Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 26 september 2017 om 00:37
Ik geloof Bruise wel, eigenlijk.Fee-de-Goede schreef: ↑26-09-2017 00:19Sorry Fee, ik bedoelde het wel zo maar dat was gewoon niet aardig van me.![]()
Raar woord, Miauwtasje. En dan zie je meteen daarna een ava met een boek over katten die de wereld beheersen. Een miauwboekje dus eigenlijk.
Vind ik niet zo'n héél gekke associatie.
Of het grappig en handig is om zo'n associatie dan ook meteen maar te posten, is natuurlijk een tweede.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 26 september 2017 om 00:40
dinsdag 26 september 2017 om 00:41
dinsdag 26 september 2017 om 00:45
Neem daarbij dat ik onlangs de avatar beter heb bekeken omdat ik niet goed begreep waarom ik knuffelheks soms voor Fee aanzie. Het is toch de avatar waar je (ik i.i.g.) in eerste instantie naar kijkt. En dan komt inderdaad na Miauw een boekje tevoorschijn. Dat was het eigenlijk. Dat het verkeerd over kon komen zie ik wel, maar was allerminst de bedoeling.
dinsdag 26 september 2017 om 00:48
Fijn dat jij dat wel gelooft. Lekker boeien ook.Dana schreef: ↑26-09-2017 00:37Ik geloof Bruise wel, eigenlijk.
Raar woord, Miauwtasje. En dan zie je meteen daarna een ava met een boek over katten die de wereld beheersen. Een miauwboekje dus eigenlijk.
Vind ik niet zo'n héél gekke associatie.
Of het grappig en handig is om zo'n associatie dan ook meteen maar te posten, is natuurlijk een tweede.
Zit gewoon helemaal niet te wachten om een gelinkt te worden aan miauwtasje en wat ze allemaal zegt en doet.
Verder was ik er al klaar mee hoor. Trusten.
dinsdag 26 september 2017 om 08:05
Zwemles is nog veel erger dan racisme.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 26 september 2017 om 08:41
Gandhi: even if you are a minority of one, the truth is the truth.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 26 september 2017 om 09:05
Ik wou er al vol ingaan bij het topic 'hoe beëindig ik dit racistisch' bij relaties, maar er staat 'tactisch'
dinsdag 26 september 2017 om 09:19
dinsdag 26 september 2017 om 09:20
Ja, want ik moet bijlezen, dus ik ga nog even overal op reageren.
dinsdag 26 september 2017 om 09:26
Het-groepje schreef: ↑25-09-2017 22:06Het wordt niet echt goedgepraat door diegene geloof ik.
Er zijn wel anderen die hun gebruikelijke riedeltje 'ik vind het leuk als mensen grapjes maken over mijn uiterlijk, dus racisme bestaat niet, alleen mensen die niet om komische humor kunnen lachen' afsteken.
Maar die hou je altijd.
Ik weet het wel zeker. Sterker nog, ik vind het bizar die aantijgingen hier, terwijl de mensen die hier reageren in 'kamp antiracisme' zitten, die aangifte gedaan hebben bij het meldpunt discriminatie, die keer op keer een reactie proberen te krijgen van de CM aangaande het openlijke racisme hier en ga zo nog maar even door. En tegen die mensen durf je te zeggen dat ze racisme goedpraten? Ga je ogen uit je kop schamen.
dinsdag 26 september 2017 om 09:32
Lady*Voldemort schreef: ↑25-09-2017 18:52
Naja je kunt ook te teergevoelig zijn. Wij hadden vroegah heel veel mensen in de familie die Piet heetten, en voor de duidelijkheid maakten we dan onderscheid in Rooie Piet, Snorrepiet en Piet Krul. En geen Piet die in huilen uitbarstte hoor, tijdens een familiefeestje.
Eens!
Er hangt toch verder geen oordeel aan? Als ze 'die lelijke rooie' zou zeggen wordt het een ander verhaal.
Star² maandag 25 september 2017 19:14
herfstappeltaart schreef: ↑25-09-2017 19:12
Dat noem ik geen sugarcoaten hoor. Wat jij beschrijft is gewoon een botte manier van iemand duiden.
Dat is jouw mening dat het bot is. Een ander vindt het prima.
Zo is RB ook gewoon de autist bijvoorbeeld.
Star² maandag 25 september 2017 19:21
MoirenPhae schreef: ↑25-09-2017 19:21
Sommige mensen zijn zo politiek correct dat ze niet meer kunnen zitten.
Die dikke, die rooie, die met die tieten, die lange, die dooie.
Ik zie het probleem niet.
Eens.
Maar ja, ik ben ook geen leuk mens, dus logisch.
Star² maandag 25 september 2017 19:27
Ttass schreef: ↑25-09-2017 19:23
Wordt dit nou goed geluld? Dus je mag gewoon zeggen hé kijk die "dikke neger" wauw mijn mond valt open.
Jij bent de eerste die er neger bijhaalt. We hadden het over een rooie.
Star² maandag 25 september 2017 19:34
Simitçi schreef: ↑25-09-2017 19:31
Dat staat nergens er staat wel dat over niet westerse mensen vrijwel niks gezegd mag worden, welke niet westerse wordt in het midden gelaten.
En daar heb ik het niet over. Dus Tass, hoe haal je het in je hoofd te suggereren dat ik iets goedpraat?
Naja je kunt ook te teergevoelig zijn. Wij hadden vroegah heel veel mensen in de familie die Piet heetten, en voor de duidelijkheid maakten we dan onderscheid in Rooie Piet, Snorrepiet en Piet Krul. En geen Piet die in huilen uitbarstte hoor, tijdens een familiefeestje.
Eens!
Er hangt toch verder geen oordeel aan? Als ze 'die lelijke rooie' zou zeggen wordt het een ander verhaal.
Star² maandag 25 september 2017 19:14
herfstappeltaart schreef: ↑25-09-2017 19:12
Dat noem ik geen sugarcoaten hoor. Wat jij beschrijft is gewoon een botte manier van iemand duiden.
Dat is jouw mening dat het bot is. Een ander vindt het prima.
Zo is RB ook gewoon de autist bijvoorbeeld.
Star² maandag 25 september 2017 19:21
MoirenPhae schreef: ↑25-09-2017 19:21
Sommige mensen zijn zo politiek correct dat ze niet meer kunnen zitten.
Die dikke, die rooie, die met die tieten, die lange, die dooie.
Ik zie het probleem niet.
Eens.
Maar ja, ik ben ook geen leuk mens, dus logisch.
Star² maandag 25 september 2017 19:27
Ttass schreef: ↑25-09-2017 19:23
Wordt dit nou goed geluld? Dus je mag gewoon zeggen hé kijk die "dikke neger" wauw mijn mond valt open.
Jij bent de eerste die er neger bijhaalt. We hadden het over een rooie.
Star² maandag 25 september 2017 19:34
Simitçi schreef: ↑25-09-2017 19:31
Dat staat nergens er staat wel dat over niet westerse mensen vrijwel niks gezegd mag worden, welke niet westerse wordt in het midden gelaten.
En daar heb ik het niet over. Dus Tass, hoe haal je het in je hoofd te suggereren dat ik iets goedpraat?