Nieuwe forummers

26-07-2008 11:55 712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij verklaren waarom er de laatste tijd zoveel nieuwe forummers zijn? Waarom zijn velen van hen zo hypersensitief / minder begaafd / getraumatiseerd / etc. en waarom moeten we van de Angels aardig tegen hen doen? Ligt het Yes-forum of het Libelle-forum plat? Valt het allemaal onder Sanoma en zijn de Finnen boos?
Bedoel ik.....
Alle reacties Link kopieren
Dan zijn wij hier schatjes
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Dat zég ik dus.
Alle reacties Link kopieren
Maar leo, zeg nou zelf: dat ís toch ook een beetje vreemde vraag? Sinds wanneer mag welke kat dan ook naar buiten X-D
Alle reacties Link kopieren
eleonora schreef op 29 juli 2008 @ 08:54:

[...]





Of je een Maine Coon naar buiten kunt laten......

Ik was een kattenhater, zou er geen mogen hebben en ik moest mijn kinderen ook maar meteen voor een auto gooien, als ik zó met mijn katten omging....



Vond ik vrij heftig.
Enige tijd geledne viel mij al op dat de gemiddelde katten maffia erger is dan de bvmaffia hier ;-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Nou idd Boro... Dat katten van nature in het wild leefden is blijkbaar te moeilijk om te begrijpen. Wij wilden ze perse naar binnen slepen voor ons eigen amusement, maar dat betekent niet dat ze ineens niet meer voor zichzelf kunnen zorgen. Trust me, dat kunnen zelfs die luie verwende volgevreten huiskatten van mij, als het moet. ;-)



Instinct blijft er in zitten, hoe hard je ze ook in kinderen probeert te veranderen. Dat niet respecteren, dat is pas katten-haterig in mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
eleonora schreef op 29 juli 2008 @ 08:54:

[...]





Of je een Maine Coon naar buiten kunt laten......

Ik was een kattenhater, zou er geen mogen hebben en ik moest mijn kinderen ook maar meteen voor een auto gooien, als ik zó met mijn katten omging....



Vond ik vrij heftig.
Damn....! @-(
Er zijn tegenwoordig zo ontzettend veel forummers dat ik 9 van de 10 keer echt niet zie of iemand nieuw is of al een jaar hier post. Jullie wel dan?



Verder vind ik dit topic (openingsposting van Didi dus) weer zo'n voorbeeld van kleutergedrag. Gloeiende, 'waarom moeten we van de Angels aardig tegen ze doen'.. Come on, doe 's normaal, zeg.



Had Didi altijd wel hoog zitten, intelligent enzo, postings met inhoud. Krijg je dit. Wass ist loos, mensen? Volle maan, chakra's in de war, verstopte energievelden?
Da's zeker dámn, Leo..
Eleonora: kan dat jij het mee vind vallen, heb zelf anders gezien. Ik lees al best een tijd mee en heb nieuwkomers topics zien openen met hele normale vragen die dan helemaal met de grond gelijk gemaakt werden. Op zich ben ik het met je eens dat het prettiger is als men gewoon rustig mee begint te posten en niet meteen als een kraai overal bovenuit probeert te komen. Maar ik ken iemand die hier kwam omdat ze ergens mee zat, ze wilde anoniem advies dus gooi je je vraag op een anoniem forum. De verwijten waren niet van de lucht! Dan vraag ik me af of je dat ook "er bovenuit steken" vind?



Hier zitten meiden van 17 (bij wijze van) en vrouwen van dik in de 40. Ik vind het onterecht om als oudere zo'n jonger iemand de grond in te boren omdat zij misschien wat naiever zijn en een andere kijk op dingen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een redelijke newbie hier... Heb persoonlijk geen toestanden ervaren aangaande 'oude' versus nieuwe forummers. Wel moet ik zeggen dat ik in deze korte tijd al drie keer op het punt gestaan heb het forum Aju te zeggen vanwege acties van de viva mods.

Ik vind het er serieus heel kleuterscholerig aan toe gaan voor wat betreft het 'modereren'.

Maargoed, ik ben er nog. Vind het forum tot nog toe toch te vermakelijk om mij door de kleuterjuffen te weerhouden ;-]
Alle reacties Link kopieren
ben hier sinds een jaartje. opende toen nog al een vrij pittige topic{ga ik niet over uitweiden} er zullen er zijn die het wel weten.

En daar waren de menigen ook niet van de lucht. had inderdaad beter kunnen doen wat eleonora schrijft,eerst een beetje rondneuzen en meelezen en er hier en daar eens een kwootje of geintje of goede raad tegen aan gooien.

Maar ik was dus al behoorlijk fout begonnen en dacht bij mezelf ik ga maar niet meer naar het forum. Bleef wel meelezen en schreef toen hier en daar weer eens.

Maar opende geen topics meer.

Totdat ik een flink probleem had of nou,ja mijn zoon.

na lang aarzelen heb ik toch een topic geopend daarover begon goed.Kreeg advies waar ik iets aan had.

Totdat iemand het nodig vond om in mijn topic er zo'n beetje zijn topic van te maken.

en na aanleiding daarvan opende hij zelf nog een ranzigere topic.

Toen heb ik besloten geen topics meer te openen en gewoon mee te schrijven en bij bepaalde onderwerpen me problemen onder de aandacht te brengen.



Dus ik wil hier mee zeggen,dat ik beetje op de achtergrond blijf,en als ik leuks,grappigs,verdrietigs etc. ik daar weleens op reageer.

Maar voordat ik een topic open....

Kan wel een tijdje duren.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven