Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 28 januari 2018 om 01:00
Als ie verzopen is in de curry echt niet. Jij proefde het toch ook niet voordat je het wist?
zondag 28 januari 2018 om 01:02
Elk bier is lekkerder uit de fles.redbulletje schreef: ↑27-01-2018 23:04Op reis ben ik nogal van de corona's en daarbij is t geen dilemma, de corona-etiquete is gewoon uit de fles!![]()

zondag 28 januari 2018 om 08:53
Dan niet. Meer ik eet het niet zo vaak verzopen in de saus.Lady*Voldemort schreef: ↑28-01-2018 01:00Als ie verzopen is in de curry echt niet. Jij proefde het toch ook niet voordat je het wist?
Die rubberen champignons zijn altijd erg.

zondag 28 januari 2018 om 09:50

zondag 28 januari 2018 om 10:35

zondag 28 januari 2018 om 10:39
Ik snap er ook geen reet van. En die tv-programma's met voorspellingen vind ik misdadig, ik begrijp niet dat dat mag.
zondag 28 januari 2018 om 10:39
Zwangerschapsyoga oké, dan gaan ze met hun vrouw mee.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑28-01-2018 08:54Tunnelvisie.
Wist niet dat er mannen naar zwangerschapsyoga gaan.
Maar gewone yoga?

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 28 januari 2018 om 10:43
Dat is gewoon een leugenachtig verhaal. Dat snap ik nog. Wat ik niet snap dat mensen kritiekloos erop in blijven gaan. Dat je dat liegen niet doorhebt?! Dat vind ik eigenlijk nog hilarischer.
zondag 28 januari 2018 om 10:44
Joostisandersgeaard2 schreef: ↑27-01-2018 22:40Oef. Misschien toch even iets verder rijden.
Ik vond de Indianees in Assen heel lekker. Vertelde hij na een jaar dat het nu zo goed ging dat hij van blik overging op verse groente![]()
Welke?
I wanna live my life with the volume full!

zondag 28 januari 2018 om 11:07
Voor wie graag kinderen wil; lees de do's en dont's van zwanger worden met viva.
Hij is de ' spermasergeant" en jij de " spermaheks".De eerste alinea heb ik wel 5x overnieuw gelezen en nóg snap ik het niet. Het mag een wonder heten dat ik alsnog kinderen heb gekregen.
Écht, wie schrijft zulke bagger?
Edit: De vrouw is óók de spermasergeant.
Hij is de ' spermasergeant" en jij de " spermaheks".De eerste alinea heb ik wel 5x overnieuw gelezen en nóg snap ik het niet. Het mag een wonder heten dat ik alsnog kinderen heb gekregen.
Écht, wie schrijft zulke bagger?
Edit: De vrouw is óók de spermasergeant.