Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
ik eigenlijk ook..

maar ben wel dol op poezenbeesten, al moet ik denk ik een nieuwe aanschaven als ik naar commune kom anders wordt het een vechtscheiding met vriendlief
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 21:48:

Mag ik als Sisterwive ook ongestoord boos doen en zaniken om niets?

Pretty please? Dat hoort bij je taak!
Nou dat moet ik wel even met de mevrouwen hier overleggen hoor....

Iris: alleen om de week op oneven dagen bij volle maan.

Ik ben al een tijdje op huizenjacht, vandaag weer, en ik ga uiteraard nog een x kijken (vrijdag al ) maar... dit zou hem best eens kunnen zijn.

Goede ruimte en wel wat kleine dingetjes maar ik kreeg voor het eerst het gevoel dat dit een Alice-huis is .
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 juni 2016 @ 21:53:

Nou dat moet ik wel even met de mevrouwen hier overleggen hoor....

Iris: alleen om de week op oneven dagen bij volle maan.

Ik ben al een tijdje op huizenjacht, vandaag weer, en ik ga uiteraard nog een x kijken (vrijdag al ) maar... dit zou hem best eens kunnen zijn.

Goede ruimte en wel wat kleine dingetjes maar ik kreeg voor het eerst het gevoel dat dit een Alice-huis is .Is er ruimte voor ons allemaal?
quote:DianaBerrigan schreef op 21 juni 2016 @ 21:53:

[...]

Dat hoort bij je taak!

mee eens.

En wat is mijn taak dan, mobiele muziekbrigade ?
quote:DianaBerrigan schreef op 21 juni 2016 @ 21:56:

[...]

Is er ruimte voor ons allemaal?

Ja hoor eens, dit plan wist ik vanmiddag nog niet he...

Trouwens ik wil wel een ruimte voor mezelf want ik moet af en toe ff alleen zijn/kluizelaren.

(Uit Pluk vd pettenflat van Annie MG, geen kluizenaar maar een kluizelaar. Annie MG logica)
Jij speelt op de tamboerijn terwijl je om het vuur danst. Met wapperende okselharen.
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 22:00:

Jij speelt op de tamboerijn terwijl je om het vuur danst. Met wapperende okselharen.

Ja hoor es, ik ben (amateur) opera zangeres, opera of geen opera. That's the question.

Dat heb ik te bieden en daar doe je het maar mee .

En al mijn haar is kort, ik doe nie aan wapperen..

Trouwens ik zit nu de restanten van mijn turkse pizza op te eten, had honger...
Zolang het van rechtsdraaiende deeg is gemaakt vind ik het best.

Opera is lekker hysterisch, dus dat past goed bij onze commune .
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 juni 2016 @ 21:57:

[...]

mee eens.

En wat is mijn taak dan, mobiele muziekbrigade ?Opera zingen, panfluiten, chinese horoscoop lezen en de toekomst voorspellen met theeblaadjes
Ik wordt lastig gevallen door een meeuw ik zit rustig mijn broodje te eten en deze meeuw laat mij niet met rust waar ik ook heenga. Ik wacht op de bus naar huis hij laat zich niet wegjagen
Hij vindt je lief
Alle reacties Link kopieren
Heb je The Birds al gezien?

Ik zou m'n broodje gewoon opgeven...
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 22:12:

Zolang het van rechtsdraaiende deeg is gemaakt vind ik het best.

Opera is lekker hysterisch, dus dat past goed bij onze commune .

Daarom is het ook zo heerlijk om te zingen! Net nog de Barcarolle geoefend, dat is een zwoel liefdesduet .

Echt lachen...

Zo Diaan das een heel pakket... wil ik wel een boven modaal salaris voor, en de grootste kamer en ten alle tijden koffie beschikbaar. (Opera zangeressen mogen best de Diva uithangen d8 ik zo )
Ik was ooit orkestbode (ja echt), dus ik weet alles van divagedrag van Operazangers/zangeressen
quote:Ttass28 schreef op 21 juni 2016 @ 22:18:

Ik wordt lastig gevallen door een meeuw ik zit rustig mijn broodje te eten en deze meeuw laat mij niet met rust waar ik ook heenga. Ik wacht op de bus naar huis hij laat zich niet wegjagen [IMG]http://i68.tinypic.com/29yfn9w.jpg[/IMG]

Karel met de houten poot!! (Ook uit pluk, ben daar werkelijk mee doodgegooid en nu weer met alle neefjes en nichtjes. Is echt een lijdraad in mijn leven en dat van broer en zussen )

Stuur maar hierheen, leuk voor de katten... (waarvan er 1 vegetarisch is...)
Ja Karel! Dan is Ttass juffrouw Helderder!
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 22:24:

Ik was ooit orkestbode (ja echt), dus ik weet alles van divagedrag van Operazangers/zangeressen Mooi dan wordt jij mijn assistente
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 22:26:

Mevrouw helderder. Nee das mijn moeder al.

(Serieus... die hangt haar kleding op kleur en zelfs haar ondergoed ligt keurig op stapeltjes )
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 juni 2016 @ 22:32:

[...]

Mooi dan wordt jij mijn assistente

Dan geef ik alles bevallig aan. Deal!

OMG dat wordt oefenen
Maar we gaan off-topic (pas op voor de ban!) dus snel even zeuren!
Er is een leuk troll topic verwijderd

Phieuw op tijd iets te zeuren
quote:guirne schreef op 21 juni 2016 @ 22:21:

Heb je The Birds al gezien?

Ik zou m'n broodje gewoon opgeven...Nee heb ik niet gezien. Deze meeuw was erg brutaal.
Goed zo .

Nee taken verdelen is niet zeuren maar wel nutteloos in ons communie-idee.

Oww shit dat is niet nutteloos... ja behalve als we ruzie gaan maken erover, dan is het weer ontopic.

Ok ik ga zeuren, komt ie: ik ben morgen vast heel zielig en dan vind ik dat ik koffie en ontbijt op bed mag .

Mijn katten vertikken het dus nu ben ik heel zielig...
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 22:26:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven