Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
woensdag 24 augustus 2016 om 14:23
HET IS TE WAAAARMMM!!!!
zo.
En dan ook nog van die kranten abonnement aansmeerders bij de ingang van de supermarkt. Wat heb ik een hekel aan hun tactiek zeg: "gratis, krant mevrouw?"
en als je hem dan aanneemt beginnen ze over de aanbieding van zolang voor maar zoveel.
Het meisje net presteerde het zelfs om naar iemand te roepen "mevrouw, u vergeet wat!" (Vrouw draait zich verschrikt om) "uw gratis krant!"
Gelukkig heb ik het al lang door en roep meteen "Nee, die lees ik op mn werk!"
zo.
En dan ook nog van die kranten abonnement aansmeerders bij de ingang van de supermarkt. Wat heb ik een hekel aan hun tactiek zeg: "gratis, krant mevrouw?"
en als je hem dan aanneemt beginnen ze over de aanbieding van zolang voor maar zoveel.
Het meisje net presteerde het zelfs om naar iemand te roepen "mevrouw, u vergeet wat!" (Vrouw draait zich verschrikt om) "uw gratis krant!"
Gelukkig heb ik het al lang door en roep meteen "Nee, die lees ik op mn werk!"
woensdag 24 augustus 2016 om 14:52
quote:iris1969 schreef op 23 augustus 2016 @ 12:18:
Even zeuren: we zouden vandaag naar Walibi gaan maar we hebben het verschoven ivm verwachte regen en nu schijnt de zon.
Ik wil naar Walibi
Hahahaha... Beetje hetzelfde als het volgende voorbeeld: je bent ergens, zonder jas, het regent of je hebt het koud dus ga je een jas kopen. Dan heb je dat ding, gaat de zon schijnen, kan die jas weer uit. (ok, gejat van 'het leven is kut' van Jeroen van Merwijk)
Ik heb ook wat te mopperen: ik zit op mn werk, geen fuck te doen, zit me hier de pleuris te vervelen.
Wel uitgebreid tijd om te forummen, dat is dan wel weer leuk.
SD: ik vind al die straatverkopers bloedje irritant.
Bij een van die krantenjongens, is al heel lang geleden, maar ze liepen met kranten die ik leuk vond maar ik wist
dat dat alleen mocht als je een abonnement neemt.
Was zo 'n studenten jochie, ik zong toen al opera dus een beetje drama is een makkie .
Ik dacht, ok das echt een makkie.
Ik liep langs, die knul begon over die krant waarop ik met een zielig gezicht op een heel erg dramatisch toontje zei dat ik dan natuurlijkeen abonnement moest en dat lukte niet blablabla.
Die knul wist werkelijk niet waar die het zoeken moest, en met rode wangen stamelde hij iets van voor deze keer mevrouw, dan krijgt u hem mee.
Hoppa in de pocket dacht ik , toen ik weg liep hoorde ik die andere studenten die knul keihard uitlachen...
Ja ik ben een slecht mens, ik weet het maar dat was wel lachen...
Even zeuren: we zouden vandaag naar Walibi gaan maar we hebben het verschoven ivm verwachte regen en nu schijnt de zon.
Ik wil naar Walibi
Hahahaha... Beetje hetzelfde als het volgende voorbeeld: je bent ergens, zonder jas, het regent of je hebt het koud dus ga je een jas kopen. Dan heb je dat ding, gaat de zon schijnen, kan die jas weer uit. (ok, gejat van 'het leven is kut' van Jeroen van Merwijk)
Ik heb ook wat te mopperen: ik zit op mn werk, geen fuck te doen, zit me hier de pleuris te vervelen.
Wel uitgebreid tijd om te forummen, dat is dan wel weer leuk.
SD: ik vind al die straatverkopers bloedje irritant.
Bij een van die krantenjongens, is al heel lang geleden, maar ze liepen met kranten die ik leuk vond maar ik wist
dat dat alleen mocht als je een abonnement neemt.
Was zo 'n studenten jochie, ik zong toen al opera dus een beetje drama is een makkie .
Ik dacht, ok das echt een makkie.
Ik liep langs, die knul begon over die krant waarop ik met een zielig gezicht op een heel erg dramatisch toontje zei dat ik dan natuurlijkeen abonnement moest en dat lukte niet blablabla.
Die knul wist werkelijk niet waar die het zoeken moest, en met rode wangen stamelde hij iets van voor deze keer mevrouw, dan krijgt u hem mee.
Hoppa in de pocket dacht ik , toen ik weg liep hoorde ik die andere studenten die knul keihard uitlachen...
Ja ik ben een slecht mens, ik weet het maar dat was wel lachen...
woensdag 24 augustus 2016 om 18:56
Man, man, man, wat is het warm
Maar ik heb duidelijk een Happy vibe om me heen, want ik had van de week opeens een enorm leuk en totaal ongepast () intiem gesprek met een jonge man (27 jaar) die Groene Stroom op straat aan de man bracht, gisteren met 2 mannen (van 35) op mijn werk en vandaag met mijn opticien (van 48).
Het flirten hangt weer in de lucht
Maar ik heb duidelijk een Happy vibe om me heen, want ik had van de week opeens een enorm leuk en totaal ongepast () intiem gesprek met een jonge man (27 jaar) die Groene Stroom op straat aan de man bracht, gisteren met 2 mannen (van 35) op mijn werk en vandaag met mijn opticien (van 48).
Het flirten hangt weer in de lucht
woensdag 24 augustus 2016 om 19:27
Hier ook Ier
Ik geloof dat ik maar eens moet gaan geloven dat ik leuk ben
en dat er mensen zijn die dat zien
Had gister op de app ff een kleine discussie met date, en dat had ik in mn hoofd wat groter gemaakt dan het werkelijk is.
Totaal onnodig toen ik na werk heel ff langs ging omdat ik er mee zat.
Het is bloedheet, hij was druk, zn vader was er en zn zoontje (oei die is me een partij schattig ... bijna nog meer cute dan zn pa ) en desondanks nam hij even de tijd voor me en vooral, hij keek heel erg blij toen hij me zag
Had gewerkt tot 5 uur, het is loeiheet en ik had zo'n enorme zin in patat dat ik mn kook en gezondheidsprincipes mooi overboord gesmeten heb
Kom nou, ik ben zelf bijna gebraden, ga toch bij temperaturen a 86 graden toch eeeeecht niet in de keuken staan. Kom nou...
(Ok ik had bami vd slager liggen maar ik had zin in friet...)
Ier hoe zit het met die date??? Gebeurt daar niks mee?
Leuk he, onschuldig flirten...
Ik geloof dat ik maar eens moet gaan geloven dat ik leuk ben
en dat er mensen zijn die dat zien
Had gister op de app ff een kleine discussie met date, en dat had ik in mn hoofd wat groter gemaakt dan het werkelijk is.
Totaal onnodig toen ik na werk heel ff langs ging omdat ik er mee zat.
Het is bloedheet, hij was druk, zn vader was er en zn zoontje (oei die is me een partij schattig ... bijna nog meer cute dan zn pa ) en desondanks nam hij even de tijd voor me en vooral, hij keek heel erg blij toen hij me zag
Had gewerkt tot 5 uur, het is loeiheet en ik had zo'n enorme zin in patat dat ik mn kook en gezondheidsprincipes mooi overboord gesmeten heb
Kom nou, ik ben zelf bijna gebraden, ga toch bij temperaturen a 86 graden toch eeeeecht niet in de keuken staan. Kom nou...
(Ok ik had bami vd slager liggen maar ik had zin in friet...)
Ier hoe zit het met die date??? Gebeurt daar niks mee?
Leuk he, onschuldig flirten...
woensdag 24 augustus 2016 om 19:50
vrijdag 26 augustus 2016 om 10:53
godsamme krake was idd warm gister, moest ook nog een dubbele dienst draaien, *krijg je als je geen zomer krachten aanneemt en de helft op vakantie is*
gelukkig laten krantenverkopers mij altijd met rust, maar die donateurs die moeten me wel altijd hebben, vroeger trapte ik er ook altijd in maar nu echt niet, zet meest strakke resting bitchface op en loop snel door als ik ze zie
gelukkig laten krantenverkopers mij altijd met rust, maar die donateurs die moeten me wel altijd hebben, vroeger trapte ik er ook altijd in maar nu echt niet, zet meest strakke resting bitchface op en loop snel door als ik ze zie
vrijdag 26 augustus 2016 om 18:50
Ik word onderhand ook gestoord van die straatverkooplui, deze week weer onze krantenvrienden.
Ik mompel al vanaf een afstandje 'opzouten, opt*ven, oppleuren...
Denk dat ik dat als me lastig vallen nog een x hardop ga zeggen ook
Ik had me voorgenomen niet te mopperen en gewoon te genieten, maar godsodejuutjes, ik ben ongeveer gebraden en gesudderd...
Ik wil storm en regen....
Ik mompel al vanaf een afstandje 'opzouten, opt*ven, oppleuren...
Denk dat ik dat als me lastig vallen nog een x hardop ga zeggen ook
Ik had me voorgenomen niet te mopperen en gewoon te genieten, maar godsodejuutjes, ik ben ongeveer gebraden en gesudderd...
Ik wil storm en regen....
vrijdag 26 augustus 2016 om 21:11
vrijdag 26 augustus 2016 om 21:17
Of hij too good to be true is is inderdaad ook een vraag die meespeelt, maar de hoofdvraag is: durf ik weer opnieuw in het diepe te springen? Moet ik mijn hart niet wat beter beschermen?
Uiteraard kun je dan zeggen: maak je niet druk en geniet gewoon, maar ik ken mezelf onderhand wel een beetje en weet dus dat ik geen casual type ben. Ik ga er voor of niet.
Maar goed, morgen weet ik vast meer en wie weet heb ik me dan veel te druk gemaakt, want 3 weken geleden had ik van die hele man nog nooit gehoord, dus zo groot moet ik het ook weer niet maken.
Uiteraard kun je dan zeggen: maak je niet druk en geniet gewoon, maar ik ken mezelf onderhand wel een beetje en weet dus dat ik geen casual type ben. Ik ga er voor of niet.
Maar goed, morgen weet ik vast meer en wie weet heb ik me dan veel te druk gemaakt, want 3 weken geleden had ik van die hele man nog nooit gehoord, dus zo groot moet ik het ook weer niet maken.
vrijdag 26 augustus 2016 om 21:37
Jee Iris... ik heb echt precies hetzelfde.
Je zit als je een tijd single bent toch in een comfortzone en je moet toch even wat drempels over en dat vind ik ook lastig.
Maar het voelt wel goed en hij is erg lief en doet erg zn best voor me.
Dat maakt het wel steeds makkelijker om het wat los te laten en vooral te genieten.
En ik heb negatief denken altijd 'veilig' gevonden, maar idd wat jij zegt, als het onnodig is geweest (en dat is vaak zo) dan is dat verspilde energie.
En anders ga je ook niet dood...
Nou ja bij mij liep het ietsje anders, maar toen ik hem voor het eerst zag had ik niet kunnen denken dat we zouden gaan daten enz
Je zit als je een tijd single bent toch in een comfortzone en je moet toch even wat drempels over en dat vind ik ook lastig.
Maar het voelt wel goed en hij is erg lief en doet erg zn best voor me.
Dat maakt het wel steeds makkelijker om het wat los te laten en vooral te genieten.
En ik heb negatief denken altijd 'veilig' gevonden, maar idd wat jij zegt, als het onnodig is geweest (en dat is vaak zo) dan is dat verspilde energie.
En anders ga je ook niet dood...
Nou ja bij mij liep het ietsje anders, maar toen ik hem voor het eerst zag had ik niet kunnen denken dat we zouden gaan daten enz
zaterdag 27 augustus 2016 om 14:10
quote:iris1969 schreef op 26 augustus 2016 @ 19:17:
Ik was vanmiddag in de bios waar mijn neus en tenen er zowat af vroren. Het andere uiterste .
Morgen weer een date. Ik ben best een beetje zenuwachtig, want het is opeens zo echt allemaal. Koudwatervrees .
Herkenbaar?hahahaha lekker toch, tijdens het boodschappen heb ik echt in een kwartier in de koelcel gehangen en ik heb een ugly hair day voel me zo lelijk vriend vind dat ik me aanstel
Ik was vanmiddag in de bios waar mijn neus en tenen er zowat af vroren. Het andere uiterste .
Morgen weer een date. Ik ben best een beetje zenuwachtig, want het is opeens zo echt allemaal. Koudwatervrees .
Herkenbaar?hahahaha lekker toch, tijdens het boodschappen heb ik echt in een kwartier in de koelcel gehangen en ik heb een ugly hair day voel me zo lelijk vriend vind dat ik me aanstel
zaterdag 27 augustus 2016 om 17:03
Je had een muts op kunnen zetten Nijn ...
Ik vind die megakoele ruimtes als ik zowat gebraden en gesmolten ben wel ok, maar de klap is zo groot daarna.
Ik ook date vanavond!! We zouden misschien gister ook wat gaan doen maar ik was helemaal gaar gister.
Lekker vanavond dus, zin in, maar ook hier wat kriebels net als bij Iris.
Idd. , het begint toch wel echt te worden allemaal.
Wel gek, voor mijn doen ben ik er erg rustig over, het voelt goed, ik voel me erg op mn gemak bij hem en ik geniet vooral
Have fun straks Iris!
Ik vind die megakoele ruimtes als ik zowat gebraden en gesmolten ben wel ok, maar de klap is zo groot daarna.
Ik ook date vanavond!! We zouden misschien gister ook wat gaan doen maar ik was helemaal gaar gister.
Lekker vanavond dus, zin in, maar ook hier wat kriebels net als bij Iris.
Idd. , het begint toch wel echt te worden allemaal.
Wel gek, voor mijn doen ben ik er erg rustig over, het voelt goed, ik voel me erg op mn gemak bij hem en ik geniet vooral
Have fun straks Iris!
zaterdag 27 augustus 2016 om 22:53
Date heeft me laten zitten. Ok hij had een rede maar ik ben not amused .
Hij zou later komen, was er op een gegeven moment klaar mee, ben voor straf de kroeg ingedoken .
Ik ga toch echt niet wanhopig worden voor een vent. Kom nou...
(Geloof niet dat hij echt kwaad in de zin had maar ik wil toch echt ff mn grenzen aangeven)
Als hij me echt leuk vindt dan doet ie zn best maar.
Hij zou later komen, was er op een gegeven moment klaar mee, ben voor straf de kroeg ingedoken .
Ik ga toch echt niet wanhopig worden voor een vent. Kom nou...
(Geloof niet dat hij echt kwaad in de zin had maar ik wil toch echt ff mn grenzen aangeven)
Als hij me echt leuk vindt dan doet ie zn best maar.
zaterdag 27 augustus 2016 om 23:43
quote:Alicemorgan82 schreef op 27 augustus 2016 @ 22:53:
Date heeft me laten zitten. Ok hij had een rede maar ik ben not amused .
Hij zou later komen, was er op een gegeven moment klaar mee, ben voor straf de kroeg ingedoken .
Ik ga toch echt niet wanhopig worden voor een vent. Kom nou...
(Geloof niet dat hij echt kwaad in de zin had maar ik wil toch echt ff mn grenzen aangeven)
Als hij me echt leuk vindt dan doet ie zn best maar.Jeetje wat kut. Hopelijk had hij een hele goede reden ervoor! Je laat een dame niet zomaar zitten.
Date heeft me laten zitten. Ok hij had een rede maar ik ben not amused .
Hij zou later komen, was er op een gegeven moment klaar mee, ben voor straf de kroeg ingedoken .
Ik ga toch echt niet wanhopig worden voor een vent. Kom nou...
(Geloof niet dat hij echt kwaad in de zin had maar ik wil toch echt ff mn grenzen aangeven)
Als hij me echt leuk vindt dan doet ie zn best maar.Jeetje wat kut. Hopelijk had hij een hele goede reden ervoor! Je laat een dame niet zomaar zitten.
zaterdag 27 augustus 2016 om 23:51
quote:Alicemorgan82 schreef op 27 augustus 2016 @ 17:03:
Je had een muts op kunnen zetten Nijn ...
Ik vind die megakoele ruimtes als ik zowat gebraden en gesmolten ben wel ok, maar de klap is zo groot daarna.
Ik ook date vanavond!! We zouden misschien gister ook wat gaan doen maar ik was helemaal gaar gister.
Lekker vanavond dus, zin in, maar ook hier wat kriebels net als bij Iris.
Idd. , het begint toch wel echt te worden allemaal.
Wel gek, voor mijn doen ben ik er erg rustig over, het voelt goed, ik voel me erg op mn gemak bij hem en ik geniet vooral
Have fun straks Iris!
jij bent gek et was 25 graden buiten
ah das niet leuk Alice, zal ik hem even komen zwepen
Je had een muts op kunnen zetten Nijn ...
Ik vind die megakoele ruimtes als ik zowat gebraden en gesmolten ben wel ok, maar de klap is zo groot daarna.
Ik ook date vanavond!! We zouden misschien gister ook wat gaan doen maar ik was helemaal gaar gister.
Lekker vanavond dus, zin in, maar ook hier wat kriebels net als bij Iris.
Idd. , het begint toch wel echt te worden allemaal.
Wel gek, voor mijn doen ben ik er erg rustig over, het voelt goed, ik voel me erg op mn gemak bij hem en ik geniet vooral
Have fun straks Iris!
jij bent gek et was 25 graden buiten
ah das niet leuk Alice, zal ik hem even komen zwepen
zondag 28 augustus 2016 om 01:26
Ja daarom ook de brede grijns erbij Nijn . Natuurlijk zet je met dit weer geen muts op...
Wat betreft date: eerlijk gezegd had ik de neiging om te appen 'doei, rot maar op' .
Maar ik wist wel dat dat niet echt handig was, en vriend met wie ik was gaf ook aan dat dat niet echt handig was.
Ik heb echter wel mn grenzen aangegeven en vooral aangegeven wat mijn gevoel was.
Het was ook wel een gevalletje miscommunicatie en hij had inderdaad een goede rede (als hij daar eerlijk over is maar daar ga ik maar van uit. Hij komt niet over als iemand die makkelijk liegt.)
Eerlijk gezegd ben ik verbaasd over mijzelf dat ik mn gevoelens geuit heb en heb gezegd dat ik dit niet zo tof vond.
Dat had ik een tijdje geleden niet gedaan. Dan liet ik het maar gewoon gaan.
Nu zeg ik veel makkelijker 'ok ik snap het maar ik vind dit niet leuk en ik voel me er vervelend over'.
Nu is het verder niet zo moeilijk, als ik hem weinig kan schelen zal er weinig actie en reactie komen, en als het hem wel wat doet zal die hoogstwaarschijnlijk zn best voor me doen.
(En eerlijk gezegd, ik vermoed dat het het 2e wordt, sterker nog, issie al mee begonnen
) Waarop ik wederom heb gezegd dat ik me lullig voel erover. Zo gemakkelijk geef ik me niet gewonnen. Girlpowerrrrrrrrrrrr
Dus nee, zwepen of van de brug afduwen hoeft nog niet , maar ik verwacht wel een week ontbijt op bed, een bloemencorso en een fanfare onder mijn balkon.
Op zn minst...
Wat betreft date: eerlijk gezegd had ik de neiging om te appen 'doei, rot maar op' .
Maar ik wist wel dat dat niet echt handig was, en vriend met wie ik was gaf ook aan dat dat niet echt handig was.
Ik heb echter wel mn grenzen aangegeven en vooral aangegeven wat mijn gevoel was.
Het was ook wel een gevalletje miscommunicatie en hij had inderdaad een goede rede (als hij daar eerlijk over is maar daar ga ik maar van uit. Hij komt niet over als iemand die makkelijk liegt.)
Eerlijk gezegd ben ik verbaasd over mijzelf dat ik mn gevoelens geuit heb en heb gezegd dat ik dit niet zo tof vond.
Dat had ik een tijdje geleden niet gedaan. Dan liet ik het maar gewoon gaan.
Nu zeg ik veel makkelijker 'ok ik snap het maar ik vind dit niet leuk en ik voel me er vervelend over'.
Nu is het verder niet zo moeilijk, als ik hem weinig kan schelen zal er weinig actie en reactie komen, en als het hem wel wat doet zal die hoogstwaarschijnlijk zn best voor me doen.
(En eerlijk gezegd, ik vermoed dat het het 2e wordt, sterker nog, issie al mee begonnen
) Waarop ik wederom heb gezegd dat ik me lullig voel erover. Zo gemakkelijk geef ik me niet gewonnen. Girlpowerrrrrrrrrrrr
Dus nee, zwepen of van de brug afduwen hoeft nog niet , maar ik verwacht wel een week ontbijt op bed, een bloemencorso en een fanfare onder mijn balkon.
Op zn minst...