Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
van wie was die bloemencorso en fanfare vanmorgen onder mijn balkon



Jammer dat je date gisteren niet doorging Alice, maar gelukkig zie je het nu al weer een stuk zonniger in dan gisteren.



Mijn date was fijn, diepgaand, gezellig, vrolijk en intiem. Ja dit wordt zeker vervolgd .
quote:Bblientje schreef op 27 augustus 2016 @ 18:14:

Leuk dames, love is in the air... wijntje tegen de zenuwen?

Had ik achteraf wel zin in eerlijk gezegd.. mjah ik nie drinken nie... (en over een maand heb ik dat mooi een jaar volgehouden en dat ga ik toch mooi wel ff halen...)



Fijn Ier!

Ik heb besloten het te vergeven en te vergeten. Zo'n ramp was het nou ook weer niet....

(En als ik hier al een drama van ga maken...)
Heel slim van je Alice, zowel over de wijn als over de drama's.



<---- koffie!
quote:iris1969 schreef op 28 augustus 2016 @ 12:38:

van wie was die bloemencorso en fanfare vanmorgen onder mijn balkon :mad krijg nou t****n... da was voor mij bedoeld, wel gloeiende...
quote:iris1969 schreef op 28 augustus 2016 @ 13:09:

Heel slim van je Alice, zowel over de wijn als over de drama's.



<---- koffie!

da lussik wel.



Ach... echt laten zitten heeft ie me natuurlijk niet echt. Dat is denk ik wat overdreven.

Miscommunicatie kan gebeuren, om hem hierom al van de brug te duwen dat is misschien wat overdreven
Nee het kanaal is al veel te vol door alle adviezen van Elle .
Even zeuren: zo terrasje pakken met mijn zus, maar nu is het dus weer te koud
Alle reacties Link kopieren
quote:Rue schreef op 22 augustus 2016 @ 22:11:

[...]





Wat ik heb gezien? Niks. We zijn een keer eerder geweest en hebben toen de bezienswaardigheden gedaan enzo. Daar vonden we echt geen reet aan. We kwamen nu alleen om te relaxen in een luxe hotel. Dat is gelukt. Serieus, ik vind Parijs echt zo niet leuk. Ik ben vast raar, maar ik vind het vies, slecht onderhouden en de mensen zijn zooo asociaal. Maar de trein was goedkoop en we zaten nu eigenlijk meer naast Parijs (Chantilly) en het hotel en de omgeving daarvan was wel mooi!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:iris1969 schreef op 28 augustus 2016 @ 13:14:

Nee het kanaal is al veel te vol door alle adviezen van Elle .

kanaal is vol maar heb hier nog wel ruimte in de Rijn... al heb ik imaginairy ook al een aantal mensen van de brug afgeduwd...



Ok Houston... we've got a problem....

Ben bang dat ik gevoelens aan het ontwikkelen ben en dat vind ik stom en dat maakt me onzeker en dat wil ik niet...

Mmm wat dat betreft toch maar de Rijn in...



Stomme kerels...
Niet tegenhouden die gevoelens. Ga er gewoon voor, anders kun je er net zo goed niet aan beginnen.



Ik probeer het ook. Doen we het samen. Deal?
Jaaaaaaaa goed idee



Drie x raden wie er trouwens totaal onverwacht voor mn deur stond om nog ff live sorry te zeggen

Lief he!! !!



Hij doet wel erg zn best voor me dus ik mag denk ik gaan geloven dat hij me toch echt leuk vindt...



Trouwens, Iris, vertel!! Echt een leuke man??
quote:Eindeloos schreef op 28 augustus 2016 @ 13:28:

[...]







Parijs liefhebber 1e klas hier dus ook:

quote:Alicemorgan82 schreef op 28 augustus 2016 @ 20:02:

Jaaaaaaaa goed idee



Drie x raden wie er trouwens totaal onverwacht voor mn deur stond om nog ff live sorry te zeggen

Lief he!! !!



