij voorstellen dat dit werkt.Oudblond schreef: ↑28-08-2019 19:51Ik heb een collega die al 20 jaar getrouwd is en lat. Ze hebben beiden hun eigen huis aangehouden. Zij had al een (klein) kind dat hij geadopteerd heeft (vader overleden) en samen hebben ze ook een kind. Ze zijn beiden creatieven en hebben hun eigen vakgebied waarin ze vaak thuis werken. Ze wonen op fietsafstand van elkaar. Werkt prima voor hen en de kinderen.
Ik schat de kans op een relatie klein in voor mezelf maar mocht dat nog eens gebeuren dan is Lat een prima relatievorm wat mij betreft.
Ben getrouwd geweest. Was leuk, simpel feestje, best leuk maar het geeft geen enkele garantie.

woensdag 28 augustus 2019 om 22:16
woensdag 28 augustus 2019 om 22:29
Tja, tis toch een minpuntje.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning