Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 6 augustus 2015 om 13:53
wat nog willekeuriger en dus vreemder is, is dat de opmerking van ginge hier is gegumd,
maar de oorspronkelijke posting van struisvogelei nog gewoon in het 'wie mis je'-topic te lezen is.
dus hier wordt dit gezien als 'op de man spelen/provoceren' maar in dat andere topic mag je blijkbaar gewoon nickhinten.
hoewel daar ook weer gegumd is, maar dan postings van anderen. Het is dus maar net wie het zegt.
struisvogelei is niet nieuw, dat blijkt wel uit de postings.
trol, ik vraag het me af. wel een recalcitrant persoon in ieder geval.
en ik heb dus wel een vermoeden. maar ja, daar mag je het niet over hebben he.
maar de oorspronkelijke posting van struisvogelei nog gewoon in het 'wie mis je'-topic te lezen is.
dus hier wordt dit gezien als 'op de man spelen/provoceren' maar in dat andere topic mag je blijkbaar gewoon nickhinten.
hoewel daar ook weer gegumd is, maar dan postings van anderen. Het is dus maar net wie het zegt.
en ik heb dus wel een vermoeden. maar ja, daar mag je het niet over hebben he.
donderdag 6 augustus 2015 om 15:34
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 13:53:
wat nog willekeuriger en dus vreemder is, is dat de opmerking van ginge hier is gegumd,
en ik heb dus wel een vermoeden. maar ja, daar mag je het niet over hebben he.Misschien wordt alleen maar gegumd als mensen hinten naar oude nicks van anderen, niet als mensen hinten naar hun eigen oude nicks?
en ik heb dus wel een vermoeden. maar ja, daar mag je het niet over hebben he.Misschien wordt alleen maar gegumd als mensen hinten naar oude nicks van anderen, niet als mensen hinten naar hun eigen oude nicks?
donderdag 6 augustus 2015 om 15:41
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 15:34:
[...]
Misschien wordt alleen maar gegumd als mensen hinten naar oude nicks van anderen, niet als mensen hinten naar hun eigen oude nicks?
Ik heb hier niet geschreven dat die nicks een en dezelfde zijn hè. Alleen iets in de richting dat iemand die die nicks in 1 rijtje weet te zetten in het Wie mis je topic voor mij een hoog trollwaarschijnlijkheidsgehalte heeft.
Oeps. Schrijf ik het weer.
[...]
Misschien wordt alleen maar gegumd als mensen hinten naar oude nicks van anderen, niet als mensen hinten naar hun eigen oude nicks?
Ik heb hier niet geschreven dat die nicks een en dezelfde zijn hè. Alleen iets in de richting dat iemand die die nicks in 1 rijtje weet te zetten in het Wie mis je topic voor mij een hoog trollwaarschijnlijkheidsgehalte heeft.
donderdag 6 augustus 2015 om 15:45
donderdag 6 augustus 2015 om 15:52
quote:Gingembre schreef op 06 augustus 2015 @ 15:41:
[...]
Nou toch stoute Ginge.
Ik vond het wel frappant dat struisvogeldinges die drie oude nicks in een rijtje noemde. Dat waren toch nick van dezelfde persoon? Enniewee, hoe het ook zit, ik vind struisvogeldinges een nare zuigert.
Is me al in een paar topics opgevallen, telkens provoceren.
[...]
Nou toch stoute Ginge.
Ik vond het wel frappant dat struisvogeldinges die drie oude nicks in een rijtje noemde. Dat waren toch nick van dezelfde persoon? Enniewee, hoe het ook zit, ik vind struisvogeldinges een nare zuigert.
Is me al in een paar topics opgevallen, telkens provoceren.
donderdag 6 augustus 2015 om 15:54
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 15:52:
[...]
Ik weet het ook niet, vond het toen wel opvallend.
ik ook
want er zijn best wat mensen die die nicks aan elkaar weten te koppelen
dus dan wil je of laten weten dat je een oudgediende bent, of je wil gewoon trollen door die nicks -die nogal veel stof deden opwaaien- weer even lekker aan te halen.
[...]
Ik weet het ook niet, vond het toen wel opvallend.
ik ook
dus dan wil je of laten weten dat je een oudgediende bent, of je wil gewoon trollen door die nicks -die nogal veel stof deden opwaaien- weer even lekker aan te halen.
donderdag 6 augustus 2015 om 15:57
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 15:56:
[...]
ik vind het niet per definitie ongezellig
hier worden dingen besproken die in napraat besproken mogen worden
dan was het gekker wat er hier gisteravond gebeurdeIk zei ook niet 'wat ongezellig'
Ja wat er gister gebeurde was idioot. Maar goed.
[...]
ik vind het niet per definitie ongezellig
hier worden dingen besproken die in napraat besproken mogen worden
dan was het gekker wat er hier gisteravond gebeurdeIk zei ook niet 'wat ongezellig'
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 6 augustus 2015 om 16:01
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 15:54:
[...]
ik ook
dus dan wil je of laten weten dat je een oudgediende bent, of je wil gewoon trollen door die nicks -die nogal veel stof deden opwaaien- weer even lekker aan te halen.Ja, dat denk ik ook. Een beetje van beide denk ik. Want in andere topics schrijft zij/hij ook nogal provocerend.
[...]
ik ook
dus dan wil je of laten weten dat je een oudgediende bent, of je wil gewoon trollen door die nicks -die nogal veel stof deden opwaaien- weer even lekker aan te halen.Ja, dat denk ik ook. Een beetje van beide denk ik. Want in andere topics schrijft zij/hij ook nogal provocerend.
donderdag 6 augustus 2015 om 16:06
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 15:52:
[...]
Nou toch stoute Ginge.
Is me al in een paar topics opgevallen, telkens provoceren.Hij heeft zelf alweer gezegd wie die is. Doe maar eens loepen .
[...]
Nou toch stoute Ginge.
Is me al in een paar topics opgevallen, telkens provoceren.Hij heeft zelf alweer gezegd wie die is. Doe maar eens loepen .