Hij doet wel erg zn best voor me dus ik mag denk ik gaan geloven dat hij me toch echt leuk vindt...



Trouwens, Iris, vertel!! Echt een leuke man??

Jaaaaaaaa hij vindt je echt leuk!!!! Een beetje vertrouwen in jezelf hebben hoor .



Mijn date is stabiel, grappig, staat stevig in zijn schoenen en hij snapt me. Ik geloof zelfs dat hij mijn hyperactieve, onlogische, chaotische, nogal felle persoonlijkheid echt leuk vindt .
Bij mij echt exact hetzelfde! Ik ben druk, chaotisch en onhandig maar dat vindt hij volgens mij alleen maar leuk...

En hij is totaal anders dan mn ex en euuhhh die collega.

Dat waren net als ik introverte types, hij is erg open en eerlijk.

En zelfstandig en relaxed.



Ik heb lang gedacht dat pcies dezelfde types juist handig zijn. Maar daar ben ik toch echt op teruggekomen. Relatie technisch werkt dat echt niet...

Beetje tegenwind is juist handig en leerzaam.



Grappig Iris, dat we zo gelijk op gaan
Niet helemaal toch? Jij kent hem al langer en date ook al langer. Bij mij is alles nog in de allerprilste fase.
Zeg, zal ik de mods maar eens gaan verzoeken om de titel van dit topic te wijzigen in: Nutteloos DateZwijmel topic ?



quote:SinDudas schreef op 28 augustus 2016 @ 21:46:

Zeg, zal ik de mods maar eens gaan verzoeken om de titel van dit topic te wijzigen in: Nutteloos DateZwijmel topic ?



en sorry
Ja dat klopt, bedoelde meer de soort man en dat het bij allebei lekker loopt.

Is idd. Mijn 1e date wat lekker loopt tot nu toe.



Zn actie van vandaag vond ik best wel respectvol naar mij toe

Cute....
quote:SinDudas schreef op 28 augustus 2016 @ 21:46:

Zeg, zal ik de mods maar eens gaan verzoeken om de titel van dit topic te wijzigen in: Nutteloos DateZwijmel topic ?









Ok ontopic: gloeiende gloeiende...ben je die stomme kerels net zat, loop je een leukerd tegen het lijf en krijg je dit gesodehatseflats .

Gloeiende gloeiende...
ehm, typefout Alice? Snap niet wat je bedoelt



Ik kwam net weer vol frustraties thuis: WAARom rijden mensen 60 op een 80km weg???
Nee geen typfout maar jij zei dat we meer zaten te zwijmelen dan te zeuren, dus om ontopic te blijven een mopperpoging van mijn kant

(Ik heb qua schrijven soms de neiging om in codetaal te praten a la Davinci code, mm lievelingsfilm . )
Ja dat het een mopperpoging was zag ik, maar wat betekent dan "ben je die stomme kerels tegen" ?

Of ben jij misschien Vlaams en begrijp ik je daarom niet?
Owww dat was wel een typfout zie ik net

Probleem is dat ik werkelijk geen idee heb wat ik wilde zeggen



Iets in de trand van 'zit je net in een lekkere periode waarin je geniet van je vrijgezelle leven en niet perse en vent hoeft, krijg je dit geouwehoer weer.

(Of zoiets, iets in die richting...)



Nee ik ben niet vlaams, snap soms mezelf gewoon niet...
quote:Alicemorgan82 schreef op 28 augustus 2016 @ 22:40:

Owww dat was wel een typfout zie ik net



HAHA!



Probleem is dat ik werkelijk geen idee heb wat ik wilde zeggen



Iets in de trand van 'zit je net in een lekkere periode waarin je geniet van je vrijgezelle leven en niet perse en vent hoeft, krijg je dit geouwehoer weer.

(Of zoiets, iets in die richting...)



Nee ik ben niet vlaams, snap soms mezelf gewoon niet... Het is me nu helemaal duidelijk
Gelukkig, kan ik rustig gaan slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven