Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
zondag 28 augustus 2016 om 12:38
zondag 28 augustus 2016 om 13:05
quote:Bblientje schreef op 27 augustus 2016 @ 18:14:
Leuk dames, love is in the air... wijntje tegen de zenuwen?
Had ik achteraf wel zin in eerlijk gezegd.. mjah ik nie drinken nie... (en over een maand heb ik dat mooi een jaar volgehouden en dat ga ik toch mooi wel ff halen...)
Fijn Ier!
Ik heb besloten het te vergeven en te vergeten. Zo'n ramp was het nou ook weer niet....
(En als ik hier al een drama van ga maken...)
Leuk dames, love is in the air... wijntje tegen de zenuwen?
Had ik achteraf wel zin in eerlijk gezegd.. mjah ik nie drinken nie... (en over een maand heb ik dat mooi een jaar volgehouden en dat ga ik toch mooi wel ff halen...)
Fijn Ier!
Ik heb besloten het te vergeven en te vergeten. Zo'n ramp was het nou ook weer niet....
(En als ik hier al een drama van ga maken...)
zondag 28 augustus 2016 om 13:12
quote:iris1969 schreef op 28 augustus 2016 @ 13:09:
Heel slim van je Alice, zowel over de wijn als over de drama's.
<---- koffie!
da lussik wel.
Ach... echt laten zitten heeft ie me natuurlijk niet echt. Dat is denk ik wat overdreven.
Miscommunicatie kan gebeuren, om hem hierom al van de brug te duwen dat is misschien wat overdreven
Heel slim van je Alice, zowel over de wijn als over de drama's.
<---- koffie!
da lussik wel.
Ach... echt laten zitten heeft ie me natuurlijk niet echt. Dat is denk ik wat overdreven.
Miscommunicatie kan gebeuren, om hem hierom al van de brug te duwen dat is misschien wat overdreven
zondag 28 augustus 2016 om 13:28
quote:Rue schreef op 22 augustus 2016 @ 22:11:
[...]
Wat ik heb gezien? Niks. We zijn een keer eerder geweest en hebben toen de bezienswaardigheden gedaan enzo. Daar vonden we echt geen reet aan. We kwamen nu alleen om te relaxen in een luxe hotel. Dat is gelukt. Serieus, ik vind Parijs echt zo niet leuk. Ik ben vast raar, maar ik vind het vies, slecht onderhouden en de mensen zijn zooo asociaal. Maar de trein was goedkoop en we zaten nu eigenlijk meer naast Parijs (Chantilly) en het hotel en de omgeving daarvan was wel mooi!
[...]
Wat ik heb gezien? Niks. We zijn een keer eerder geweest en hebben toen de bezienswaardigheden gedaan enzo. Daar vonden we echt geen reet aan. We kwamen nu alleen om te relaxen in een luxe hotel. Dat is gelukt. Serieus, ik vind Parijs echt zo niet leuk. Ik ben vast raar, maar ik vind het vies, slecht onderhouden en de mensen zijn zooo asociaal. Maar de trein was goedkoop en we zaten nu eigenlijk meer naast Parijs (Chantilly) en het hotel en de omgeving daarvan was wel mooi!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 28 augustus 2016 om 16:12
quote:iris1969 schreef op 28 augustus 2016 @ 13:14:
Nee het kanaal is al veel te vol door alle adviezen van Elle .
kanaal is vol maar heb hier nog wel ruimte in de Rijn... al heb ik imaginairy ook al een aantal mensen van de brug afgeduwd...
Ok Houston... we've got a problem....
Ben bang dat ik gevoelens aan het ontwikkelen ben en dat vind ik stom en dat maakt me onzeker en dat wil ik niet...
Mmm wat dat betreft toch maar de Rijn in...
Stomme kerels...
Nee het kanaal is al veel te vol door alle adviezen van Elle .
kanaal is vol maar heb hier nog wel ruimte in de Rijn... al heb ik imaginairy ook al een aantal mensen van de brug afgeduwd...
Ok Houston... we've got a problem....
Ben bang dat ik gevoelens aan het ontwikkelen ben en dat vind ik stom en dat maakt me onzeker en dat wil ik niet...
Mmm wat dat betreft toch maar de Rijn in...
Stomme kerels...
zondag 28 augustus 2016 om 20:02
zondag 28 augustus 2016 om 20:13
quote:Alicemorgan82 schreef op 28 augustus 2016 @ 20:02:
Jaaaaaaaa goed idee
Drie x raden wie er trouwens totaal onverwacht voor mn deur stond om nog ff live sorry te zeggen
Lief he!! !!
Hij doet wel erg zn best voor me dus ik mag denk ik gaan geloven dat hij me toch echt leuk vindt...
Trouwens, Iris, vertel!! Echt een leuke man??
Jaaaaaaaa hij vindt je echt leuk!!!! Een beetje vertrouwen in jezelf hebben hoor .
Mijn date is stabiel, grappig, staat stevig in zijn schoenen en hij snapt me. Ik geloof zelfs dat hij mijn hyperactieve, onlogische, chaotische, nogal felle persoonlijkheid echt leuk vindt .
Jaaaaaaaa goed idee
Drie x raden wie er trouwens totaal onverwacht voor mn deur stond om nog ff live sorry te zeggen
Lief he!! !!
Hij doet wel erg zn best voor me dus ik mag denk ik gaan geloven dat hij me toch echt leuk vindt...
Trouwens, Iris, vertel!! Echt een leuke man??
Jaaaaaaaa hij vindt je echt leuk!!!! Een beetje vertrouwen in jezelf hebben hoor .
Mijn date is stabiel, grappig, staat stevig in zijn schoenen en hij snapt me. Ik geloof zelfs dat hij mijn hyperactieve, onlogische, chaotische, nogal felle persoonlijkheid echt leuk vindt .
zondag 28 augustus 2016 om 20:35
Bij mij echt exact hetzelfde! Ik ben druk, chaotisch en onhandig maar dat vindt hij volgens mij alleen maar leuk...
En hij is totaal anders dan mn ex en euuhhh die collega.
Dat waren net als ik introverte types, hij is erg open en eerlijk.
En zelfstandig en relaxed.
Ik heb lang gedacht dat pcies dezelfde types juist handig zijn. Maar daar ben ik toch echt op teruggekomen. Relatie technisch werkt dat echt niet...
Beetje tegenwind is juist handig en leerzaam.
Grappig Iris, dat we zo gelijk op gaan
En hij is totaal anders dan mn ex en euuhhh die collega.
Dat waren net als ik introverte types, hij is erg open en eerlijk.
En zelfstandig en relaxed.
Ik heb lang gedacht dat pcies dezelfde types juist handig zijn. Maar daar ben ik toch echt op teruggekomen. Relatie technisch werkt dat echt niet...
Beetje tegenwind is juist handig en leerzaam.
Grappig Iris, dat we zo gelijk op gaan
zondag 28 augustus 2016 om 21:54
quote:SinDudas schreef op 28 augustus 2016 @ 21:46:
Zeg, zal ik de mods maar eens gaan verzoeken om de titel van dit topic te wijzigen in: Nutteloos DateZwijmel topic ?
Ok ontopic: gloeiende gloeiende...ben je die stomme kerels net zat, loop je een leukerd tegen het lijf en krijg je dit gesodehatseflats .
Gloeiende gloeiende...
Zeg, zal ik de mods maar eens gaan verzoeken om de titel van dit topic te wijzigen in: Nutteloos DateZwijmel topic ?
Ok ontopic: gloeiende gloeiende...ben je die stomme kerels net zat, loop je een leukerd tegen het lijf en krijg je dit gesodehatseflats .
Gloeiende gloeiende...
zondag 28 augustus 2016 om 22:40
Owww dat was wel een typfout zie ik net
Probleem is dat ik werkelijk geen idee heb wat ik wilde zeggen
Iets in de trand van 'zit je net in een lekkere periode waarin je geniet van je vrijgezelle leven en niet perse en vent hoeft, krijg je dit geouwehoer weer.
(Of zoiets, iets in die richting...)
Nee ik ben niet vlaams, snap soms mezelf gewoon niet...
Probleem is dat ik werkelijk geen idee heb wat ik wilde zeggen
Iets in de trand van 'zit je net in een lekkere periode waarin je geniet van je vrijgezelle leven en niet perse en vent hoeft, krijg je dit geouwehoer weer.
(Of zoiets, iets in die richting...)
Nee ik ben niet vlaams, snap soms mezelf gewoon niet...
zondag 28 augustus 2016 om 23:00
quote:Alicemorgan82 schreef op 28 augustus 2016 @ 22:40:
Owww dat was wel een typfout zie ik net
HAHA!
Probleem is dat ik werkelijk geen idee heb wat ik wilde zeggen
Iets in de trand van 'zit je net in een lekkere periode waarin je geniet van je vrijgezelle leven en niet perse en vent hoeft, krijg je dit geouwehoer weer.
(Of zoiets, iets in die richting...)
Nee ik ben niet vlaams, snap soms mezelf gewoon niet... Het is me nu helemaal duidelijk
Owww dat was wel een typfout zie ik net
HAHA!
Probleem is dat ik werkelijk geen idee heb wat ik wilde zeggen
Iets in de trand van 'zit je net in een lekkere periode waarin je geniet van je vrijgezelle leven en niet perse en vent hoeft, krijg je dit geouwehoer weer.
(Of zoiets, iets in die richting...)
Nee ik ben niet vlaams, snap soms mezelf gewoon niet... Het is me nu helemaal duidelijk