Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 2 januari 2020 om 09:41
donderdag 2 januari 2020 om 09:44
Als ik dan NU begin met mijn reactie, ben ik vanavond pas klaar. Zelfs in opgeruimde toestand staan daar wel 80-100 dingen: flessen, potten, apparaten, planten, schalen met groente ...

donderdag 2 januari 2020 om 09:56
We hebben gewoon een rijtjeshuis uit de 70-er jaren, maar ik ken geloof ik niemand met een grotere keuken. Zojuist met stappen proberen te meten

donderdag 2 januari 2020 om 09:58
yette schreef: ↑02-01-2020 09:56We hebben gewoon een rijtjeshuis uit de 70-er jaren, maar ik ken geloof ik niemand met een grotere keuken. Zojuist met stappen proberen te metenik denk 2,5 meter aan de gootsteenkant, 2,5 bij het fornuis en 2 langs het barretje. Een u-vorm dus, met een paar flinke 'onbruikbare' hoeken.
Heerlijk hoor! Ik heb een pijpenlaatje (maar wel met een om-een-hoekje-aanrechtblad met ingebouwd fornuis

donderdag 2 januari 2020 om 10:05
Zéker heerlijk. Ik woon in m'n keukenherfstappeltaart schreef: ↑02-01-2020 09:58Heerlijk hoor! Ik heb een pijpenlaatje (maar wel met een om-een-hoekje-aanrechtblad met ingebouwd fornuis![]()

donderdag 2 januari 2020 om 10:07
Wat een verschrikkelijk naar mens is deze TO.
kinderen/stiefzoon-wil-hier-niet-meer-k ... ges/455152
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 2 januari 2020 om 10:25
Ja hè? Haar nick is ook leuk verzonnen.charlottew88 schreef: ↑02-01-2020 10:07Wat een verschrikkelijk naar mens is deze TO.

donderdag 2 januari 2020 om 12:11
Man man man. Sommige mensen hebben de lat wel heel laag liggen voor hun partner/voeden een extra kind op. Om te voorkomen dat je man de pan half leegeet terwijl jij aan het koken bent moet je hem een bakje rauwkost of nootjes geven om op te kauwen. Zo is hij even zoet en kun jij rustig koken...
Advies wat uitstekend werkt bij een 3 jarige peuter, maar mijn God... van mijn man verwacht ik iets meer dan dat

Advies wat uitstekend werkt bij een 3 jarige peuter, maar mijn God... van mijn man verwacht ik iets meer dan dat

donderdag 2 januari 2020 om 12:16
Malinois schreef: ↑02-01-2020 12:11Man man man. Sommige mensen hebben de lat wel heel laag liggen voor hun partner/voeden een extra kind op. Om te voorkomen dat je man de pan half leegeet terwijl jij aan het koken bent moet je hem een bakje rauwkost of nootjes geven om op te kauwen. Zo is hij even zoet en kun jij rustig koken...![]()
Mannen zijn volgens sommigen hier, zoals Luci al schreef, gehandicapte medemensen ofzo.

donderdag 2 januari 2020 om 12:31
Nou ja, misschien schiet ze vooral uit de bocht in het zich aangevallen voelen. Ik snap best dat het allemaal nogal gevoelig ligt. Alleen is het wel zaak dat ze zich irl daarboven stelt. Heb nog niet bijgelezen sinds mijn reactie vanochtend, dus misschien bedenk ik me zo wel
donderdag 2 januari 2020 om 12:32
Malinois schreef: ↑02-01-2020 12:11Man man man. Sommige mensen hebben de lat wel heel laag liggen voor hun partner/voeden een extra kind op. Om te voorkomen dat je man de pan half leegeet terwijl jij aan het koken bent moet je hem een bakje rauwkost of nootjes geven om op te kauwen. Zo is hij even zoet en kun jij rustig koken...![]()

Ik moet zeggen dat dat bij mij zou helpen, trouwens. Als iemand anders groente aan het snijden is, pik ik altijd wat van de plank. Wordt niet altijd gewaardeerd. Een bakje rauwkost is dan wel handig

Later is nu

donderdag 2 januari 2020 om 12:34

donderdag 2 januari 2020 om 12:38
Nou Luci, je weet dat ik je mag, maar ik vond jouw opmerkingen ook wel op het randje hoor.Luci_Morgenster schreef: ↑02-01-2020 12:34En als jij ze niet zo ziet of zo wil benaderen dan ben je doorgeslagen feminist.
Dat soort vrouwen ( en mannen) mogen van mij heel snel uitsterven.
Ik bedoel, feminisme is goed, maar er zijn grenzen. Zeker als het erom gaat dat je mannen als volwaardig moet beschouwen.

donderdag 2 januari 2020 om 12:40
Maud*de*Braose schreef: ↑02-01-2020 12:38Nou Luci, je weet dat ik je mag, maar ik vond jouw opmerkingen ook wel op het randje hoor.
Ik bedoel, feminisme is goed, maar er zijn grenzen. Zeker als het erom gaat dat je mannen als volwaardig moet beschouwen.
Sorry. Niet alle mannen hebben handjes natuurlijk.
Er zijn natuurlijk echt gehandicapte mannen zonder handen. Daar heb ik even geen rekening meegehouden. Dat was niet heel empatisch van mij.
Excuses.
donderdag 2 januari 2020 om 12:42

donderdag 2 januari 2020 om 12:42
Luci_Morgenster schreef: ↑02-01-2020 12:40Sorry. Niet alle mannen hebben handjes natuurlijk.
Er zijn natuurlijk echt gehandicapte mannen zonder handen. Daar heb ik even geen rekening meegehouden. Dat was niet heel empatisch van mij.
Excuses.
Die excuses hoef je niet aan mij te maken, die zou ik in dat topic maken.

donderdag 2 januari 2020 om 12:43
Luci_Morgenster schreef: ↑02-01-2020 12:40Sorry. Niet alle mannen hebben handjes natuurlijk.
Excuses.

donderdag 2 januari 2020 om 12:47
Excuses.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 2 januari 2020 om 12:48
Laat ik, nav mijn reacties die wat kort door de bocht lijken, als disclaimer toevoegen dat de slaapbank weer beneden staat omdat we zo beter waakdiensten kunnen draaien. Ook overdag. Heb ik ff niet gemeld toen ik mijn woonkamer omschreefcoolpack2 schreef: ↑02-01-2020 12:31Nou ja, misschien schiet ze vooral uit de bocht in het zich aangevallen voelen. Ik snap best dat het allemaal nogal gevoelig ligt. Alleen is het wel zaak dat ze zich irl daarboven stelt. Heb nog niet bijgelezen sinds mijn reactie vanochtend, dus misschien bedenk ik me zo wel![]()

Had (eer?)gisteren ook geen tijd om me nader toe te lichten terwijl sommigen me echt verkeerd begrepen.
Niet om sneu te doen of zo, verder meen ik alles wat ik zeg.
donderdag 2 januari 2020 om 13:07
Nou zag ik laatst op tv een jongeman zonder handen, die wél kon koken. Dus eigenlijk is dat ook geen excuus ...Luci_Morgenster schreef: ↑02-01-2020 12:40Sorry. Niet alle mannen hebben handjes natuurlijk.
Excuses.
Later is nu