Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 1 januari 2020 om 20:26
Tuuutaaatuuuutaaa... geen idee...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 1 januari 2020 om 20:46
Ik ook van ellende. Ik vind en vond het een verschrikkelijk. Wat een zeiklied.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 1 januari 2020 om 21:00
Kun je nagaan hoe diep iemand zit.charlottew88 schreef: ↑01-01-2020 20:46Ik ook van ellende. Ik vind en vond het een verschrikkelijk. Wat een zeiklied.

woensdag 1 januari 2020 om 21:04
Dat zou ook nog kunnen.
woensdag 1 januari 2020 om 21:04

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 1 januari 2020 om 21:09
charlottew88 schreef: ↑01-01-2020 21:04Ik wens je in dit nieuwe jaar beter met jou gaat. Ik wens jou alle goeds toe. Ik vind jou een lieve forummer.

woensdag 1 januari 2020 om 22:02
Wil jij ff kappen met zo groot om hulp roepen als er net ergens een grote brand woedt... Schrik me wild.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

woensdag 1 januari 2020 om 22:42

woensdag 1 januari 2020 om 22:45
Kan je met knoflook in de buurt komen?Het-groepje schreef: ↑01-01-2020 22:42Lief dat je het vraagt, goed!
Hoofd doet nog pijn maar hij lijkt verder ok, is ook erg vrolijk. Nu ik het zo opschrijf is dat wel gek, meestal is het een brompot en vandaag een en al gegiechel. Hmmmm![]()
donderdag 2 januari 2020 om 09:23

donderdag 2 januari 2020 om 09:28
relaties/mijn-man-is-vreemdgegaan-met-o ... ges/455075
Deze bedoel je?
Ik vraag me af of het verzonnen is, maar serieus te nemen is het wat mij betreft in elk geval niet. Alleen al doordat TO 1 keer per 7 pagina's reageert.
Deze bedoel je?
Ik vraag me af of het verzonnen is, maar serieus te nemen is het wat mij betreft in elk geval niet. Alleen al doordat TO 1 keer per 7 pagina's reageert.