Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb hier gisteren maar 1 hysteria gelezen en dat was FV. Zowel tegen feow en Solomio. Woorden verdraaien en blijven geloven in haar eigen waarheid. Nu nog. Geef niets hoor FV, want iedereen die jou wel begrijpt is hoogopgeleid en degene die emotions ebruiken zijn..... dom?

:blabla:
anoniem_331481 wijzigde dit bericht op 28-04-2018 11:28
4.99% gewijzigd
Marana-- schreef:
28-04-2018 11:20
Je hoeft FV helemaal niet te stalken om te weten hoe haar gezinssamenstelling is etc. Bij mij blijft zoiets gewoon plakken als je het vaak leest. Niet alleen van FV , ook van heel veel andere forummers.
Ik bedoel ook niet dat iedereen die wat dingen onthoudt haar (of iemand anders stalkt). Ik weet ook wel dat Fv een zoon en een dochter heeft, net zoals ik weet dat BGB zoons heeft bv. Maar dat is het ook wel ongeveer.

Ik heb echt bij niemand zó even binnen 5 minuten letterlijke quotes van jaren geleden paraat om maar elke strohalm aan te grijpen om een tegenstrijdigheid aan te tonen. En dat soort obsessieve gedrag gebeurt bij een aantal forummers wel en zelfs op regelmatige basis. Vind ik heel erg bizar en dus stalkerig overkomen.

Dat is niet hetzelfde als "oh ja, jij had 2 zoons en woont in Zwolle" ofzo. Het gaat echt veel verder.
Later bleek pas dat men die uiterlijkheden gewoon verzint, maar dat was me de eerste paar keer niet duidelijk.
Am Yisrael Chai!
PowerCube schreef:
28-04-2018 11:26
Meghan heeft oppervlakkig gezien zeker wat weg van Pippa, maar niet van Kate. Mensen met negroïde trekken of een biraciale afkomst kunnen best wat weg hebben van blanken en andersom. Lijkt mij. Verder spuugzat van het gestaf, geklik en geban. Ik krijg daar NSB- en kleuterklasassociaties bij. Afpakken die stafjes en gewoon op inhoud gaan discussiëren. Alternatief: vandaan blijven van discussies die je niet trekt.

Lijkt mij dus ook. En niet alleen ik:

https://www.ranker.com/list/other-race- ... hley-reign

Nummer 7 bijvoorbeeld vind ik een goed voorbeeld.
fashionvictim schreef:
28-04-2018 11:27
Jij vindt het niet absurd dat mensen dingen over het uiterlijk van mijn dochter schrijven die ik in ieder geval niet op dit forum geschreven heb?
Jij bent zelf donker, dat is bekend.
Hoe donker? Ik heb geen idee.
Ik neem wel aan dat je kinderen dan zeker ook getint zijn.
Ik dacht dat je dat ook wel eens geschreven hebt, maar echt geen idee en al helemaal geen zin om te gaan zoeken.
Meghan is blijkbaar donkerder dan jouw dochter?
Ook geen idee hoor, ik probeer het ook alleen maar te begrijpen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
fashionvictim schreef:
28-04-2018 11:27
Jij vindt het niet absurd dat mensen dingen over het uiterlijk van mijn dochter schrijven die ik in ieder geval niet op dit forum geschreven heb?

Niemand heeft letterlijk het uiterlijk van je dochter aangehaald of verzonnen. Men ging alleen uit van de veronderstelling dat jouw dochter biraciaal is. Wat ik absoluut niet absurd vind, gezien jouw Posts over jouw afkomst en die van de vader van je dochter.
Niemand heeft iets gezegd over hoe jouw dochter eruit ziet. Echt niet. Hold your horses
Star² schreef:
28-04-2018 11:29
Lijkt mij dus ook. En niet alleen ik:

https://www.ranker.com/list/other-race- ... hley-reign

Nummer 7 bijvoorbeeld vind ik een goed voorbeeld.
Ik zie ook wel een soort gelijkenis tussen hen (bedoel Meghan in dit geval).
anoniem_313781 wijzigde dit bericht op 28-04-2018 11:33
4.87% gewijzigd
MaryCrawley schreef:
28-04-2018 11:28
Ik bedoel ook niet dat iedereen die wat dingen onthoudt haar (of iemand anders stalkt). Ik weet ook wel dat Fv een zoon en een dochter heeft, net zoals ik weet dat BGB zoons heeft bv. Maar dat is het ook wel ongeveer.

Ik heb echt bij niemand zó even binnen 5 minuten letterlijke quotes van jaren geleden paraat om maar elke strohalm aan te grijpen om een tegenstrijdigheid aan te tonen. En dat soort obsessieve gedrag gebeurt bij een aantal forummers wel en zelfs op regelmatige basis. Vind ik heel erg bizar en dus stalkerig overkomen.

Dat is niet hetzelfde als "oh ja, jij had 2 zoons en woont in Zwolle" ofzo. Het gaat echt veel verder.

Bijzondere conclusie. Jij vindt het bizar dat iemand dat kennelijk wel onthoudt en dus is het stalkerig?
Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat niemand die hier heeft geschreven (Solo en Feow bijvoorbeeld) ook maar de intentie heeft om FV buiten dit forum om lastig te vallen.
MaryCrawley schreef:

Oh ik weet zeker nog wel een aantal opvallende quotes van sommige forummers. En ook nog ongeveer de topictitel dus die quotes kan ik ook binnen vijf minuten vinden.
MaryCrawley schreef:

Geen idee hoe lang jij hier al op het forum bent, ik al 14 jaar en FV mss ook wel zo lang.
En zo nu en dan komen we elkaar tegen.
Van veel vaste forummers weet ik inmiddels wel wat privé-dingen, zonder dat dat ook maar iets met stalkneigingen te maken heeft.

David Dunning
Star² schreef:
28-04-2018 11:33
Bijzondere conclusie. Jij vindt het bizar dat iemand dat kennelijk wel onthoudt en dus is het stalkerig?
Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat niemand die hier heeft geschreven (Solo en Feow bijvoorbeeld) ook maar de intentie heeft om FV buiten dit forum om lastig te vallen.
Lastig vallen buiten het forum...... daar heb ik inmiddels genoeg achterkamertjes voor. :biggrin:

David Dunning
Star² schreef:
Dit.

Ik onthoud trouwens ook de raarste dingen, dus dan stalk ik, begrijp ik? (Net zo kort door de bocht als sommige posts hier trouwens)
Life is short. Eat dessert first.
Star² schreef:
Hoho, dat laatste bedoel ik ook zeker niet.

Ik zeg alleen dat er hier mensen lijken te zijn die enorm obsessief en stalkerig reageren op een aantal andere forummers (nee, bedoel ik niet solo of feow mee). En ik ben niet de enige, er hebben wel meer mensen gezegd dat dat echt opvalt. En dan zie je als buitenstaander vast nog lang niet alles.
Marana-- schreef:
28-04-2018 11:34
Oh ik weet zeker nog wel een aantal opvallende quotes van sommige forummers. En ook nog ongeveer de topictitel dus die quotes kan ik ook binnen vijf minuten vinden.
Ik ook, ik heb een geheugen als een olifant. Vooral voor kleine nutteloze dingetjes helaas.
Niet alleen van dit forum onthoud ik veel. Ik hoef maar een roddelblad te lezen en het zit voor eeuwig in mijn hoofd.
Solomio schreef:
28-04-2018 11:35
Geen idee hoe lang jij hier al op het forum bent, ik al 14 jaar en FV mss ook wel zo lang.
En zo nu en dan komen we elkaar tegen.
Van veel vaste forummers weet ik inmiddels wel wat privé-dingen, zonder dat dat ook maar iets met stalkneigingen te maken heeft.
Dat bedoel ik ook helemaal niet en ik doel ook niet op jou.

