Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 3 november 2019 om 20:15
Schop onder de kont mag wel (van de anti-zuurtjes hè, niet van mij), zuur en cynisch mag niet.Betty_Slocombe schreef: ↑03-11-2019 19:40In een ander topic wordt er om het hardst geroepen dat mensen niet invoelend zijn, hard, dat kwetsbare TO's van dit forum weggejaagd worden door "schop onder de kont"-reacties. En dan moet ik hier weer lezen dat het helemaal niet verkeerd is wanneer iemand duidelijke tips van die strekking geeft aan een TO die overduidelijk niet best te pas is, mentaal gezien.
Ja, dat snap ik niet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 3 november 2019 om 20:23
zondag 3 november 2019 om 20:25
Het ligt er maar net aan bij welk groepje je aansluit.Betty_Slocombe schreef: ↑03-11-2019 20:23Ik snap er niet zo veel meer van. Ik moet blijkbaar in een en hetzelfde stramien reageren, want wat ik als logisch zag, is nu ineens verkeerd.
David Dunning
David Dunning

zondag 3 november 2019 om 20:30
Dat klopt wel ja.Betty_Slocombe schreef: ↑03-11-2019 20:29Ik vrees dat er geen groepje is voor mijn soort. Gelukkig heb ik genoeg statuur om in mijn eentje een groepje te zijn.

zondag 3 november 2019 om 20:38
Oke dat wil ik van je aannemen. Verder sta ik achter elk woord wat ik hier heb geschreven.

zondag 3 november 2019 om 21:23
Maar het is zo goed bedoeld.Betty_Slocombe schreef: ↑03-11-2019 19:40In een ander topic wordt er om het hardst geroepen dat mensen niet invoelend zijn, hard, dat kwetsbare TO's van dit forum weggejaagd worden door "schop onder de kont"-reacties. En dan moet ik hier weer lezen dat het helemaal niet verkeerd is wanneer iemand duidelijke tips van die strekking geeft aan een TO die overduidelijk niet best te pas is, mentaal gezien.
Ja, dat snap ik niet.

zondag 3 november 2019 om 21:27
Nee en dat houden we zo.Bruintjedebeer schreef: ↑03-11-2019 21:26Ken ik jou?
Goed bedoeld is tenminste iets.
Maar ik ken iemand die HAAT goede bedoelingen.

zondag 3 november 2019 om 21:28
Precies hetzelfde, en ook dan zeg ik het als ik iets allejezus dom advies vind.

zondag 3 november 2019 om 21:31

zondag 3 november 2019 om 21:32
Bruintjedebeer schreef: ↑03-11-2019 21:31Zoals ik al zei: Vraag dan gewoon wie ik was.
Ik vind dit soort verdachtmakingen echt erg irritant.
Als jij zo graag bekend wil maken wie je was, dan doe je dat. Nu zit je steeds mensen uit te lokken om het te vragen, waarom?

zondag 3 november 2019 om 21:32
Ik praat erover in Napraat. Omdat ik graag napraat. Over topics.
Het is niets anders, het stoort me gewoon. Tegen iemand met een gebroken been ga je ook niet zeggen dat je gewoon je dag lekker duidelijk moet indelen. Tegelijkertijd vond ik het niet wenselijk dat topic te gebruiken, dus doe ik het hier.
Andere domme adviezen storen me ook. Bijvoorbeeld het topic over sparen en beleggen, wat nu een soort wedstrijd verpissen is voor allemaal mannelijke forummers die Heel Veel Verstand van beleggen hebben, maar het allemaal met elkaar oneens zijn. Heel grappig.

zondag 3 november 2019 om 21:33
Het is vaak wel heel handig als je iets weet van het onderwerp.
Maar..dan nog reageren veel mensen heel vaak vanuit hun eigen ervaring/kennis/onkunde/van horen zeggen.
Omdat sport bij hen hielp moet het wel voor iedereen helpen. Of omdat iemand dat ene speciale dieet ( of juist geen dieet) hebt gevolgd en 200 kilo ben afgevallen, helpt dat voor iedereen.
Zag het net nog in hernia topic. Fysio is heel belangrijk na operatie!
Ehm.. Niet per se. Soms is het heel belangrijk dat je juist geen fysio gaat nemen/doen na de operatie.
Maar van mij mag iedereen bijna alles schrijven wat ze willen in welk topic dan ook. Net als dat mensen daar weer wat van vinden.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 03-11-2019 21:35
7.82% gewijzigd
zondag 3 november 2019 om 21:34
De meeste goede bedoelingen zijn vooral goed bedoeld voor de gever zelf.Bruintjedebeer schreef: ↑03-11-2019 21:26Ken ik jou?
Goed bedoeld is tenminste iets.
Maar ik ken iemand die HAAT goede bedoelingen.
David Dunning
David Dunning

zondag 3 november 2019 om 21:34
zondag 3 november 2019 om 21:35
Dan krijg je dus wel commentaar.
David Dunning
David Dunning