Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 23 mei 2018 om 13:26
Exact.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 23 mei 2018 om 13:29
Kijk eens naar de mensen die het vragen. De weten dat denk ik helemaal niet.

woensdag 23 mei 2018 om 13:30
Omdat een iemand daarmee begon, post moet je zelf verwijderen voordat je op anoniem gaat, dat is al jaren zo.

woensdag 23 mei 2018 om 13:31

woensdag 23 mei 2018 om 13:33
Nee, ik heb 3 variaties op deze nick geprobeerd te registreren en krijg geen activatie-emails en de gemeenschapsbeheerder ziet echt neeeergens een registratie.
Dus gebruik ik 1 van mijn onherkenbare nicks. Volgens mij heb ik er nog 10 geristreerd. Voor elke pijler 1.

woensdag 23 mei 2018 om 13:36
Nou, wat zeik je dan?Moiren’ schreef: ↑23-05-2018 13:33Nee, ik heb 3 variaties op deze nick geprobeerd te registreren en krijg geen activatie-emails en de gemeenschapsbeheerder ziet echt neeeergens een registratie.
Dus gebruik ik 1 van mijn onherkenbare nicks. Volgens mij heb ik er nog 10 geristreerd. Voor elke pijler 1.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 23 mei 2018 om 13:38
woensdag 23 mei 2018 om 13:46
Er wordt met enige regelmaat gerefereerd aan en gelinkt naar lachen, gieren, brullen topics van voor de ijstijd.zazamaenade schreef: ↑23-05-2018 11:20Of achteraf de herkenbare details eruit halen. Dat verhoogt de leesbaarheid niet, maar wie leest er nog topics van een jaar oud ?
Ik heb zojuist wat zinnen gewist uit oude topics, en een paar posts van mezelf in een gesloten topic gestaft met de vraag om het te verwijderen.
Op geneuzel over alleen maar 'gezellige' zaken of huishoudelijke problemen zit ik ook niet te wachten, hoor.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 23 mei 2018 om 13:58
woensdag 23 mei 2018 om 14:00
Die hele wet gaat erg ver.
Je mag straks niet zomaar een groepsfoto voor een gebouw of muur maken als je niet eerst toestemming hebt gevraagd aan de eigenaar van de muur.
Ga je beginnen aan een cursus, dan moet de cursusleider toestemming vragen of zij je aanmeldformulier met je naam en adres in huis mag hebben.
LOEP ME MAAR aub.