Het valt heel vaak op dat er op FV veel meer als een gebeten hond wordt gereageerd, gezuigd, oude koeien bij worden gesleept, dan op de 10andere forummers die exact hetzelfde zeggen. Dat bedoel ik met obessief gedrag.
MaryCrawley schreef:
28-04-2018 11:37
Hoho, dat laatste bedoel ik ook zeker niet.

Ik zeg alleen dat er hier mensen lijken te zijn die enorm obsessief en stalkerig reageren op een aantal andere forummers (nee, bedoel ik niet solo of feow mee). En ik ben niet de enige, er hebben wel meer mensen gezegd dat dat echt opvalt. En dan zie je als buitenstaander vast nog lang niet alles.

Daar ben ik het mee eens, ik zie ze echter nu in deze paginalange discussie niet, dus vond je opmerking niet passen.
Als FV een plasje verkeerd heeft gedaan zijn er elke keer dezelfde forummers aanwezig, om haar op de vingers te tikken, dat vind ik bijzonder.
fashionvictim schreef:
Later bleek pas dat men die uiterlijkheden gewoon verzint, maar dat was me de eerste paar keer niet duidelijk.
Dat het om uiterlijk ging heb jij zelf erbij verzonnen, ik heb daar nooit iets over geschreven.
Dat ik vanuit rascistische motieven op jou reageer heb jij zelf verzonnen, meerdere keren.
Dat ik niet zuiver zou zijn en zelfs een stalker of gekkie heb jij verzonnen.

Het ergste wat ik geschreven heb is 'koekoek'.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Star² schreef:
28-04-2018 11:40
Daar ben ik het mee eens, ik zie ze echter nu in deze paginalange discussie niet, dus vond je opmerking niet passen.
Excuses als het dan lijkt alsof ik mensen hier aan het beschuldigen was. Dat was niet mijn intentie.

Ik bedoelde te zeggen dat ik best wel snap dat als je zoiets als jaren meemaakt dat je er ook gevoelig voor wordt of fel reageert. Het lijkt mij persoonlijk namelijk best wel naar en eng om zo'n doelwit te zijn.
Lucifermiauww schreef:
28-04-2018 10:02
Volgens mij ging het toch over het feit dat FV zelf racistische uitlatingen deed?

Ik zie al deze pagina's helemaal niemand beweren ( oke misschien Missi M maar die lees ik dus niet) dat racisme niet bestaat of niet voornamelijk gericht is tegen de niet blanke medemens. Niemand toch?

Mooi rondje geleuter. Dat wel.
:lol:

Ook eens met de rest van je post.
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 28-04-2018 11:47
4.08% gewijzigd
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
MaryCrawley schreef:

Het valt heel vaak op dat er op FV veel meer als een gebeten hond wordt gereageerd, gezuigd, oude koeien bij worden gesleept, dan op de 10andere forummers die exact hetzelfde zeggen. Dat bedoel ik met obessief gedrag.
Voor FV schijnen er ook andere regels te gelden. Waar een ander zowel een mening kan geven over racisme en ook in trashtopics kan schrijven, schijnt dat bij haar niet te kunnen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ttass schreef:
28-04-2018 11:41
Als FV een plasje verkeerd heeft gedaan zijn er elke keer dezelfde forummers aanwezig, om haar op de vingers te tikken, dat vind ik bijzonder.
O ja? Dus oa Feow reageert altijd op haar? En ik ook? Solo blijkbaar ook?

Sorry, maar dit is echt onzin.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
28-04-2018 11:47

+1
MaryCrawley schreef:

Omdat ze sterk en mondig is. Men wil haar altijd verzuipen in discussies, maar FV laat zich niet over zich heen lopen.

Ik hou van FV #powerwoman #sista
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 28-04-2018 11:52
3.45% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
28-04-2018 11:47

Het zal wel weer over ándere mensen gaan...
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven