Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrouwjagersma schreef:
13-07-2017 21:48
Bij deze.
Ik mis loepen. En ik vond het ook leuk toen de berichten op dit forum in chronologische volgorde verschenen.
Ja, dat was een mooie tijd.
vrouwjagersma schreef:
Bij deze.
Ik mis loepen. En ik vond het ook leuk toen de berichten op dit forum in chronologische volgorde verschenen.
Goed dat je het schrijft, nu is het duidelijk.
Life is short. Eat dessert first.
vrouwjagersma schreef:
13-07-2017 21:52
Ik ben erg voor duidelijkheid. Als jij dat ook bent, mag je in mijn groepje.
Ik wil best in je groepje maar het doel van je groepje is me niet helemaal duidelijk.
vrouwjagersma schreef:
Bij deze.
Het niet kunnen loepen heeft ook voordelen vind ik.

Berichten in chronologiche volgorde zou wel erg prettig zijn als dat weer terug komt
Ik ben erg voor duidelijkheid. Als jij dat ook bent, mag je in mijn groepje.
Afbeelding
Lady_Voldemort schreef:
13-07-2017 21:50
Ja, dat was een mooie tijd.
Het was een gunst, maar dat wisten we toen nog niet. Ach, zong Joni Mitchell niet ooit al "Don't know what you've got 'till it's gone"
Ik ben daarom op dit moment intens dankbaar dat ik álle 26 letters van het alfabet op dit forum mag gebruiken. En Umlauten. Wie weet hoe lang ons dit nog gegeven is? Pluk de dag, kinderen!
En de ava's zijn nog zichtbaar!

#dankbaar
Life is short. Eat dessert first.
Lady_Voldemort schreef:
13-07-2017 21:52
Ik wil best in je groepje maar het doel van je groepje is me niet helemaal duidelijk.
Iets met meer duidelijkheid, maar hoe precies is nog wat vaag. In ieder geval is er geen rol weggelegd voor vanillevla.
vrouwjagersma schreef:
13-07-2017 21:54
Het was een gunst, maar dat wisten we toen nog niet. Ach, zong Joni Mitchell niet ooit al "Don't know what you've got 'till it's gone"
Ik ben daarom op dit moment intens dankbaar dat ik álle 26 letters van het alfabet op dit forum mag gebruiken. En Umlauten. Wie weet hoe lang ons dit nog gegeven is? Pluk de dag, kinderen!
:proud:
Ik zie een slijmpost op het CM topic zou deze post ook verwijderd worden vanwege offtopic? Ik persoonlijk denk van niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrouwjagersma schreef:
13-07-2017 21:54
Dat prediken past je goed. Ik zou eens een carrièreswitch overwegen als ik jou was.
MoirenPhae schreef:
13-07-2017 22:00
Dat prediken past je goed. Ik zou eens een carrièreswitch overwegen als ik jou was.
Ook jij kunt je nog op het goede pad begeven! Het is nog niet te laat!
(Ik kijk Blues Brothers en ik raakte wellicht wat van het pad door James Brown als dominee. Sorry daarvoor)
charlottew88 schreef:
13-07-2017 21:56
Ik zie een slijmpost op het CM topic zou deze post ook verwijderd worden vanwege offtopic? Ik persoonlijk denk van niet.
Ik vermoed dat die post mag blijven
Ik pis sowieso in mijn broek van dankbaarheid dat we hier überhaupt nog mogen, en kunnen, posten.

En dat er dan nog mensen zijn die beginnen te nölen als hun post per ongeluk vier keer geplaatst wordt. Hoe halen die mensen het in hun hoofd, verdorie. Laat ze blij zijn, blij!
vrouwjagersma schreef:
13-07-2017 22:02
(Ik kijk Blues Brothers en ik raakte wellicht wat van het pad door James Brown als dominee. Sorry daarvoor)

Iedereen wordt daar wel een beetje emotioneel bij B-)
vrouwjagersma schreef:
13-07-2017 22:02
Spannend hoor, als je zo tegen me praat. Zou er bijna om knielen.
De Blues Brothers zingen nu Stand by your Man, dat is echt mijn favoriete moment in de film.
vrouwjagersma schreef:
13-07-2017 22:05
De Blues Brothers zingen nu Stand by your Man, dat is echt mijn favoriete moment in de film.

:rofl: :flirting: :rofl:
MoirenPhae schreef:
13-07-2017 22:05
Spannend hoor, als je zo tegen me praat. Zou er bijna om knielen.
Dat was dan ook weer niet de bedoeling.
Mijn hoofd lijkt een beetje op het forum (niet kunnen loepen, posts door elkaar, herhalende post, chaos...). Forummen is een beetje als lotgenotencontact #dankbaar
anoniem_350324 wijzigde dit bericht op 13-07-2017 22:13
0.31% gewijzigd
vrouwjagersma schreef:
13-07-2017 22:06
Dat was dan ook weer niet de bedoeling.
Gelukkig. Ik ben inmiddels echt te oud voor die grappen.
Nouschi schreef:
13-07-2017 22:10
Ik ben zo blij dat jullie hier nog allemaal komen :muziek:
Dan ben je hier gisteren zeker niet geweest, toen we zo gezellig druk waren over onze onderbroekse bosschages.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
13-07-2017 22:10
grapjas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven