Napraattopic deel 123

21-12-2019 01:00 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Fijn, zo'n topic over je inrichting. Nu ik uit verveling m'n eigen huis heb proberen te omschrijven, zie ik er onverwacht een logica achter. Geeft toch wat rust.

Godzijdank hebben we geen topic 'wat staat er op jouw aanrecht' @(
yette schreef:
02-01-2020 09:40
Fijn, zo'n topic over je inrichting. Nu ik uit verveling m'n eigen huis heb proberen te omschrijven, zie ik er onverwacht een logica achter. Geeft toch wat rust.

Godzijdank hebben we geen topic 'wat staat er op jouw aanrecht' @(

Zal ik 'm openen? :biggrin:
herfstappeltaart schreef:
02-01-2020 09:41
Zal ik 'm openen? :biggrin:
Als ik dan NU begin met mijn reactie, ben ik vanavond pas klaar. Zelfs in opgeruimde toestand staan daar wel 80-100 dingen: flessen, potten, apparaten, planten, schalen met groente ...
yette schreef:
02-01-2020 09:44
Als ik dan NU begin met mijn reactie, ben ik vanavond pas klaar. Zelfs in opgeruimde toestand staan daar wel 80-100 flessen, potten, apparaten, planten, schalen met groente ...

Wow o_o . Jij hebt een heule grote keuken!
02-01-2020 09:45
Wow o_o . Jij hebt een heule grote keuken!
We hebben gewoon een rijtjeshuis uit de 70-er jaren, maar ik ken geloof ik niemand met een grotere keuken. Zojuist met stappen proberen te meten :$ ik denk 2,5 meter aan de gootsteenkant, 2,5 bij het fornuis en 2 langs het barretje. Een u-vorm dus, met een paar flinke 'onbruikbare' hoeken.
yette schreef:
02-01-2020 09:56
We hebben gewoon een rijtjeshuis uit de 70-er jaren, maar ik ken geloof ik niemand met een grotere keuken. Zojuist met stappen proberen te meten :$ ik denk 2,5 meter aan de gootsteenkant, 2,5 bij het fornuis en 2 langs het barretje. Een u-vorm dus, met een paar flinke 'onbruikbare' hoeken.

Heerlijk hoor! Ik heb een pijpenlaatje (maar wel met een om-een-hoekje-aanrechtblad met ingebouwd fornuis :yes:
02-01-2020 09:58
Heerlijk hoor! Ik heb een pijpenlaatje (maar wel met een om-een-hoekje-aanrechtblad met ingebouwd fornuis :yes:
Zéker heerlijk. Ik woon in m'n keuken :) we zitten er meer dan in de woonkamer, ook met bezoek.
Wat een verschrikkelijk naar mens is deze TO.

kinderen/stiefzoon-wil-hier-niet-meer-k ... ges/455152
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
02-01-2020 10:07
Wat een verschrikkelijk naar mens is deze TO.

kinderen/stiefzoon-wil-hier-niet-meer-k ... ges/455152
Ja hè? Haar nick is ook leuk verzonnen.
Man man man. Sommige mensen hebben de lat wel heel laag liggen voor hun partner/voeden een extra kind op. Om te voorkomen dat je man de pan half leegeet terwijl jij aan het koken bent moet je hem een bakje rauwkost of nootjes geven om op te kauwen. Zo is hij even zoet en kun jij rustig koken... :P

Advies wat uitstekend werkt bij een 3 jarige peuter, maar mijn God... van mijn man verwacht ik iets meer dan dat
Malinois schreef:
02-01-2020 12:11
Man man man. Sommige mensen hebben de lat wel heel laag liggen voor hun partner/voeden een extra kind op. Om te voorkomen dat je man de pan half leegeet terwijl jij aan het koken bent moet je hem een bakje rauwkost of nootjes geven om op te kauwen. Zo is hij even zoet en kun jij rustig koken... :P

Advies wat uitstekend werkt bij een 3 jarige peuter, maar mijn God... van mijn man verwacht ik iets meer dan dat

Mannen zijn volgens sommigen hier, zoals Luci al schreef, gehandicapte medemensen ofzo.
En dan ook nog zo'n feminismeroeptoeteramoebe. Mooi topic.
yette schreef:
02-01-2020 10:25
Ja hè? Haar nick is ook leuk verzonnen.
Nou ja, misschien schiet ze vooral uit de bocht in het zich aangevallen voelen. Ik snap best dat het allemaal nogal gevoelig ligt. Alleen is het wel zaak dat ze zich irl daarboven stelt. Heb nog niet bijgelezen sinds mijn reactie vanochtend, dus misschien bedenk ik me zo wel 😂
Malinois schreef:
02-01-2020 12:11

:rofl: waar?

Ik moet zeggen dat dat bij mij zou helpen, trouwens. Als iemand anders groente aan het snijden is, pik ik altijd wat van de plank. Wordt niet altijd gewaardeerd. Een bakje rauwkost is dan wel handig :P
Later is nu
Star² schreef:
02-01-2020 12:16
Mannen zijn volgens sommigen hier, zoals Luci al schreef, gehandicapte medemensen ofzo.
En als jij ze niet zo ziet of zo wil benaderen dan ben je doorgeslagen feminist.

Dat soort vrouwen ( en mannen) mogen van mij heel snel uitsterven.
Luci_Morgenster schreef:
02-01-2020 12:34
En als jij ze niet zo ziet of zo wil benaderen dan ben je doorgeslagen feminist.

Dat soort vrouwen ( en mannen) mogen van mij heel snel uitsterven.
Nou Luci, je weet dat ik je mag, maar ik vond jouw opmerkingen ook wel op het randje hoor.
Ik bedoel, feminisme is goed, maar er zijn grenzen. Zeker als het erom gaat dat je mannen als volwaardig moet beschouwen.
Maud*de*Braose schreef:
02-01-2020 12:38
Nou Luci, je weet dat ik je mag, maar ik vond jouw opmerkingen ook wel op het randje hoor.
Ik bedoel, feminisme is goed, maar er zijn grenzen. Zeker als het erom gaat dat je mannen als volwaardig moet beschouwen.

Sorry. Niet alle mannen hebben handjes natuurlijk.
Er zijn natuurlijk echt gehandicapte mannen zonder handen. Daar heb ik even geen rekening meegehouden. Dat was niet heel empatisch van mij.

Excuses.
Ik heb het inmiddels gelezen. Ik zou een man die weigert te koken irritanter vinden dan een man die wat uit de pan snoept, maar dat ben ik.

En dat je gelijk een 'overdreven feminist' bent, als je vindt dat een man ook wel wat in huis mag doen, daar blijf ik me over verbazen.
Later is nu
Luci_Morgenster schreef:
02-01-2020 12:40
Er zijn natuurlijk echt gehandicapte mannen zonder handen. Daar heb ik even geen rekening meegehouden. Dat was niet heel empatisch van mij.

Excuses.

Die excuses hoef je niet aan mij te maken, die zou ik in dat topic maken. :mrgreen:
Luci_Morgenster schreef:

Excuses.

:rofl:
Luci_Morgenster schreef:

Excuses.
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
coolpack2 schreef:
02-01-2020 12:31
Nou ja, misschien schiet ze vooral uit de bocht in het zich aangevallen voelen. Ik snap best dat het allemaal nogal gevoelig ligt. Alleen is het wel zaak dat ze zich irl daarboven stelt. Heb nog niet bijgelezen sinds mijn reactie vanochtend, dus misschien bedenk ik me zo wel 😂
Laat ik, nav mijn reacties die wat kort door de bocht lijken, als disclaimer toevoegen dat de slaapbank weer beneden staat omdat we zo beter waakdiensten kunnen draaien. Ook overdag. Heb ik ff niet gemeld toen ik mijn woonkamer omschreef :| Maar daar ligt dus een platgespoten kind waarvan we de ademhaling moeten controleren. Ik heb teveel tijd om online te zijn, maar te weinig tijd voor veel woorden.

Had (eer?)gisteren ook geen tijd om me nader toe te lichten terwijl sommigen me echt verkeerd begrepen.

Niet om sneu te doen of zo, verder meen ik alles wat ik zeg.
Bah Yet, wat ontzettend kut. :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Luci_Morgenster schreef:

Excuses.
Nou zag ik laatst op tv een jongeman zonder handen, die wél kon koken. Dus eigenlijk is dat ook geen excuus ...
Later is nu
Wat rot Yette, sterkte :redrose:
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven