Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Mijn reactie op het postbodeverhaal was opeens verdwenen maar was dus:

die postbode had zeker zegels nodig voor zijn WTJ...
Goedemorgen iedereen....

Wil degene die de spaken in mijn fietswiel heeft losgetrokken nu opstaan... haha nee hoor..

Kom er net achter dat er weer spaken los zitten in mn fiets, nu moet ik met de auto naar mn werk... Terwijl ik het zo lekker vind om te fietsen...

O ja dit uiteraard totaal off topic...

Oke stukje ontopic, heb nog geen hurrays en de postbode is ook nog niet geweest whaha gek he:) Nou ik ga aan het werk!!

Ik hoop dat jullie veel hurrays en veel post gaan krijgen!
Goedemorgen ladies!

Mijn kaartje naar Mexico is na 57 dagen geregistreerd, joehoe ! Hoef ik er dus niet meer een jaar tegen aan te kijken. Is wel niet op de officiele manier gegaan, ze vroeg me om het ID door te mailen. Heb haar wel een nieuw kaartje gestuurd, misschien dat deze wel aan komt en niet onderweg ergens aan een cactus ofzo blijft hangen. Want ik had visioenen van een siësta doende postbode........

Nu nog rusland 32dagen en usa 28dagen(vind ik lang, vorige naar usa duurde 40dagen) die wat langer onderweg zijn.

Ben wel benieuwd of we het echt gaan merken qua traveltijden nu het vliegverkeer even stil heeft gelegen. Ik vind het zowiezo soms erg ver uiteenliggen hoe lang een kaart er over doet. Maar dat zal er wel bij horen.

Sweet candy, ik wil ook weer mee doen met hyvesruil, heb vorige ronde ook meegedaan dus als goed is heb je adres nog.

Verder op mijn 2e account heb ik mijn eerste hurray binnen. Maar nog geen nieuw adres aangevraagd, ineens kreeg mijn 1e account weer actie (had het eerder moeten doen, haha)

Gisteren een official uit Nederland gekregen, zag dat ik 6 dagen niks ontvangen had, dus denk dat het deze week dan wel prijs gaat zijn, onee, met dat vliegverkeer, ach, zullen zien. Verder had ik 3 hurray's en mocht ik versturen naar Nederland, Belarus en China. Valt me op dat we hier goed in het Nederlands zitten ik vind het fijn, lekker snelle hurray's.

Nou meiden, ben benieuwd of onze brievenbussen gaan klepperen vandaag! Hier komt het zonnetje er gelukkig alweer door, beloofd een lekker dagje te worden!

Oja, ben ook aan het solliciteren, en had via het cwi een competentietest gedaan, kijken wat me nou zou liggen en een van de beroepen die bij mij zouden passen is visser .........mwah, als er nou postbode uit was gekomen had ik het nog kunnen volgen. Andere opvallende beroepen kunstenaar (yeah right) juwelier, grimeur, bloemenschikker , jaja, kan ik echt wat mee allemaal.
Twee kaarten gaan er vandaag op de post, ik weer mantra doen en het heeft een beetje geholpen. Weer Nederland en nu ook Letland. Mantra's gaan gewoon door ook al word er weer gevlogen.

Tine, ik sta op maar was het niet. Wel erg dat mensen dat doen, staat hij niet binnen?
Goedemorgen

Pc-technisch gezien beginnen we heel goed met een hurray!!!!

Mijn kaartje naar Rusland is na 30 dagen geregistreerd.

Leuke hurray ook, daar doen we de moeite voor.

VrouwLimburg, zal aan mijn broertje vragen of ze nog iemand kunnen gebruiken bij hem op het schip.

Heb je meteen een nieuwe baan te pakken.

Hoe verzinnen ze het he!

Ik ga nu nog wat energie verspillen aan het huishouden en straks komt er weer kraamvisite.

Twee meiden van mijn werk dus dat is wel gezellig.

Hopelijk nog meer leuk postnieuws van deze kant later op de dag.

Want net als Tine hebben we hier een heel lui postbode die nog niet eens geweest is * heel vette knipoog*

Ach ja, beter een late postbode dan een postbode die onze spulletjes achterhoudt zullen we maar zeggen.
quote:neferisis schreef op 19 april 2010 @ 23:46:

@Noa_Lynn > je hebt me gevonden op hyves, alleen... die opmerking over een kinderserie kon ik niet helemaal volgen!?

Dat was iemand anders op Snjokorn dr hyves, dr stond zo'n uitroep van Bob de Bouwer in de url.. .

Vandaar
Nou, heb m'n verzonden kaarten even geupload (had er al foto's van gemaakt) en nu weer afwachten dus...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik heb van het weekend mijn eerste kaartje gekregen, uit Finland! Met een getekende egel erop, superleuk!!

Verder zijn mijn kaartjes naar China en Thailand al 11 dagen onderweg, naar Oekraine is 6 dagen onderweg, naar Letland 5 dagen en naar de USA 3 dagen
Oh, ja die zag ik ook wel eens op de PC site staan, die is echt leuk!! Bofkont!

Ja, ik vrees dat alles lang gaat duren, door de Vulkaanvertraging...
VrouwuitL, wauw op een schip werken .
whoehoe Kaa(r)tje_85 ! je eerste kaart! helemaal leuk! en is hij echt zo leuk dat je hem ook gaat inlijsten?

en VrouwLimburg, haha bizarre beroepen kunnen er uit zo'n test komen he, mijn broer heeft ook ooit zo'n test gedaan en daar stond bij dat hij geschikt zou zijn voor pedi/manicure. nou als je mijn broer zou kennen zou je helemaal lachen! type ruige rocker met lang haar waar menig vrouw jaloers op zou zijn haha!

En Tine! ik was het niet hoor, het is echt irritant als je fiets kapot is, bij mij hebben ze laatst op het station mijn versnelling eraf gehaald :S ook zoiets....
Zo gisterenavond nog een hurray uit USA ook na 13 dagen reizen met wederom alleen maar "thanks for your card"

Zojuist 3 nieuwe adressen aangevraagd, ze gaan onderweg naar Zwitserland, Australië en Engeland. Ik ga ze gelijk even schrijven kunnen ze straks gelijk in de brievenbus gepost worden.

Kaatje, helemaal overheen gelezen. GEFELICITEERD met je eerste kaartje.
Nou, Rome ging dus idd niet meer door! Ben er echt sip door, kosten voor het hotel (zeker de 1e nacht) zijn we wslk kwijt! En kosten van de tickets krijgen we misschien wel terug maar dat moet ik nog zien hoor. We hebben zaterdag besloten naar Brugge te rijden, om er toch even uit te zijn! Heb wel erg genoten daar!!! Toch even lekker eruit en vond Brugge heel mooi (en lekker ... al die chocolaaaaaaaaaaaa).

@Ligaa: Geslaagd bij de IKEA? Ik was er gister ook! Ff wat spulletjes voor in huis gehaald, heerlijk daar zo rond te lopen. Mijn vriend vindt het alleen hels!

@Noa_lynn: Dikke knuffel! Neem je tijd en neem je rust!

@Juuf: Waar zou je naar toe zijn gegaan?

@Sweetcandy: Mag ik ook meedoen met de hyvesruil? Ik heb één keer al meegedaan, dus als het goed is het je mijn gegevens?

@Vrouw1986: Haha, visser is leuk! Lekker in de buitenlucht! Wat heb je zelf voor ideeen van wat je zou willen gaan doen?

@kaatje: Leuk je eerste kaartje! Heb je ook hyves zodat we je kunnen toevoegen?

Ik heb een hurray gehad uit Duitsland, heel sjaggie van 'dit is al de 2e keer dat ik die kaart krijg', Punt. Geen bedankt of smiley ofzo...Verder nog een kaartje uit NL, Lelystad (niemand van hier) en eentje uit Moskou.

Nu weer twee nieuwe adressen aangevraagd en eentje die mag naar de Belarus!!!! Dat is wat anders dan Rusland toch? Moet daar een Eurpese postzegel op of een voor butien Europa? Wie weet dat?

De ander gaat naar Denemarken. Ben tevreden: twee landen waar ik nog nooit eentje heen had gestuurd of ontvangen!
Tine, ik zou met school gaan en ze hebben inmiddels de vlucht om kunnen boeken. Ik ga nu over vier weken!

Noa_Lynn, balen dat je nog niets van de buurman hebt gehoord.

Neferisis, het klinkt erg mooi dat weekje vrij, maar ik moet ontzettend veel voor school doen! Dus zit een weekje met m'n neus in de boeken. Had gehoopt om tussendoor nog een paar uurtjes zon mee te kunnen pikken buiten, maar het is hier grijs en koud.

VrouwL, hahaha visser! Nou, altijd het proberen waard toch? Ik heb ooit ook zo'n test gedaan en daar kwam uit: godsdienstdocent!

Kaatje, gefeliciteerd met je eerste kaart!

Zazana, ik zou naar Engeland gaan! Wat een stomme Hurray had jij zeg...
Zazana, Brugge is leuk ja! Wat een stomme hurray! Had ze wel al haar ontvangen kaarten ingescand dan? Anders kun je dat niet eens weten...

Belarus is Wit Rusland. En ik dacht dat daar een Europazegel op mocht ja.
Klopt Janna over Wit-rusland.

Zazana, Brugge is ook leuk. Wat een rothurray zeg.

Noa_lynn, die mannen ook laten ze niets van zich horen.
Zazana, wat een vreselijke hurray zeg.

Kaatje gefeliciteerd met je eerste kaartje!!

Dat er nog maar vele mogen volgen.

Het begin is er in ieder geval.

Hier word er fijn verder gepostcrossed, met wederom een hurray.

Deze keer uit Portugal na 9 dagen.

Hij vond het jammer dat het geen art-card was maar de postzegels vond hij grappig.

En bij de post zat een kaartje uit Polen met een erg mooi kasteel op en de tuinen ervan.

Mag dus inmiddels weer 2 adressen aanvragen.

Vanavond even zien of dat gaat lukken.

Zoonlief begint om een beetje moederliefde te vragen en die ga ik hem eens geven, heerlijk even kroelen met de kleine man.
Kaatje wat leuk! je eerste kaartje!!

Tine: als je het leuk vindt, mag jij ook wel de hyvesruil organiseren hoor! Als je je mailadres even doorhyved (is dat een woord ? ) dan stuur ik je de adressenlijst + wensjes van mensen die al hebben meegedaan en de wisseling van de afgelopen 2 hyvesruil-rondes. Volg je het nog haha

OEH GOED NIEUWS:

Volgens Nu.nl gaat er vanaf vanavond weer post bezorgd worden per vliegtuig !!!
Sweetcandy, die ging toch al via de vrachtvluchten mee. Dat las ik ook op Nu.nl gisteren. Maar ja, weg is weg.

Twee kaarten, eentje uit Zwisterland en eentje uit Nederland van iemand die ik ken!! Heb de optie dus weer aanstaan.
Dit ging over de centrale post van TNT in Belgie waar vandaan alles wordt gevlogen.... Kan zijn dat ik het berichtje op nu.nl gisteren gemist heb hoor
Kaatje: gefeliciteerd met je eerste kaartje en dat er veel volgen.

Zazana: balen zeg dat je niet op vakantie kon.

Hier geen PC activiteit gemeten vandaag helaas.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik had vandaag eindelijk een Hurray uit Canada.

Dat land stond al langer op mijn verlanglijstje. Mijn eerste adres, waar ik 2 kaartjes naartoe gestuurd heb, is expired en op mijn berichtjes reageert ze niet.

Mijn nieuwe kaart mag naar de Fillipijnen. Ook dat land had ik nog niet.

Ik ben erg blij!

Noa, jammer dat je nog niets van je buurman gehoord hebt. Of had je toevallig vandaag weer een kaartje terug van hem?

Leuk Kaatje, je eerste kaartje!

Zazana, toch nog even lekker weggeweest dus. Stomme Hurray trouwens, daar zou ik ook niet blij van worden. Ik zou er, denk ik, ook nog een berichtje op terug sturen.

Neferisis, ik ga echt voor de zon naar Egypte maar Larf gaat voor het aquapark!

We zitten aan de Rode zee dus ik denk ook niet dat het echt een optie is om pyramides te gaan bezoeken. We gaan maar 10 dagen en om dan 1 hele dag in de bus te zitten om daar een uurtje rond te dolen bij de pyramides vind ik toch een beetje te veel van het goede, zeker met de temperaturen in die tijd van het jaar.
De buurman is nog niet in zicht geweest vandaag..

Niet persoonlijk en niet in de vorm van een kaartje .

Heb intussen wel een 3de persoon aan het postcrossen gekregen .

Eerst ik, toen mn moeder en nu mn zus.

Wie volgt..?
Net 3 adressen aangevraagd, kaarten mogen naar India, Rusland en Singapore.

Haha goed bezig Noa_lynn, zijn ze al verslaafd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven