Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
O ik zie het mod topic. Droog.
Ik ga nog wel op anoniem hoor. Was het sowieso al van plan, had alleen geen zin in de moeite. Nu maar wel doen.
Marana-- schreef:
23-05-2018 13:01
Pfff wat een paniek ineens allemaal zeg. Zelfs gaan vragen om alle posts te verwijderen. Toen je ze schreef was je er heus wel van bewust dat ze zouden blijven staan, tenzij je ze zelf zou leeghalen.
Exact.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik begrijp niet zo goed waarom iedereen nu om het verwijderen van alle posts gaat vragen. Dat is nooit mogelijk geweest (of je moet het zelf doen) en gaan ze nu natuurlijk ook niet doen.
IJskoffie schreef:
23-05-2018 13:26
Ik begrijp niet zo goed waarom iedereen nu om het verwijderen van alle posts gaat vragen. Dat is nooit mogelijk geweest (of je moet het zelf doen) en gaan ze nu natuurlijk ook niet doen.

Kijk eens naar de mensen die het vragen. De weten dat denk ik helemaal niet.
Wat een paniekvoetbal zeg.
Gelukkig is de Chinees vandaag open! Biertje erbij, voetbal op en heerlijk avondje voor de boeg. Who needs a forum?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
IJskoffie schreef:
Omdat een iemand daarmee begon, post moet je zelf verwijderen voordat je op anoniem gaat, dat is al jaren zo.
IJskoffie schreef:
Ik ook niet.
8102 schreef:
23-05-2018 13:29
Wat een paniekvoetbal zeg.

Daar doe jij anders met je topic net zo goed aan mee.
IJskoffie schreef:
Door jou heb ik elke keer zin in ijskoffie.
Moiren’ schreef:
Ik ga nog wel op anoniem hoor. Was het sowieso al van plan, had alleen geen zin in de moeite. Nu maar wel doen.
Kom je wel herkenbaar terug? :mrgreen:
Star² schreef:
23-05-2018 13:30
Daar doe jij anders met je topic net zo goed aan mee.
Wel nee, de uittocht was al aan de gang. En het was meteen welkom terug ook bij.
Nouschi schreef:
23-05-2018 13:31
Kom je wel herkenbaar terug? :mrgreen:
Nee, ik heb 3 variaties op deze nick geprobeerd te registreren en krijg geen activatie-emails en de gemeenschapsbeheerder ziet echt neeeergens een registratie.
Dus gebruik ik 1 van mijn onherkenbare nicks. Volgens mij heb ik er nog 10 geristreerd. Voor elke pijler 1.
Moiren’ schreef:
23-05-2018 13:31
Door jou heb ik elke keer zin in ijskoffie.
Lekker he? :koffie:
Nou wel lekker toch, grote schoonmaak hier.

Ik was sowieso al op anoniem, want Ainne is niet mijn echte naam :biggrin:
Moiren’ schreef:
23-05-2018 13:33
Nee, ik heb 3 variaties op deze nick geprobeerd te registreren en krijg geen activatie-emails en de gemeenschapsbeheerder ziet echt neeeergens een registratie.
Dus gebruik ik 1 van mijn onherkenbare nicks. Volgens mij heb ik er nog 10 geristreerd. Voor elke pijler 1.
Nou, wat zeik je dan? :rofl:
IJskoffie schreef:
23-05-2018 13:33
Lekker he? :koffie:
Ja!
Nouschi schreef:
23-05-2018 13:36
Nou, wat zeik je dan? :rofl:
Ik ga toch niet steeds opnieuw inloggen. Ingelogd blijven met 1 nick is al onmogelijk.
Star² schreef:
23-05-2018 13:25
O ik zie het mod topic. Droog.

Zie :proud: dat dus
ainne schreef:
23-05-2018 13:35
Nou wel lekker toch, grote schoonmaak hier.

Ik was sowieso al op anoniem, want Ainne is niet mijn echte naam :biggrin:
Kom je nú mee!
zazamaenade schreef:
23-05-2018 11:20
Of achteraf de herkenbare details eruit halen. Dat verhoogt de leesbaarheid niet, maar wie leest er nog topics van een jaar oud ?
Ik heb zojuist wat zinnen gewist uit oude topics, en een paar posts van mezelf in een gesloten topic gestaft met de vraag om het te verwijderen.

Op geneuzel over alleen maar 'gezellige' zaken of huishoudelijke problemen zit ik ook niet te wachten, hoor.
Er wordt met enige regelmaat gerefereerd aan en gelinkt naar lachen, gieren, brullen topics van voor de ijstijd.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik zie een forummer met 2 postings die op anoniem wil; misschien uit voorzorg, voor dat wat ze na 25 mei zou willen posten?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Moiren’ schreef:
23-05-2018 10:13
Gelukkig. Viva heeft besloten dat op anoniem gaan niet meer kan, ivm de nieuwe privacywet.
Wie dat bedacht heeft...

Die hele wet gaat erg ver.
Je mag straks niet zomaar een groepsfoto voor een gebouw of muur maken als je niet eerst toestemming hebt gevraagd aan de eigenaar van de muur.
Ga je beginnen aan een cursus, dan moet de cursusleider toestemming vragen of zij je aanmeldformulier met je naam en adres in huis mag hebben.
LOEP ME MAAR aub.
Ik kan er echt geen touw meer aan vastknopen. Ik ga uit voorzorg maar op anoniem. Vooral omdat ik de mods met hun vage acties niet zo heel hoog heb zitten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven