Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
vrijdag 20 maart 2020 om 15:38
@phoebes : https://www.waterkant.net/suriname/2020 ... llen-gaan/
ander filmpje maar ook best lollig.
OV: hier rijd de bus wel gewoon, zijn wel een stuk leger zelfde geld voor de trams waarschijnlijk omdat de scholen dicht zijn en mensen thuis werken
ander filmpje maar ook best lollig.
OV: hier rijd de bus wel gewoon, zijn wel een stuk leger zelfde geld voor de trams waarschijnlijk omdat de scholen dicht zijn en mensen thuis werken
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 20 maart 2020 om 15:59
Rouge__ schreef: ↑20-03-2020 15:38@phoebes : https://www.waterkant.net/suriname/2020 ... llen-gaan/
ander filmpje maar ook best lollig.![]()
vrijdag 20 maart 2020 om 16:02
Dat ga ik misschien ook wel doen... dat kan toch alleen via de mods of kan het ook zelf?
Jullie hadden het er gister over maar ik heb dat gemist en ik ben niet zo'n e-held zoals jullie weten...
vrijdag 20 maart 2020 om 16:02
Moet je via de mods doen.Phoebemeaculpa schreef: ↑20-03-2020 16:02Dat ga ik misschien ook wel doen... dat kan toch alleen via de mods of kan het ook zelf?
Jullie hadden het er gister over maar ik heb dat gemist en ik ben niet zo'n e-held zoals jullie weten...
vrijdag 20 maart 2020 om 16:08
Hier ook zoKwebbeltje91 schreef: ↑20-03-2020 16:07Ja en nou heb ik zin in gebakMaar geen zin meer om de deur uit te gaan.
Ga morgen denk ik een appelcake bakken, heb ik meteen een beetje een doel voor de dag bedacht. Ben nu te lui.
vrijdag 20 maart 2020 om 20:43
Toetje, voorgerecht, tussendoortje allemaal goed. Als ik niet al een tientonner was zou ik de hele dag door paaseitjes eten.
vrijdag 20 maart 2020 om 20:51
Heb een keer besloten dat chocolade fairtrade moet zijn en overige snaai met zo min mogelijk verpakking. Dus wel handig dat diverse winkels nu het schepsnoep tijdelijk hebben verbannen 
Mindful snoepen heb ik nooit geleerd, dus moet wel beetje blijven opletten.
Provider mailde speciaal dat o.a. film1 voor iedereen gratis beschikbaar is. Beetje jammer dat er niet bij staat dat je wel een tv-abonnement moet hebben.
Op npo is vandaag de 1nalaatste aflevering van het seizoen van Flikken Maastricht, dus ik kan gaan binchen want de allerlaatste is ook beschikbaar achter de betaalmuur, dat abonnement heb ik dus wel. Ondanks dat de grote rode draad van de serie erg langdradig begint te worden is ga ik toch weer kijken. Ik geef de schuld aan mijn gtst en baantjerverleden
Mindful snoepen heb ik nooit geleerd, dus moet wel beetje blijven opletten.
Provider mailde speciaal dat o.a. film1 voor iedereen gratis beschikbaar is. Beetje jammer dat er niet bij staat dat je wel een tv-abonnement moet hebben.
Op npo is vandaag de 1nalaatste aflevering van het seizoen van Flikken Maastricht, dus ik kan gaan binchen want de allerlaatste is ook beschikbaar achter de betaalmuur, dat abonnement heb ik dus wel. Ondanks dat de grote rode draad van de serie erg langdradig begint te worden is ga ik toch weer kijken. Ik geef de schuld aan mijn gtst en baantjerverleden
vrijdag 20 maart 2020 om 21:13
Zeg hou es op met over chocolade praten, we zitten nog midden in de katholieke 40 dagen tijd, waar ik (vrijwillig, het moet niet) aan mee doe....
Ik heb trouwens een recept gekregen van gezonde bonnetjes, met kokosolie, kokossnippers, noten en dadels. Echt heel erg lekker
en verantwoord tijdens de 40 dagen vastentijd. (Waar niks verplicht of verboden is, je mag zelf weten wat je even laat en op zondag vasten we niet..)
Heb trouwens gister gesmokkeld door die taart en daar voor gestraft want ik was vervolgens de hele avond kots misselijk...

Watervrouw:
ik kijk dat ook altijd en zit het nu ook te kijken, 1na laatste alweer? Ik vind het spannend hoor...
Baantjer kijk ik ook nog steeds op zaterdag op rtl crime. Good old times...
Ik heb trouwens een recept gekregen van gezonde bonnetjes, met kokosolie, kokossnippers, noten en dadels. Echt heel erg lekker
Heb trouwens gister gesmokkeld door die taart en daar voor gestraft want ik was vervolgens de hele avond kots misselijk...
Watervrouw:
Baantjer kijk ik ook nog steeds op zaterdag op rtl crime. Good old times...
vrijdag 20 maart 2020 om 21:42
Dat ze samen dingesen met die hongaarse club? Wat bedoel je precies want ik snap er nog weinig van...Kwebbeltje91 schreef: ↑20-03-2020 21:33Ik begin nu pas eindelijk te begrijpen hoe dat zit met die Virtus huppeldepup.
(Mag je ook pben mochten sommigen dat niet willen weten)
En nou ben ik er klaar mee, ik heb de mods gemaild of ze die corona pijler willen blokkeren... (ik zag een topic 'hoe lang denk je dat het duurt? Nee met die vraag, daar schieten we wat mee op...
vrijdag 20 maart 2020 om 21:44
Phoebemeaculpa schreef: ↑20-03-2020 21:42Dat ze samen dingesen met die hongaarse club? Wat bedoel je precies want ik snap er nog weinig van...![]()
(Mag je ook pben mochten sommigen dat niet willen weten)
En nou ben ik er klaar mee, ik heb de mods gemaild of ze die corona pijler willen blokkeren... (ik zag een topic 'hoe lang denk je dat het duurt? Nee met die vraag, daar schieten we wat mee op...![]()
)
Ja, je eerste zin inderdaad. Ik vond het allemaal maar vaag en kon er geen touw aan vastknopen. Maar in deze aflevering dacht ik steeds: Aaaah...
Hopelijk wordt ie snel geblokkeerd dan!
vrijdag 20 maart 2020 om 21:53
Ja dat had ik ook.... alleen wat die link dan is met die moord op die vorige eehhh baas van Eva en Floris (Ben haar naam kwijt) dat snap ik nog ff niet...
Goede serie is het toch...
Trouwens over 2 weken begint het nieuwe seizoen van Casaaaaaaaaaaaa!!! (Heb de vorige seizoenen een paar weken terug in 2 of 3 dagen erdoorheen gejast...)
En morgen is het lente!!!
Goede serie is het toch...
Trouwens over 2 weken begint het nieuwe seizoen van Casaaaaaaaaaaaa!!! (Heb de vorige seizoenen een paar weken terug in 2 of 3 dagen erdoorheen gejast...)
En morgen is het lente!!!
vrijdag 20 maart 2020 om 22:06
@phoebes is dat nog steeds niet klaar...
yasss lente hup omhoog met die tempratuur
, hmmm Casa staat al een tijdje op mijn lijste toch maar is aan beginnen
@kwebbel ik ook, was dol op baantjer heb ook alle dvd-boxen staat ergens bij mijn ouders in de schuur.
ik zit eigenlijk meer in het carona grappen topic, snap wel dat het voor sommige vervelend is. wordt ook niet even vrolijk van wat ik allemaal lees.
yasss lente hup omhoog met die tempratuur
@kwebbel ik ook, was dol op baantjer heb ook alle dvd-boxen staat ergens bij mijn ouders in de schuur.
ik zit eigenlijk meer in het carona grappen topic, snap wel dat het voor sommige vervelend is. wordt ook niet even vrolijk van wat ik allemaal lees.
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 20 maart 2020 om 23:16
Vriendin wil meedoen aan Alpe d'uzes. ik zou dan misschien op de katten passen en dan kon ik aldaar alle Baantjerdvd's gaan bingen. Alleen bleek ik in diezelfde week andere plannen te hebben dus de poezels gaan naar een hotel. En moet ik wachten op een andere vakantie om te gaan poespassen en bingen... (ik hoop voor haar dat Alpe wel doorgaat en voor mij mijn uitje, maar begin beetje in twijfel te raken...
)
Volgens wikipedia is volgende week de laatste. Zal morgen maar snel verder bingen voordat jullie gaan spoileren
Volgens wikipedia is volgende week de laatste. Zal morgen maar snel verder bingen voordat jullie gaan spoileren