Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 januari 2018 om 22:16
Gefrituurd stokbrood is volgens mij net zo vies als armeluistrifle.vrouwjagersma schreef: ↑27-01-2018 21:30Wat lief!
In het wonderschone veendorp M. is er een wokchinees waar ze het stokbrood frituren. Ik vroeg ze waarom. "Dat vinden de mensen hier lekker"
Het is niet lekker. Ik hou van brood. Ik hou van frituur. Maar de combinatie is niet zo hemels als je zou denken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 27 januari 2018 om 22:32
Ik denk het. Nu is een wokrestaurant in Oost-Groningen runnen sowieso vrij goedkoop. Speklap op de teppanyaki en bij de verse groente van het wokbuffet zit iedereen te zoeken naar de blikchampignons. Allemaal niet verzonnen. Jullie weten dat ik van Chinees hou en van mijn geliefde regio, maar het kan ook té tokkie worden. Mijn hemel, als je niet eens de moeite neemt een schoon fleecevest aan te trekken en als de vrouwelijke gasten in het restaurant hun bier ook gewoon zo uit de fles drinken, dan voel ik me ineens toch wel wat te mondain voor dit etablissement.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑27-01-2018 22:29#ikwileenpaard
Dat gefrituurde brood is niet te vreten. In Wales gehad bij het ontbijt. Je aderen slippen direct dicht.
En dat vettige stokbrood is ook vies. Is dat soms een all you can eat dingetje? Dat je snel volzit ofzo?

zaterdag 27 januari 2018 om 22:35
Paard had je op kunnen eten als je het zat was.vrouwjagersma schreef: ↑27-01-2018 22:34Ik heb overigens ook lang getwijfeld tussen een paard en een kind. Uiteindelijk voor een kind gekozen, omdat het zou schelen in de kosten voor haver.
zaterdag 27 januari 2018 om 22:36
En een paardenzitje past zo slecht op de achterbank van de auto.vrouwjagersma schreef: ↑27-01-2018 22:34Ik heb overigens ook lang getwijfeld tussen een paard en een kind. Uiteindelijk voor een kind gekozen, omdat het zou schelen in de kosten voor haver.

zaterdag 27 januari 2018 om 22:37
Het is dat er geen paardenbijslag bestaat, anders was ik voor een paard gegaan.vrouwjagersma schreef: ↑27-01-2018 22:34Ik heb overigens ook lang getwijfeld tussen een paard en een kind. Uiteindelijk voor een kind gekozen, omdat het zou schelen in de kosten voor haver.

zaterdag 27 januari 2018 om 22:37
Joostisandersgeaard2 schreef: ↑27-01-2018 22:36En een paardenzitje past zo slecht op de achterbank van de auto.

Maar je hoeft geen paardenparty's te organiseren in een overdekt speelparadijs. Zie, het is zo makkelijk nog niet.
Doorslaggevend was uiteindelijk dat ik wel een baby kon baren en geen veulen.

zaterdag 27 januari 2018 om 22:40
Oef. Misschien toch even iets verder rijden.vrouwjagersma schreef: ↑27-01-2018 22:32Ik denk het. Nu is een wokrestaurant in Oost-Groningen runnen sowieso vrij goedkoop. Speklap op de teppanyaki en bij de verse groente van het wokbuffet zit iedereen te zoeken naar de blikchampignons. Allemaal niet verzonnen. Jullie weten dat ik van Chinees hou en van mijn geliefde regio, maar het kan ook té tokkie worden. Mijn hemel, als je niet eens de moeite neemt een schoon fleecevest aan te trekken en als de vrouwelijke gasten in het restaurant hun bier ook gewoon zo uit de fles drinken, dan voel ik me ineens toch wel wat te mondain voor dit etablissement.
Ik vond de Indianees in Assen heel lekker. Vertelde hij na een jaar dat het nu zo goed ging dat hij van blik overging op verse groente

zaterdag 27 januari 2018 om 22:41
Dat zouden veel hechtingen zijn geweest...vrouwjagersma schreef: ↑27-01-2018 22:37![]()
Maar je hoeft geen paardenparty's te organiseren in een overdekt speelparadijs. Zie, het is zo makkelijk nog niet.
Doorslaggevend was uiteindelijk dat ik wel een baby kon baren en geen veulen.
Je mag een paard dan wel weer slaan met een zweep.

zaterdag 27 januari 2018 om 22:44
Dat interesseert mij dan weer geen ruk. Blikgroente is niet ongezonder dan verse groente, alleen minder gedoe. Dat laatste geldt trouwens niet als je je blikopener hebt uitgeleend aan de buurvrouw en nooit meer teruggekregen, dan moet je het blik openen met een broodmes en dat is beduidend meer gedoe dan de puntjes van de sperziebonen snijden.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑27-01-2018 22:40Oef. Misschien toch even iets verder rijden.
Ik vond de Indianees in Assen heel lekker. Vertelde hij na een jaar dat het nu zo goed ging dat hij van blik overging op verse groente![]()
zaterdag 27 januari 2018 om 22:45
En dat mag bij kinderen niet?

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 27 januari 2018 om 22:48
Het kan wel, mar voor het opeten van een paard kom je niet voor de rest van je leven in de forensische psychiatrie terecht.

Behalve bij champignons. Verse champignons zijn echt veel lekkerder dan blikvarianten. Behalve in pakjessoep met blokjes ham erin, dan.Lady*Voldemort schreef: ↑27-01-2018 22:44Dat interesseert mij dan weer geen ruk. Blikgroente is niet ongezonder dan verse groente, alleen minder gedoe. Dat laatste geldt trouwens niet als je je blikopener hebt uitgeleend aan de buurvrouw en nooit meer teruggekregen, dan moet je het blik openen met een broodmes en dat is beduidend meer gedoe dan de puntjes van de sperziebonen snijden.
De smaak is wel anders.Lady*Voldemort schreef: ↑27-01-2018 22:44Dat interesseert mij dan weer geen ruk. Blikgroente is niet ongezonder dan verse groente, alleen minder gedoe. Dat laatste geldt trouwens niet als je je blikopener hebt uitgeleend aan de buurvrouw en nooit meer teruggekregen, dan moet je het blik openen met een broodmes en dat is beduidend meer gedoe dan de puntjes van de sperziebonen snijden.

zaterdag 27 januari 2018 om 22:51
Nou ja, ik heb bij de Chinees wel eens uit de fles zitten lurken, maar dat was bij het carnavalsbuffet. Daar konden we ook gewoon lallend in de polonaise de zoveelste portie babi pangang ophalen, dus dan kon dat er ook nog wel bij.vrouwjagersma schreef: ↑27-01-2018 22:47Ik ook. Thuis. Maar niet in een restaurant, waar je aan een tafel zit te eten. Jij wel? Dit overigens niet veroordelend, slechts belangstellend.
Wat is je lievelingskleur fleecevest? Mijne rood.

zaterdag 27 januari 2018 om 23:04
Op reis ben ik nogal van de corona's en daarbij is t geen dilemma, de corona-etiquete is gewoon uit de fles!Lady*Voldemort schreef: ↑27-01-2018 22:39Ik drink mijn bier trouwens altijd uit de fles, behalve in een gelegenheid dus. En dan beschouw ik voor het gemak een AYCE ook maar als een gelegenheid. Maar ik voel me er altijd heel ongemakkelijk onder als ik mijn bier zo uit zo'n kutglaasje zit te nippen.

zaterdag 27 januari 2018 om 23:05
Dat kind kan je laten werken vanaf 15 jaar ofzo, dat brengt meer op.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 27 januari 2018 om 23:08
Nee niet in een restaurant. Ik draag altijd hoodies, meestal donkerblauw.vrouwjagersma schreef: ↑27-01-2018 22:47Ik ook. Thuis. Maar niet in een restaurant, waar je aan een tafel zit te eten. Jij wel? Dit overigens niet veroordelend, slechts belangstellend.
Wat is je lievelingskleur fleecevest? Mijne rood.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!