sommige forummers
maandag 30 maart 2009 om 06:20
Hebben jullie dat gevoel nou ook,dat sommige forummers hier alleen zitten om mensen af te zeiken/onderuit tehalen? Soms reageer je serieus op iets en wordt daar op gequote met opmerkingen dat ik denk...je doet het alleen om iemand af te zeiken? Zo vergaat mijn zin om hier tijd door te brengen,terwijl ik er zelf heel veel aan heb om hier soms iets te posten,en het fijn vind als iemand iets aan mijn post heeft!
maandag 30 maart 2009 om 09:55
quote:daffyduck2 schreef op 30 maart 2009 @ 06:20:
Hebben jullie dat gevoel nou ook,dat sommige forummers hier alleen zitten om mensen af te zeiken/onderuit tehalen? Soms reageer je serieus op iets en wordt daar op gequote met opmerkingen dat ik denk...je doet het alleen om iemand af te zeiken? Zo vergaat mijn zin om hier tijd door te brengen,terwijl ik er zelf heel veel aan heb om hier soms iets te posten,en het fijn vind als iemand iets aan mijn post heeft!Mocht je dit soort situaties nou weer tegenkomen, meld dit dan in het moderatortopic in betreffende pijler bij de Angel. Dan kunnen we ingrijpen als dat nodig is. Overigens is er niks mis met een pittige dicussie
Hebben jullie dat gevoel nou ook,dat sommige forummers hier alleen zitten om mensen af te zeiken/onderuit tehalen? Soms reageer je serieus op iets en wordt daar op gequote met opmerkingen dat ik denk...je doet het alleen om iemand af te zeiken? Zo vergaat mijn zin om hier tijd door te brengen,terwijl ik er zelf heel veel aan heb om hier soms iets te posten,en het fijn vind als iemand iets aan mijn post heeft!Mocht je dit soort situaties nou weer tegenkomen, meld dit dan in het moderatortopic in betreffende pijler bij de Angel. Dan kunnen we ingrijpen als dat nodig is. Overigens is er niks mis met een pittige dicussie
maandag 30 maart 2009 om 10:24
HPL, om samenvattingspost
Hertenbiefstuk
Verder eens met Miss Mara, en ook met de angel. Niks mis met een pittige discussie, ook niet met wat lol/flauwigheid op zijn tijd. Dat maakt het forummen juist leuk ook. Soms gaat het er wat hard aan toen, maar volgens mij is dat voornamelijk in discussies, waarbij het dan van meerdere kant gebeurt. Zolang het niet persoonlijk wordt, niks mis mee.
Hertenbiefstuk
Verder eens met Miss Mara, en ook met de angel. Niks mis met een pittige discussie, ook niet met wat lol/flauwigheid op zijn tijd. Dat maakt het forummen juist leuk ook. Soms gaat het er wat hard aan toen, maar volgens mij is dat voornamelijk in discussies, waarbij het dan van meerdere kant gebeurt. Zolang het niet persoonlijk wordt, niks mis mee.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

maandag 30 maart 2009 om 10:38
Inderdaad, niks mis met een pittige discussie of een lolletje op z'n tijd. Ik vind niet dat er altijd overdreven hard of gemeen naar iemand toe gereageerd wordt. Kijk, soms gebeurt het wel eens. Maar dat is in het echte leven toch net zo in een 'groep?' Er zijn altijd mensen die wat liever zijn, en anderen zijn dat helemaal niet. Dat maakt het forum juist leuk, vind ik. Een beetje 'sparren' met andere forummers die niet op hun mondje zijn gevallen. Ik leer er soms zelfs van.
Hopelijk kan je de lol weer terugvinden in het forummen.
Hopelijk kan je de lol weer terugvinden in het forummen.

maandag 30 maart 2009 om 10:40
Ik ben het eens met de rest. Het is net als de buitenwereld en grote mensen zijn soms ook net kleine kinderen (niet denigrerend bedoeld, zie mijn volgende voorbeeld). Ik ging op mijn negende naar een andere basisschool en daar had ik ook tijd nodig om erbij te gaan horen (is niet gelukt overigens, ik vind ze allemaal stom ).
In het eerste topic wat ik opende werd ik ook gelijk 'dik' genoemd (had het over kleding in de winkels die ik niet paste, hahahaha).
In het eerste topic wat ik opende werd ik ook gelijk 'dik' genoemd (had het over kleding in de winkels die ik niet paste, hahahaha).
maandag 30 maart 2009 om 10:45
Eensch met wat er hier al is gepost. Het is zoals het echte leven ook in elkaar steekt. IRL trek je je vast ook niet alles aan wat er tegen je gezegd wordt. Dat moet je hier op het forum ook niet altijd doen. Vergeet niet dat men afgaat op wat er geschreven wordt. En daar kritisch naar kijkt zonder de mens persoonlijk te kennen. Hier op het forum is men direct, dat ben ik met je eens. En dat is iets wat je ligt of niet.
maandag 30 maart 2009 om 10:56
Ik ben heel nieuwsgierig en heb toch even naar het laatste topic van TO gekeken... (Shame on me, niks beters te doen!? ) Maar om eerlijk te zijn: jij reageert zelf ook niet echt aardig, vind ik. Ik vind ook niet dat er ontzettend hard naar jou toe is gereageerd. Dus waarschijnlijk ligt het gevoel echt bij jou zelf.
Of het moet om iets heel anders gaan, dat kan ook natuurlijk.
Of het moet om iets heel anders gaan, dat kan ook natuurlijk.