Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 januari 2018 om 18:35
SDe beste suggestie heb je toch echt ooit zelf gegeven, al was het toen in ontkennende vorm (en met minder bijpassende Nick)
Gestampte baby's.
En alle tere zieltjes moeten dan even wat ruimer denken en daar roerei van maken.
Gestampte baby's.
En alle tere zieltjes moeten dan even wat ruimer denken en daar roerei van maken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 27 januari 2018 om 18:38
Heheh, wel zo makkelijk natuurlijk.doornroosje9 schreef: ↑27-01-2018 18:33Iets gefrituurd natuurlijk. Dan hoef je je bed niet uit te komen.

zaterdag 27 januari 2018 om 18:39
Ik denk dat ik een gefrituurde baby ga proberen!

zaterdag 27 januari 2018 om 18:54

zaterdag 27 januari 2018 om 19:01
Nou, ik heb net dus per ongeluk de porridge pizza ontdekt.
Heel dun laagje boter en heel hoge stand in anti aanbak koekenpan.
Met olie is het net gefrituurd.
Frikandelbroodje als brunch uit de oven is misschien ook lekker.
Met real strong coffee.
Maar een koffiepannenkoek met banaan. https://www.okokorecepten.nl/recept/pan ... oek-banaan is in 10 min klaar.
Heel dun laagje boter en heel hoge stand in anti aanbak koekenpan.
Met olie is het net gefrituurd.
Frikandelbroodje als brunch uit de oven is misschien ook lekker.
Met real strong coffee.
Maar een koffiepannenkoek met banaan. https://www.okokorecepten.nl/recept/pan ... oek-banaan is in 10 min klaar.

zaterdag 27 januari 2018 om 19:36
Vis, gegeten bij het ontbijt. Brrrrrr.https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kipper_(vis)Pumps_italiaans schreef: ↑27-01-2018 18:06Kippers ken ik niet. Haggis wel, maar dan een halve portie. Daar gaat in Schotland de meeste havermout in.
Mijn Porridge is lekkerder. Is een beetje als een panhavermoutpizza zonder deeg.
Maar ik verzin maar wat nieuws. Een M&M pizza kan natuurlijk ook. Kippers is vast iets van snoep?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

zaterdag 27 januari 2018 om 19:43
Ja hoor.Lady*Voldemort schreef: ↑27-01-2018 19:41Grappig, ik heb net van allerlei voedingswaren in huis gehaald voor een Real English Breakfast morgen. Maar de kippers ben ik vergeten. Telt een blikkie zalm ook?
Blikkie zalm mag ook.

zaterdag 27 januari 2018 om 21:25
Was het tosti-ijzer van de B&B zeker kapotvrouwjagersma schreef: ↑27-01-2018 21:03Ik at ooit eens een Engels ontbijt met gefrituurde toast. Mijn hemel, wat een merkwaardig voedsel.

Ik was eens met toenmalige vriend in the middle of the Scottish nowhere en we zaten zonder leeftocht. Maar gelukkig is er daar altijd wel een pub, die is er namelijk overal waar meer dan twee woonhuizen gegroepeerd staan. Dus ik bij zo'n pub vragen of ze voor de volgende dag een paar sandwiches voor ons konden klaarmaken, komt die mevrouw even later aangeschommeld met een zak sandwiches voor een weeshuis. En ik mocht er nog niet eens voor betalen ook

zaterdag 27 januari 2018 om 21:44
Een soort van croutons, maar dan van reusachtige afmetingen? Lijkt mij ook niks.vrouwjagersma schreef: ↑27-01-2018 21:30Wat lief!
In het wonderschone veendorp M. is er een wokchinees waar ze het stokbrood frituren. Ik vroeg ze waarom. "Dat vinden de mensen hier lekker"
Het is niet lekker. Ik hou van brood. Ik hou van frituur. Maar de combinatie is niet zo hemels als je zou denken.

zaterdag 27 januari 2018 om 21:48
Ik zou t toch best willen proeven als brood- en frituurliefhebber!vrouwjagersma schreef: ↑27-01-2018 21:30Wat lief!
In het wonderschone veendorp M. is er een wokchinees waar ze het stokbrood frituren. Ik vroeg ze waarom. "Dat vinden de mensen hier lekker"
Het is niet lekker. Ik hou van brood. Ik hou van frituur. Maar de combinatie is niet zo hemels als je zou denken.

zaterdag 27 januari 2018 om 21:53
Je moet er ver voor rijden, denk ik. Ze hebben wel heel fijne spekkoek.redbulletje schreef: ↑27-01-2018 21:48Ik zou t toch best willen proeven als brood- en frituurliefhebber!
zaterdag 27 januari 2018 om 21:54
Toch stel ik mij er een soort wentelteefje bij voor, lekker!vrouwjagersma schreef: ↑27-01-2018 21:30Wat lief!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 27 januari 2018 om 21:57
Nee joh.
Ik gooi wel eens een stukje brood in de frietpan, om te zien of de olie heet genoeg is om naar behoren oliebollen in te kunnen bakken. En als dat dan boven gedreven komt is het echt geen wentelteefje hoor.
zaterdag 27 januari 2018 om 21:59
Wel op tijd eruit halen natuurlijk. Beetje suiker erop, hmmmm.Lady*Voldemort schreef: ↑27-01-2018 21:57Nee joh.
Ik gooi wel eens een stukje brood in de frietpan, om te zien of de olie heet genoeg is om naar behoren oliebollen in te kunnen bakken. En als dat dan boven gedreven komt is het echt geen wentelteefje hoor.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!