Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!

Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
Mijn haar is mislukt bij de kapper

Zelfde kapper als vorige keer, schijnbaar overgenomen door een andere keten ofzo, daarom heel goed in detail uitgelegd hoe het de vorige keer geknipt was. Maar dat kwam niet binnen schijnbaar.... Toen man aan het eind kwam binnenlopen zei hij dat het wel heeeeel kort was aan de achterkant. Inderdaad super kort en niet wat ik gehoopt had. Dat duurt minstens een jaar (zonder knippen) voordat dat weer een beetje oké is aangegroeid
quote:MinionX schreef op 08 juni 2015 @ 23:20:

ik erger me aan de rolluiken van de overburen. Die maken zo'n lawaai bij het naar beneden laten en weer naar boven doen. en dat gebeurt iedere avond en ieder morgen. en we wonen niet eens in een buurt waar het nodig is voor de veiligheid of het lawaai van het verkeer

Wij hebben ook zo'n rammelend rolluik bij het slaapkamerraam en nog nooit bij me opgekomen dat dat lawaai tegenhoudt. (doet het ook niet echt namelijk) Het maakt wel de slaapkamer lekker donker. Dat slaapt fijner. Vooral in deze periode, als het om 4.00 uur al weer licht wordt.

(niet dat dat jouw irritatie mee stopt natuurlijk)
quote:suzyqfive schreef op 09 juni 2015 @ 01:02:

Over burengerucht gesproken...

Wij hebben een hoekwoning en haaks op ons huis staat ook een rijtje huizen die met de tuin aan die van ons grenzen. Het dichts bij onze slaapkamer woont een gezin met 1 zoon en een grote koikarpervijver. En werkelijk waar... Elk weekend zitten ze om 7u in de tuin en elke keer gaat het hetzelfde...

Kind is drie maar prast amper, is meer klank uitstoten, vader praat ook niet op normale toon overigens maar het gaat ongeveer zo: BonK! (tuindeur wordt opengegooid) ahhh ahhh! (kind) kling kloing kloenk (een of ander speeltje) Bom! (Speeltje over het hekje). KLIK! (hekje open). NEE! Neenee! Niet doen! Niet in de vijver gooien. NEEEEE! (vader) Wheeeheeeheee (kind) Doe nou nietttt! Hou op! Moet je naar binnen, hè hu! (vader) ahhh oeeee uuuiijhjb auto! (kind) Neehee, niet doenn! (vader) tak tak tak spletsh papa! (kind) trrrringgggh (telefoon) JA? MET JOOP! (vader, fictieve naam) baf boef bips beng (speeltje kind) NEE DE KARPERS GAAN NOG NIET BEST, ZIT SCHUIM OP HET WATER (VADEr) enz enz... Zucht ;)

Oh wat irritant ja. Kan het me helemaal voorstellen.

Wij hebben ook buren met veel lawaai. Harde stemmen allemaal. Zelfs als er een keer geen ruzie is klinkt het nog of ze schreeuwen naar elkaar.

En dan blaft de hond, dat is irritant om half 7 's morgens. Ze gooien het beest naar buiten om die tijd en soms is de oppashond er dan ook. 2 grote honden in een wijk met alle achtertuinen tegen elkaar.

Dus hond: BLAF BLAF BLAF en dan buuv: NIET DOEN FIKKIE!!! KOP DICHT WODAN!! maar die honden luisteren nergens naar dus zij voegt alleen maar extra lawaai aan het toch al harde geluid toe.

(vandaar mijn conclusie dat rolluiken geen geluid tegenhouden)
Inlegkruisjes die niet goed plakken en dus na 2 minuten je bilspleet ingemigreerd zijn.
Je wat?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:Bieb2.0 schreef op 11 juni 2015 @ 11:15:

[...]

Wij hebben ook zo'n rammelend rolluik bij het slaapkamerraam en nog nooit bij me opgekomen dat dat lawaai tegenhoudt. (doet het ook niet echt namelijk) Het maakt wel de slaapkamer lekker donker. Dat slaapt fijner. Vooral in deze periode, als het om 4.00 uur al weer licht wordt.

(niet dat dat jouw irritatie mee stopt natuurlijk)donker maken kan ook met verduisteringsgordijnen... die maken een stuk minder lawaai
never a failure, always a lesson
quote:Vera8 schreef op 13 juni 2015 @ 20:46:

Je wat?Haha, stomme autocorrect.
quote:fireandice schreef op 13 juni 2015 @ 22:37:

[...]

donker maken kan ook met verduisteringsgordijnen... die maken een stuk minder lawaai Kan ja. Rolluik zat hier al toen ik er kwam wonen. Afhalen vind ik dan weer onnodig.
quote:fireandice schreef op 13 juni 2015 @ 22:37:

[...]

donker maken kan ook met verduisteringsgordijnen... die maken een stuk minder lawaai Gelukkig heb je er maar tweemaal per dag last van.
Maal het aantal ramen hahahaha

Het is een onbenullige ergernis he, dus je hoeft geen uitleg te geven.

Ik erger me aan het geluid van de klep van de ondergrondse afvalcontainer . Die staat onder mijn raam. Sommige mensen laten die met klap dichtvallen. Vanacht om half 2 ook zo'n malloot! Ik zat rechtop in bed van de schrik. Denken die mensen niet na ofzo?
anoniem_198831 wijzigde dit bericht op 14-06-2015 08:35
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
quote:fireandice schreef op 14 juni 2015 @ 08:27:

Maal het aantal ramen hahahahaZijn het zoveel ramen?
Dubbel
Mensen die bij openbare toiletten precies voor het poortje blijven staan om te zoeken naar muntgeld waardoor jij er niet uit kan
quote:nephthys schreef op 13 juni 2015 @ 20:45:

Inlegkruisjes die niet goed plakken en dus na 2 minuten je bilspleet ingemigreerd zijn.Sorry, maar:
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:fireandice schreef op 14 juni 2015 @ 08:27:

Maal het aantal ramen hahahaha

Het is een onbenullige ergernis he, dus je hoeft geen uitleg te geven.

Ik erger me aan het geluid van de klep van de ondergrondse afvalcontainer . Die staat onder mijn raam. Sommige mensen laten die met klap dichtvallen. Vanacht om half 2 ook zo'n malloot! Ik zat rechtop in bed van de schrik. Denken die mensen niet na ofzo?Ja dat snap ik ook niet... Hier worden op zondagavond vaak nog laat containers aan straat gezet, terwijl ik lig te pitten en wakker schrik van het vervelende geluid van die rammelende rollende containers. Ah ja, dat zijn helaas leefgeluiden waar je niet omheen kan helaas. Midden in de nacht herrie maken is gewoon aso.
Zijn dat nog leefgeluiden of wordt ons dat aangepraat omdat niemand zijn/haar gezonde verstand gebruikt?
That's the question....
Dat mensen hun kind op pad sturen met de megahond. Drie keer raden wie de baas is.

Schrik ik me het schompes van zo'n blaffend joekel als ik de hoek om kom.
quote:bankje schreef op 14 juni 2015 @ 08:39:

Mensen die bij openbare toiletten precies voor het poortje blijven staan om te zoeken naar muntgeld waardoor jij er niet uit kanIn dezelfde categorie: mensen die bij Albert Heijn door de ingangspoortjes lopen en dan meteen stil blijven staan om na te denken wat ze allemaal nodig hebben.
Winter is coming...
Eentje dicht bij huis: Dat fronsende gezicht van Cara Delevigne wat hier onderaan dit forum telkens verschijnt.

Ben er zo op uitgekeken dat het me onderhand begint te irriteren.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:winterqueen schreef op 19 juni 2015 @ 21:07:

[...]

In dezelfde categorie: mensen die bij Albert Heijn door de ingangspoortjes lopen en dan meteen stil blijven staan om na te denken wat ze allemaal nodig hebben.Daar rij ik dan per ongeluk tegenaan met mijn kar Sorry!!
Ik heb hier steeds vaker last van belletje trekkende kinderen. En nooit zeg ik er iets van, maar vandaag zou ik dat dus eens anders doen.

Bij nummer drie die gillend van het lachen wegrende bij mijn voordeur, viel ik uit. Bleek het een vriendje te zijn van buurjongetje, die -achteraf gezien- bij de verkeerde deur aanbelde. Jankend kind op de stoep, een angstig buurjongetje en twee buren die zich afvragen waar ik in godsnaam mee bezig ben. Die stonden natuurlijk net op de hoek en kregen alles mee. Bah.
Ik dacht rond een uur of 4 vanmiddag dat ze hier in de buurt bomen aan het omzagen waren wat ik al raar vond maar zo klonk het echt en ook behoorlijk hard. Net hoorde ik weer datzelfde geluid en blijkt het dus van een scooter of auto te komen die voorbij reed. Had echt even zoiets van als je toch weet dat je auto/scooter zo'n herrie maakt waarom doe je er dan niks aan?! Als ik al in bed had gelegen was ik er zeker wakker van geschrokken zo hard was het.

Ik erger mij dus aan vervoersmiddelen die onnodig veel herrie maken, is vast niet altijd iets aan te doen maar toch.
Ik mijd de radio om de geplugde plaatjes. Maar als ik de auto start begint in een onbewaakt moment de radio te spelen. vanochtend 2 x de auto gestart en beide keren Kensington gehoord. en dan de godganse dag Dotan. Ik verongeluk nog eens door het wisselen van radiozenders.
quote:pinta schreef op 22 juni 2015 @ 23:43:

Ik mijd de radio om de geplugde plaatjes. Maar als ik de auto start begint in een onbewaakt moment de radio te spelen. vanochtend 2 x de auto gestart en beide keren Kensington gehoord. en dan de godganse dag Dotan. Ik verongeluk nog eens door het wisselen van radiozenders.Wat zijn geplugde plaatjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven